Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinapullo piilossa, elämä hymyilee :)

Vierailija
14.08.2015 |

Kyllä parasta mitä mies perjantaina voi nauttia on pullo lämmintä kossua piilosta josta vaimo ei tiedä mitään :) naatitaan naatitaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvii piilotella enää ku akka sammui jo tunti sitten.

Vierailija
2/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tällainenkin huumori naurattaa minua? :D En katselisi tommosta päivääkään, enkä periaatteessa näe siinä mitään hauskaa ilmiönäkään kenenkään kohdalla, mutta sitten kuitenkin se kutkuttaa nauruhermoja. En ymmärrä itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaa? Eikö olisi kivempaa mennä baariin ja juoda kylmää kossua.

Vierailija
4/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin törpön pöydälle, ei tarvitse piilotella. :) Ei tosin ole naista, joka kritisoisi. Eikä varmaan tulekaan tällä menolla. No, hölöyn kölökyn!

Vierailija
5/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanoita, kyllä teillä on pienet ilot!

Meillä on tuossa olkkarin kaapissa 18pll väkeviä (grappaa, viskiä, konjakkia, kirkkaita) ja viinikaapissakin yli 20 pll viinejä ja kuohuvaa. Koskaan ei tarvitse piilotella sitä jos haluaa lasillisen tai pari ottaa. Känniä ei ole kaivattu sitten teini-iän

Vierailija
6/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on sitä SF-fiilistä. Kossupullo jemmassa halkopinossa, Hankkijan oranssi lippis ja Kontio-saappaat Kosti Klemelän näköisellä miehellä... Aurinko laskee järven selälle ja kuikka huutelee.
Hellyttävä nostalgiapläjäys.

Vierailija
7/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut nyt mä keksin. Hauskuus piilee ainakin osin siinä, kun tuollaisessa tarinassa mies on kuin jatkuvan holhouksen alainen ja täysin impulssikontrolliton joka suuntaan sykkivä touhotin, joka on naisen tiukassa kurissa ja talutusnuorassa 24/7, mutta välillä mikäli vahtiketju pääseekin pettämään, on mies alta aikayksikön paheiden parissa, eikä silloin lasketa määriä tai mietitä, on kuin pikkupoika pahanteossa. Tulee myös etäisesti mieleen Liekki-sonni takavuosilta, siis sama mekanismi, eli karataan, otetaan kunnolla ja tehdään siitä numero. Ja loppu on vähintäänkin nolo... :)   3

Vierailija
8/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:04"]Itse otin törpön pöydälle, ei tarvitse piilotella. :) Ei tosin ole naista, joka kritisoisi. Eikä varmaan tulekaan tällä menolla. No, hölöyn kölökyn!
[/quote]

*hölökyn

*röyh*

T. 5

Vierailija
9/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaarilla oli piilopullo omakotitalon pannuhuoneessa. Muistan kun lapsena pelästyin hirveesti, kun löysin kossupullon vaarin kumisaappaasta. Jotenkin aavistin että se oli kiellettyä, enkä uskaltanut kertoa siitä kenellekään.

Vierailija
10/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:03"]Miksi salaa? Eikö olisi kivempaa mennä baariin ja juoda kylmää kossua.
[/quote]
Koti on aina koti ja lämmin kossu on hyvää.

Vierailija
11/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:13"]

Tossa on sitä SF-fiilistä. Kossupullo jemmassa halkopinossa, Hankkijan oranssi lippis ja Kontio-saappaat Kosti Klemelän näköisellä miehellä... Aurinko laskee järven selälle ja kuikka huutelee. Hellyttävä nostalgiapläjäys.

[/quote]

Tämä on lähes ihana. Melkein, siis melkein tekisi mieli liittyä seuraan. Hyttyset söis, joku soittaisi epävireisesti hanuria vastarannalla, mutta sen soiton kamaluus ei haittaisi enää siinä vaiheessa, kun juoma alkaisi hienoisesti varpaita kuumottaen nousta päähän, ilta-aurinko värjäisi metsälauhat oransseiksi... oijoi.

Vierailija
12/12 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:05"]

Voi reppanoita, kyllä teillä on pienet ilot!

Meillä on tuossa olkkarin kaapissa 18pll väkeviä (grappaa, viskiä, konjakkia, kirkkaita) ja viinikaapissakin yli 20 pll viinejä ja kuohuvaa. Koskaan ei tarvitse piilotella sitä jos haluaa lasillisen tai pari ottaa. Känniä ei ole kaivattu sitten teini-iän

[/quote]Asiaa! Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä