Miksi miehet "ihastuvat" liian helposti ja muuttuvat painostaviksi?
Riittää, että tapaa heidät kerran-pari vaikkapa viattomasti kahvilatreffeillä, niin miehet tuntuvat jotenkin sekoavan. Samaan aikaan he muuttuvat painostaviksi ja vaativiksi. Ja itseäni sellainen ahdistaa.
Kommentit (61)
Tätä kysyttiin jo pari päivää sitten ja vastauksena oli jo silloin että miehillä on vähemmän valinnanvaraa joten miehet eivät voi olla yhtä nirsoja kuin naiset.
Jos se on alkoholi taustalla, moni nykyään juo ja joku pakkomielle heillä? Olisi kai helpompaa jos et käy treffeillä ihan kaikkien kanssa, kun se menee aina noin, vaan katsot suoraan kiinnostavimman seuraa. Jos kaikki ovat sellaisia niin sitten ulkomaat.
Voivat olla määräileviä luonteita. Pitäisi tehdä kuten he haluavat ja asia paljastuu jo parin tapaamisen jälkeen. Painostavuus voi siis olla ihan omaan tahtoon taivuttelua, ei välttämättä merkki ihastus-hullaantumisesta.
Mies testaa naista että onko nainen mukana vai leikkiikö vain. Miehet voivat alkaa tuntea nopeastikkin voimakkaita ihastumisen tunteita. Näille tunteille halutaan naiselta vahvistusta ja jos ei saada niin homma on hyvä viheltää samantien poikki. Tämä on maskuliinisuutta.
Feminiinisyyttä on antaa naisen roikottaa itseään löysässä hirressä.
Jännä, miten erilaista naisten ja miesten pariutuminen on; naisilla suurin ongelma tuntuu olevan , että kiinnostuneita miehiä on liikaa.
Koska kullinpäätä pakottaa niin paljon.
Jos ei ihastunut ei jaksa sitä naisten toimitaan että esitetään vaikeasti tavoiteltavaa ja vaaditaan tavoittelua
En ole ikinä ihastunut naiseen. Tosin mua sä et tulisi saamaankaan, olen ihan liian korkeatasoinen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten erilaista naisten ja miesten pariutuminen on; naisilla suurin ongelma tuntuu olevan , että kiinnostuneita miehiä on liikaa.
En ole ap mutta ainakin minun kohdalla nämä miesten "ihastumiset" on vain pinnallisia. Ei pelkällä ulkonäöllä voi alkaa suhteeseen. Naisena siis joudun myös niiden miesten puolesta tekemään sen "työn" että pohdin millaisia ihmisiä me olemme ja olisiko meillä tulevaisuutta. Mies kun ei aina ehdi edes tutustua kun on jo haluamassa mitä kaikkea yhdessä ja pohtimassa suunnilleen lapsia.
Olen miettinyt tätä samaa tosi kauan
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ihastunut ei jaksa sitä naisten toimitaan että esitetään vaikeasti tavoiteltavaa ja vaaditaan tavoittelua
Tuota miten voi olla ihastinut johonkin ihmiseen jos ei jaksa hänen käytöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta ainakin minun kohdalla nämä miesten "ihastumiset" on vain pinnallisia. Ei pelkällä ulkonäöllä voi alkaa suhteeseen. Naisena siis joudun myös niiden miesten puolesta tekemään sen "työn" että pohdin millaisia ihmisiä me olemme ja olisiko meillä tulevaisuutta. Mies kun ei aina ehdi edes tutustua kun on jo haluamassa mitä kaikkea yhdessä ja pohtimassa suunnilleen lapsia.
Sillä tavalla se on tarkoitettu. Sen takia ihmiset meni ennen nuorina naimisiin 16-18v että pääsi naimisiin ja rakastelemaan. Lapsia syntyi eikä erottu heti kun tuli ensimmäinen vastoinkäyminen. Ihmiset eli elämää ja Jumala piti huolta kyllä omistaan.
Koska olisi kiva päästä suoraan siihen "nussitaan kuin kanit" -vaiheeseen.
Ei minulle vaan ole käynyt niin. Taitaa olla kauniiden naisten ongelmia.
Aniharva miehistä sekä naisista on todella aidosti sisäistänyt sen että parisuhteessa ollaan vapaaehtoisesti.
Toinen voi koska tahansa nostaa kytkintä, syystä ta ilman syytä, eikä sille asialle jätetty mahda todellisuudessa yhtään mitään.
Itse en tunnista ongelmaa🤣 Harrastan vain seksisuhteita lähinnä varattujen kanssa. He odota, että seksistä seuraa jotain suurempaa, suhde ei täyty kaikesta turhasta krääsästä ja he huolehtii ehkäisystä sanomatta.
Ne ihastuvat sellaisiin sosiaalisin naisiin, jotka muutenkin tapaavat paljon miehiä. Ujona ja kokemattomana naisena saan kuulla vain " et selvästi ollut kiinnostunut", "meillä ei ollut kemiaa" " keskustelu ei sujunut".
t.neitsyt N28, ei koskaan seurustellut, käynyt treffeillä kolme vuotta, ei koskaan antanut pakkeja
Jätä se sika