*SYYSVÄEN -04 WIIKKISPINO*
Kommentit (35)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=DESC&m=8467216&p=1&tmo…
Eiliseen liittyen: Onnea Lilli!!!!! Myöhässä.... Samoin Onnea Tipsun Onnille huomiseen ja Hipsun Kepsutille ja mimmulin Nöösälle jos ei ennen virallista päivää " nähdä" .
Edelleen kysyn sitä, koska algeeriaa ja millä merkein voi epäillä?
Kukkanen saa mummilta meidän perheen ensimmäisen välikausihaalarin. Kipii! Uusia kivoja vaatteita!
Selkä alkaa olla uskomattoman jumissa huolimatta viime viikkoisesta hieronnasta. Kraah.
Mietin kuumeisesti, kuinka saisin itseni siirrettyä Saamuskan työkentille, miel. koko perheeni kanssa. Ideoita koti-illanviettoon heräsi myös.
Kukkuu
nyt kun kerrankin olisin saanu nukkua niin kauan ku huvittaa, niin heräsin jo ennen kahdeksaa! Ida oli illalla nukahtanu tosi hyvin, vartissa kuulemma. Hyvä niin, tänään menevät kalastamaan ym. Sain illalla tehtyä yhden koulujutun kokonaan, kohta puoliin ajattelin tehdä loput ja sitten siivoamaan. Kamala sotku täällä taas, tiskejä vino pino odottamassa. Tiskaaminen on ihan ehdotonta inhokkihommaa mulle!
Käväsin eilen illalla pitkästä aikaa kirpparilla, viimeks oon käyny joku vuosi sitten. Turussa on musta kauhean huonoa tavaraa tarjolla, niin nytkin. Löysin kuitenkin muutaman ihan uuden vauvanvaatteen, mm. tosi suloiset samettilappuhaalarit. Ei me niitä välttämättä ois tarvittu mutta kun oli niin ihanat. Sit oli paljon tarjolla aivan tahraisia ja nyppyisiä bodeja hintaan 2e kpl!!! Kun kaupastakin saa melkein siihen hintaan, ainakin jos alennusmyynteihin osuu...
Huomen aamulla ajattelin lähteä Idan kanssa uimahalliin uimaan, ei ollakaan ennen käyty... siis ollaan käyty vaan kylpylässä tai sitten raisiossa ulpukassa, siitä en kyllä osaa sanoa onko se uimahalli vai kylpylä, ainakin siellä on vesiliukumäki :)
Kiva Enkeli että saitte kuitenkin sen hoitotason vaikka muisti tekikin tepposet!
Jaaha, lakanoiden vaihtoon sitten vaan. Onpa kurja ilma ulkona, mut toisaalta en olis enää mitään hellettä halunnutkaan
Petra, Ida kalastusreissulla ja vauva 28+1
Tääl ei sada,mut harmaata...Pyyki tpyörii koneessa..
Ankkis:Hui!!Mä jo pelkään ens syksyä....jus jotain tollasta!
Enkeli:En tiiä viel ensvklsta ja muutama vkl nyt epäselvii....ja katellaa eka onko lasten nenät ikinä valumattomat ku nää perumiset on nii kurjii,tuntuu vkl viel tylsemmält ku piti olla kivaa tekemist :-(
Yritän saada miestä Itiksee,siel on varmaa väkee....
No voi Tomera,niin siin käy ku sais nukkuu...mut ahkera olet ollut!
Kukkuu:Mieti miten Kukkanen ja Poikanen nukkuivat " käyttäytyivät" tämän ikäisinä,allergittomina(ei ole sana)...Jos ero huima ni kannattaa alkaa miettiä...Ihan tarkkaa ikää en tiedä mut ite olin tyhmä ku en aiemmin tajunnu....ja vertaa kuvia,onko ihossa eroja....Nämä mun kokemuksella,viisaammat nukkuu jossain!! Hali ja voimia!
Aamupala hommiin...selkä jumissa,nukuin niin huonosti!
HArmittaa kyl tää päivä :-(
jatu
Vietämme tänään Valman synttäreitä. Ennakko ilmoituksesta huolimatta päätin myös leipoa. Tulos: onnistuneita mustikkamuffinsseja, vuokaan tarttuneita suklaamuffinsseja, fetapiirakka uunissa ja toinen menossa. Saa nähdä mikä on onnistumis%. Kauppaan pitäsi vielä mennä, mies lasten kanssa ulkona (rasti seinään). Huh. On hommaa, vaikka " mitään ei pitänyt tehdä" . Monta vuotta ollaankin oltu anoppilassa, joten helpolla olen aiemmin päässyt. Meillä ei edelleenkään olen uusia sohvia. Ollaan oltu vähän hitaita. Mutta onneksi vieraat ovat kaikki läheisiä, joten ei haitaa. Verhotkin pitäsi uusia, mutta pelko isosta laskusta, on jättänyt sekin projektin hautumaan (vs. T-P:n hurja verholasku). Mutta tarjoilusta ja kalustuksesta viis, juhlat on pääasia :)
Kukkuu, allergiaako? Miten meen yöt? Millainen kakka ja iho, muu levottomuuus? Oire- ja ruokapäiväkirja esiin ja merkitsemään. Usein selvittää vähän tilannetta. Ettei vaan home?
Ankkis, pelottavaa kun lapset itsenäistyvät, mutta silti ovat niin pieniä ja tarvitsevat ohjausta. Tarkoitan, että hyvä, että poika löyty, mutta uskon, että sydän pamppaili.
Nyt täyttyy laittaa naama ja tukka kuntoon ja kauppaan. Kyllä on kallista tämä juhliminen, eilen men ijo satku ja tänään varmaan toinen. Tilasin pöytään aaleanpunaisen kukkakimpunkin ja kävin ostamassa isot vaaleanpunaiset kyntilätkin pöytään. Tulee söpöä :)
Hipsulle vielä terkkuja, kiva kun kävit.
Pilette
Sain nukkua kymmeneen... Mitä nyt Lilli kävi välillä tissillä ja välillä muuten vaan kimpussa hyppimässä, mutta noin ajatuksena kuitenkin. Ja kun nousin niin kämppä oli siivottu! Okei, siivosin melkein valmiiksi eilen, mutta olohuone ja poikien huone jäi imuroimatta, mutta nyt aamulla nekin oli imuroitu. Mukavaa.
Illalla ollaan menossa kavereille rapujuhliin :-) Laulu raikaa ja snapsi virtaa - my kind of party! Ihanaa! Lapset menevät vanhemmilleni yöksi, ja siellä yöpyy myös veljeni tytöt. Veli ja vaimonsa ovat tulossa samoihin juhliin - meillä on aika isolta osin yhteinen kaveripiiri veljeni kanssa! Johtunee siitä että olemme molemmat tavanneet puolisomme osakuntapiireissä ja suurin osa kavereista on siltä ajalta.
Kiitos sympatioista Milon hetkellisen katoamisen aiheuttamasta pelästyksestä! Nyt jälkeenpäin uskallan jo sanoa ääneen sen, että taikauskolla oli myös osansa minun pelkooni. Milon " nollavuotispäivänä" eli sinä päivänä kun hän syntyi, tapahtui jotain kamalaa - junaonnettomuus jossa kuoli useita (ei läheisiä). Karen yksivuotispäivänä tapahtui jotain karmeaa - WTC tornien romahdus. Ja eilen oli Lillin kaksivuotispäivä, eli tuota kaavaa noudattaen odotin jotain kauheaa tapahtuvaksi. Ei onneksi toteutunut!
Tomeralle ja Idalle mukavaa uimareissua! Pitäisi itsekin käydä joskus uimassa, mutta kun minulla ei ole uimapukua... Tai siis, on sellainen niin kulunut että siitä näkyy läpi. Ja olen niin kranttu mallin suhteen ettei ole löytynyt uutta joka olisi kelvannut.
Mukavia juhlia Valma ja Pile! Onnistuivatko fetapiirakat?
Kiva, että hoitotason osto onnistui kaikesta huolimatta, Enkeli.
Kukkuu, uskallanko sanoakaan... Minullekin tuli ensimmäisenä mieleen tuo home... Tuota oirepäiväkirjaa minäkin suosittelisin. Halaus!
Lämpimät synttärionnittelut toissapäivän monille juhlijoille (ainakin Hilma, Öttiksen jätkälle, Axulle ja monelle muulle). Onnea myös Lokakuun alun juhlijoille: Kepsutille, Onnille, Nöösälle, Pönkyrälle, Kukkaselle ja muille sankareille.
Tämä rupeaa pakkaamaan lapsille yöpymiskasseja.
Puss och kram,
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Eilen en ollut koneella ollenkaan, kun oli se koulutus ja illanvietto. Kotona olin noin yhdeltä yöllä, kun en jotenkin kehdannut lähteä kauhean aikasin. Ajattelin myös, että uusien työtuttavuuksien kanssa voi olla ihan hyvä viettää aikaa ja tehdä tuttavuutta. Mukavaa porukkaa olivat. Minä kyllä hyydyin jo aikasemmin, mutta tohon saakka sinnittelin:)
Joku kyseli öistä. Yöt itsessään menee ihan ok, mutta illat tuskaisia. Eilen oli mies taas saanut rampata huoneessa ja lopulta oli jo hermostunut ja lykännyt vaan tavarat takaisin ja sanonut kiukkuisesti, että nyt pitää nukkua.
Vähän aikaa sitten lähdettiin kauppa ja Hesburger-reissulta kotiin ja mies jäi vielä kattelemaan vaatteita itelleen (kerrankin!). Minä sitten taas sain pienen kanssa taistella, että päästiin kotiin. Kauhean huudon kera. Huusi myös sängyssään ja heitti tavarat pois ja vasta kun jonkin ajan päästä menin antamaan ne takaisin, niin rauhottui heti nukkumaan. Unien jälkeen heivataan lapset mummolaan, jee! Kavereiden synttärikekkerit kutsuu!
Mulla on edelleen vähän flunssaa. Niistäessä tulee paksua keltaista räkää. Pienellä myös tulee ihan paksua räkää ja sekin usein keltaista tai vihreää. Muuten jaksaa myös ihan hyvin ja leikkii ja riehuu. Toivottavasti ei tarvis lääkäriin mennä.
Nyt menen vähän lepoasentoon:) Sorry omanapaisuus, mutta oli niin paljon luettavaa ja pätkissä luin. En siis muista mitään.
T: Ynis
Rosa oireili;
-3vk:n ikäisestä runsaasti ihon " putsausnäppyjä" kasvoissa ja vähäsen jaloissa.
-runsas päänahan karstoittuminen.
-pukli/oksenteli paljon melkein 6kk:n ikään saakka. (siihen asti kun siirryin 3. ruoka-aineen syöjäksi)
-Mielestäni Rosa oiri lähes kaikista syömisistäni ja reagoi vahvasti pieneenkin koirapölymäärään. Rosa on allerginen ainakin seuraaville; maito, kananmuna, soija, kaakao, suklaa, tomaatti, kurkku, peruna, ruis, ohra, vehnä, ruusunmarja, omena, paprika, maissi jne..
Sini vauvaaikana;
- 3vk:n ikäisestä runsaasti ihon " putsausnäppyjä" kasvoissa ja vähäsen jaloissa.
-runsas päänahan karstoittuminen.
-pukli/oksenteli paljon 6kk:n ikään saakka.
- Sini ei ole allerginen millekään.
Ottaa näistä vauvoista sitten selvän..
Lila75
Tämän piti olla minun askarteluaikaa (Sini ja Mies kyläilemässä miehen siskolla), mutta Rosa ei vain nuku... :-/
Täytyi oikein tarkistaa haulla, että mitä TiPin verhot maksoivat. Kyllähän hinta aluksi tuntuu hurjalle, mutta kangas maksaa äkkiä 30e/m ja kyllähän sitä kangasta menee verhoihin ainakin 4metriä ja kappa päälle ja sitten työstäkin täytyy vielä jotain maksaa. Mutta ovat varmasti hienot. :-) Minäkin haluaisin joskus teetättää kunnon verhot. Äidillä en viitsi monimutkaisia teetättää ja itse en osaa oikein muuta kankaalle tehdä kuin kääntää saumat.
Takaisin Rosan viihdytykseen..
Yleensä pidän leikkimisestä Sinin kanssa, mutta nyt löytyi akilleen kantapää. Kuka meni keksimään palapelit?? Arrrg, hajoan atomeiksi kun noin 100000 kertaa autan Siniä päivän aikana palapelin teossa. En kestä, en kestä!!! Täytyisiköhän tarjota puolustusvoimille tätä kidutuskeinona. Minä ainakin murtuisin hyvin pian tällä keinolla. :-D
Lila75
Ankkis, hauskaa iltaa! :-)
itse kirjoittaa palstan täytettä, kun tuhannetta kertaa käyn ihmettelemässä, eikö kukaan ole kirjoittanut uutta tekstiä.
Kukkanen, Poikanen ja mies mummolassa hoidossa. Olen ollut koko päivän sisällä. Olen siivonnut, lukenut Kuukausiliitettä, tassutellut villasukissa ja villapaidassa. Välillä nukuttanut Kaunokaista ja nostanut pois sängystä, kun hän tapansa mukaan on herännyt välittömästi sänkyyn laiton jälkeen.
Vaikka vauvan nukkuminen on kovin epävarmaa ja viihtyminen vielä epävarmempaa, on minulla ollut ruhtinaallisesti aikaa. Vain vessa jää huomiselle siivottavaksi, mutta muuten koti kiiltää. Kuinka hämmästyttävän paljon aikaa viekään kolmen lapsen talous.
Kaunokaisen ainoa algeriaviite on huono nukkuminen. Ja koska nukkumisen merkitystä ei kannata vähätellä, aion kiinnittää syömisiini huomiota. Se saattaa olla allergialasein väritetty suhtautumistapa, mutta Kaunokaisen luonteeseen en voi vaikuttaa, heh. Jos ruokavaliolla saa nukuttua parempia öitä, se on vielä pieni hinta. Paitsi jos ruokavalio tarkoittaa kolmea ruoka-ainettaa...
Kukkuu
Itiksessä oltii ihmettelemässä,lähtö veny miestä ootellessa mut typy nukahti rattaisii ja nukkuki yli tunnin!(aika myöhään kyllä)Käytii kaffella rauhassa :-)
Mitää ei kyllä tullu ostettuu,mut oli kiva pyöriä...mä sain sormikkaat ja typy toisen ruskean paitansa ;-)) Täst oli joskus puhetta,Kerppu ainaki olisillon ekan ruskeen Sassalle ostanu ;-)
Pari juttua pitisaada mut ei löytyny.
Kurjia nuo venyvät flunssat :-( Typyllä ja mulla onneks se paksuräkä kesti vaa paripäivää,sit typyllä valunu vähä kirkasta mut sitähän valuu melkein läpitalven..PAranemista kaikille!
Saunomaan kohta ja huomenna tulee poika kotiin :-)Anoppi lupas tehä ruuan,thailaista-tekee ihan älyttömän hyvää :) nam!
jatu
Synttärit vietty. Hyvin meni, kaikki vieraat saapui mahatautista veljeäni lukuunottamatta ja tarjottavat riitti. Lahjaksi tuli tarpeellista, saunatakkia, puseroa, rahaa ja pari autoa. Paloauto ja rekka-auto ykköset, sitten tuli Puuha Peten joku kone. Niin ja tyyny, kun sitä pyysin kaverilta.
Lila, tuolla rahalla voisi kuvitella (siis n.160e) saavansa ehkä jotain erityisen hienoa mutta ihan tavalliset nuo on. Serkku just kävi ja sanoi teetättäneensä joskus verhot, joiden käsiraha oli 100e ja lunastuksen yhteydessä piti tiskiin lappaa vielä 200e. Huh sanon minä.
Pinossa on hiljaista juu. Pitää mennä laitteleen ylivirittäytynyttä poikaa unille. Yö oli muuten jostain suolesta. Onni heräs 3.20 itkeen. Me nukuttiin vierashuoneen kapeammassa sängyssä ja anoppi ja appi meidän makkarissa Onnin huoneen lähellä. Sekä miehen veli olohuoneessa. Onni ei nähnyt kun ne illalla saapui mutta taisi vaistota, että vieraita on talossa. Heräs tuolloin yöllä itkeen ja ainakin tunti vähän toista meni, kun me miehen kanssa vuorotelle käytiin katsomassa, että Onni nukahtaa. Kunnes taas heräsi kun poistuttiin huoneesta. Lopulta mies nukkui lattialla Onnin huoneessa ja Onni heräs sitten vasta klo 8 onneksi. Mutta ainakin pari tuntia tuossa meni.
T o i v o t t a v a s t i ensi yö on vähän parempi.
Nyt iltapuuhiin. Onpahan nämäkin juhlat nyt ohi. Maanantaina sitten neuvolaan.
T-P
Polttelen tässä takkaa,mies lähti yksiin syys-sauna-mikäliebileisiin. lapsonen nukkumassa. Itseäkin väsyttää,taidan kömpiä kanssa peiton alle kohtapuoliin.
Pinoja selaisin,mutta pää lyö tyhjää. Kovin on kylmää ja syksyistä,hrrrr
tiivii
Vaikka ei mulla kyllä mitään oikeaa asiaa ole!
Onnea Öttiksen Neiti Hätähousulle nimestä. Sievän näköinen tirppana on! Ja kivan nimen saanut! Jos T olisi ollut tyttö, hänkin olisi saanut saman etunimen, kuin N. Hätähousu... ;)
Ja ah, niin kateellinen olen teille omasta vapaasta ajasta. mm. Tomera ja Kukkuu. (Lasken siis melkein omaksi ajaksi sen, että Kukkuu on kahden Kaunokaisen kanssa.) Ankkikselle mukavia rapujuhlia!
Miksei allergia voi ilmetä pelkkänä huono unisuutena? En ole mikään asiantuntija, mutta maalaisjärjellä ajateltuna kyllä. Tosin kun yritin Neitiä viime keväänä saada th:n kautta allergiatesteihin juuri näiden huonojen öiden takia, niin en päässyt. Ja ihan näin sivulauseessa, huonot yöt jatkuvat edelleen...
Kyllä on ulkona tosi syksyisen kylmä ilma. Käytiin T:n, Neitin ja kaverin ja hänen lapsien kanssa leikkipuistossa. Mukavaa mutta kylmää. Nyt houkutteleekin kovasti takkatuli ja sen loimu. Taidan hipsiä alakertaan, kun lapsetkin just nukahtivat.
Mimmu ja lapset x3, joista kaksi nukkuu ja esikoinen on kaverin luona yökylässä
Olen tehnyt kuin Kukkuu, käynyt kerta toisensa jälkeen katsomassa onkojokukirjoittanut?
Oih, telkusta alkaa Kettu, en ole ai-koi-hin katsonut sitä ihan kokonaan - morjens! Tulipa lyhyt viesti - ei mulla toisaalta mitään asiaakaan ollut :)
Olen käynyt lueskelemassa, mutta kuin voikin kaikki unohtua?
No nyt loppui alkutekstit...
Jep jep. Minä tätä omaa samaa napaa taas. Ei mennyt siis nukuttamiseen taaskaan kuin 45 min. Ahdistaa oikeasti. Tänään ei itkenyt eikä vaatinut mitään, joten pitäs varmaan olla ahdistamatta. Päätinkin, etten puhu yhtään mitään. Loppu 10minuuttisen aikana sitten sanoin viitisen kertaa topakasti nuku tms. Ja nukahti viimein. Sinänsä hyvin, kun ollut kuitenkin hulinapäivä.
Nyt odottaa sauna. Saunajuoma vain puuttuu. Eihän sitä sovi sellaista hakea kioskilta, kun on sen juoman kieltäviä vieraita. Voi sanonko %&#&%.
Oli kai jotain muutaki. No, ei ainakaan serkkutyttö ollut synnyttämään lähtenyt kun kävi tänään. Toinen kaveri sai eilen tytön (kaks muuta on tyttö ja poika). Ihana uutinen oli tuo.
Minäkin sanoisin tuohon allergia-asiaan, että huonot yöt vois olla merkki jostain. Eihän meillä oikein muuta ole koskaan ollutkaan. No, joskus vehnästä (tai jostain) tuli taiveihottumaa, joka ei sekään koskaan äitynyt pahaksi. Meillä viljat aiheuttaa nimenomaan huonoja öitä ja huonoa tuulta muutenkin.
Mutta missä on tän asian ekspertti Kerppu??? Mihin olet kadonnunna?
Jos nyt sinne saunaan.
T-P
Iltapv oltiin pitkästä aikaa anoppilassa. Ovat olleet paljon menossa, kun sukulaiset sairastaa.
Huomenna kirkkoon. Iika saa oman enkelin.
Kukkuu. Toivottavasti yöt paranee ja selko löytyy. Öihin tämä ei juuri auta, mutta olethan kokeillut " 20- min sääntöä" ? Meillä esikoista oli ihan turha laskea koppaan ennen kuin oli nukkunut sylissä 20min. Muutoin sai aloittaa koko rumban alusta.
Aavis. Miten Motti voi? Entä sinä? Lilalle jaksuja. T-P:lle jaksuja. Meillä ei auta paljon nukutuksia kellottaa eli jos yhtään lohduttaa, niin melkoinen rumba on täälläkin. Mimmuli, miten voit? Entä Nöösä?
Voimia kaikille!
T@hti
ps. Laittakaahan kaikki huomenna lukemista :)
Expertti Kerppu on ollu jonkun aikaa koneeton,toivoo pääsevänsä listoille pian....
Nyt kattomaan viiminenLost...
jatu
Voisi luulla, että humalassa täällä keikun, mutta en. Oltiin kavereiden synttäreillä, mutta rauhallinen oli tahti ja sitten lähdettiin ravintolaan jonne ei koskaan päästy sisään saakka. Oli tolkuton jono jo alkuillasta. Aikamme jonossa seistyämme huomattiin kyltti, että ravintola on täynnä. Vielä odoteltiin hetki ja lähdettiin koko seurue takseilla kotiin. Oikeastaan kiva ratkaisu, kun miehen kanssa sitten kotona katotiin vielä telkkaria (digiboksin tallennuksia) rauhassa. Aamusta kun ei huolta ilman lapsia.
Kukkuu, oletko kokeillut nukuttaa Kaunokaista esim. makuupussin sisällä sylissä ja siinä sitten sänkyyn? Jotkut vauvathan on herkkiä kylmälle ja lakanat on kuitenkin aika kylmät ilman tuhisevaa lämmikettä. Jos nukahtais makuupussiin ja jatkais siinä uniaan omassa sängyssäänkin. Hakuammuntaa, mutta jotain tekee mieli ehdottaa:)
Huomiseen (vai tähän päivään) :)
T: Ynis
Toivottavasti muiden syysmammojen kodeissa on nukuttu pidempään - näin sunnuntaina kun kuuluisi nukkua pitkään ja herätä kiireettömästi...
Meillä pyykkikone laulaa jo. Petit petattu. Lapset syötetty ja puettu. Koirat käytetty lenkillä. Huoh.
Missäs Kerpun lisäksi tosiaankin on Tuttis? Mersu? Mimmuli? Alli? Uhkaavasti nämä pinot pienenee. Ja tässä tapauksessa EI käy sanonta, että kun väki vähenee, niin pidot paranee. Kaikki takaisin, jookos?
Kukkuu, jostain olen lukenut, että kos lapsonen nukahtaa syliin, pitää sylissä antaa nukkua 30-40 minuuttia, ennen kuin laskee omaan koppaan, sänkyyn tms. Muuten herää. Piti meillä ainakin T:n aikaan paikkaansa. Paitsi että T:n nukkumisrituaaleita ei hirveästi kannata johtopäätöksiä vetää, niin huono tuo meidän herran on ollut nukkumaan. Paitsi nykyisellään, terveenä ollessa nukkuu hyvänä yönä jopa 9-10 tuntia heräämättä putkeen. Vielä kun saisi Neitinkin koisimaan yhtä hyvin, niin eihän tässä olisi hätäpäivää.
Eilen näin työkavereita. Tällä viikolla olen itse asiassa nähnyt useampaakin. Toisaalta tekisi mieli aikuisten seuraan, tekemään ihan oikeata työtä, josta saisi ihan oikeasti vähän enemmän rahaa kuin tuosta kotihoidontuesta (niin, ensi viikolla loppuu jo äitiysloma - kamalaa...). Toisaalta taas, ihana olla kotona. Kiireettömiä, joskin niin aikaisia aamuja.
Yllättäen alkoi taas kitinä ja jalassa roikkuminen...
Mimmu ja kersat x3
Höh! Koko viikonlopuksi luvattu sadetta, onpa tylsää. Aamupala jo syöty, Nea vielä syö mysliä. Mä meinasin jo puoli viideltä herätä, kun oli niin kova nälkä. Onneks pitkän yrityksen jälkeen uni tuli vielä. Illalla unet karkasi kokonaan. Olin just nukkumaan menossa kympiltä, kunnes tajusin kauhukseni unohtaneeni yhden asian. Oltiin sovittu kaupat hoitotasosta ja sitä piti olla ysiltä hakemassa Meilahdesta. Ja olin vielä kattonu puhelinta, et jostain vieraasta numerosta soitettu, eikä vieläkään välähtänyt. Vähänkö nolotti! Soitin kiireesti naiselle, joka hoitotasoa oli myymässä. Oli ihmeen iloinen onneksi ja pariskunta tuli sitten tuomaan meidän kotiovelle hoitotason. Annoin vaivanpalkaksi kahvipaketin ja äidin marjamehun, kun tunnin olivat ootelleet meitä..niin noloa..ja asuvat jossain vielä kauempana, mut eivät olleet ehtineet vielä lähteä sinne ajamaan.. Miten voidaan miehen kanssa MOLEMMAT olla näin dementtejä? Oltiin kai niin puhki kauppareissusta.. Järkyttävää.
Järkyttävää on myös karkkimäärä, joka tarttui mukaan K-kaupasta. Itiksessä se hinnat kuutamolla-juttu ja älyhalpoja irtsareita ja hyviä. Oli " hieman" huono olo nukkumaan käydessä. :-/
Reeli, onhan kaikki hyvin? Varmasti pelästytti vuoto!
SM, voimia työkiireisiin!
Ankkis, pelästyit varmasti kamalasti! Onneksi kaikki oli hyvin!
Jatu, voihan kurjuus, niin on ikävä! Miten ensi viikonloppu? Ostettiin Typylle lahja, mut se ei ollu ihan se mitä etittii..
T@hti, kiva kuulla, että pottajuttu taitaa tosiaan olla tähän uhmaan ja ikään liittyvää temppuilua.
Tomera, ootkos pystynyt nauttimaan yksinolosta? Oliko Ida mennyt hyvin nukkumaan?
Ynis, miten teillä uniasiat?
Meil ois tänään tarkotus harjotella itekseen nukahtamista. Siitä on nyt pitkään puhuttu Nekun kanssa ja Nea kovasti siitä juttelee ja varmaan miettii asiaa..saas nähdä miten käy..
Mitähän vielä piti, ei muista.. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Enkeli1 ja Nea+minivauva rv33