Näin saat miehet kiinnostumaan
Esitä että moni muukin mies on. Saa helposti vaikuttamaan siltä vaikkei näin olisikaan. Sillon ne alkaa syttymään.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:02"]
Miten tuollaista voi esittää jos kerta kaikkiaan ei ole ketään joka minusta olisi kiinnostunut? Olen valmis kokeilemaan, kunhan kerrot miten.
[/quote]
Ootko varma, että sun kannattaa edes kokeilla kun et näytä tavoiteltavan oloinen nainen olevan miehille?
[/quote]Kiitos tästä. Tällaisilla kommenteilla se itsetunto vasta nouseekin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"]
Tekemällä hyvää ruokaa useampi mies heltyy.
[/quote]
Tässä kyllä tyhmin läppä ketjussa.
Vai ovatko miehet sittenkin niin ameeboja? Enpä olisi uskonut.
[/quote]
Juu, kyllä. ameeboja ollaan lähes kaikki.
Ja aloituksen pointti toimii myös uusien kavereiden saamiseen. Kokeiltu. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:07"]
Miten tuollaista voi esittää jos kerta kaikkiaan ei ole ketään joka minusta olisi kiinnostunut? Olen valmis kokeilemaan, kunhan kerrot miten.
[/quote]Kerro jostain tyypeistä joita olet "tapaillut" ohimennen... -ap
[/quote]Täytyy katsoa jos tulee luoteva kohta vähän huijata. Kiitos vinkistä! Entä jos ei olla näin hyvissä puheväleissä vielä?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Ootko varma, että sun kannattaa edes kokeilla kun et näytä tavoiteltavan oloinen nainen olevan miehille?
[/quote]
Tottakai, ilman muuta kannattaa yrittää - aina ja jatkuvasti!
Kaikille naisille sen verran vinkkiä, että laskekaa mahdollisimman monia verkkoja, tärppää sitten varmemmin. Ja saa itse yritettyä niitä jotka oikeasti kiinnostaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:13"]
Kaikille naisille sen verran vinkkiä, että laskekaa mahdollisimman monia verkkoja, tärppää sitten varmemmin. Ja saa itse yritettyä niitä jotka oikeasti kiinnostaa. -ap
[/quote]
Verkkosukat jo saattavat auttaa asiaa.
Et voi olla tosissasi, peruskoulun niksikirjastako?!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:51"]
Et voi olla tosissasi, peruskoulun niksikirjastako?!
[/quote]No toimii kuin toimiikiin. Miehet on tyhmiä. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:50"]
Esitä että moni muukin mies on. Saa helposti vaikuttamaan siltä vaikkei näin olisikaan. Sillon ne alkaa syttymään.
[/quote]
Eiköhän tuohon efektiin riitä maininta edellisistä suhteista ja siitä miten on ollut vasta vähän aikaa sinkku omasta tahdosta = miesten mielissä nainen haluttu kumppaniksi.
[/quote]Kerro jostain tyypeistä joita olet "tapaillut" ohimennen... -ap