Suomalainen mies
Mikä hemmetti siinä on, ettei suomalainen mies osaa/tajua/hokaa, että hän voisi siivota edes omat jälkensä. Meidän äijällä on oma jääkaappi ja mulla oma, niin ei se sika edes huolehdi oman jääkaappinsa siisteydestä vaan jättää jäljet ja sotkut sinne. Olen jo jonkin aikaa seurannut, että pitäiskö tuollainen sika heittää karsinaan, vai mitä tekis, minua naisena ottaa hitosti kupoliin kun suomalainen mies (suurin osa) on ja elelee sikamaisemmin kuin siat. LOPUKSI PYYDÄN ANTEEKSI KAIKILTA NELIJALKAISILTA SIOILTA!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos on alunperinkin tiennyt naivansa sian niin mitä järkeä on valittaa siitä, että nai sian?
Siksi, koska on hauska lukea, moniko ottaa kantaa siihen, kun suomalaista miestä haukutaan siaksi tällä palstalla 100 kertaa per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nalkutus. Aina kun mies avaa jääkaapin niin sille tulee mieleen se sun tunkkainen nariseva ääni. Vähemmästäkin loppuu kiinnostus mihinkään.
Suomalaisella miehellä on kiinnostus vain vidduun ja viinaan.
Höpötät omiasi. Mua kiinostaa pilde ja pilvi.
Minun jääkaappi, minun kaljat.
- Arska Vantaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nalkutus. Aina kun mies avaa jääkaapin niin sille tulee mieleen se sun tunkkainen nariseva ääni. Vähemmästäkin loppuu kiinnostus mihinkään.
Suomalaisella miehellä on kiinnostus vain vidduun ja viinaan.
Höpötät omiasi. Mua kiinostaa pilde ja pilvi.
Parasta yhdessä nautittuna luomulaatuisena.
Minulla ei ole vastaavia sotku kokemuksia. Mutta pyykin lajittelu, puhumattakaan rämsäytys ei hänelle onnistunut. Ei minkäänlaisen opastuksen jälkeenkään. Ei myöskään lajittelu. Hän pyysikin, että kirjoitan hyllyjen reunaan, mitä mihinkin tulee. Sen jälkeen kaikki oli hyvin. Sovimme, että hän ei pese minun pyykkejä. Rakkautta, arvostusta, kunnioitusta, ihailua, riitti molemmin puolin.
Jos on alunperinkin tiennyt naivansa sian niin mitä järkeä on valittaa siitä, että nai sian?