Miehet! Minkäpituiset hiukset on naisilla parhaat?
Pitääkö olla alaselkään saakka vai mihin? Unelmanaisen hiukset siis?
Kommentit (29)
Lyhyehkö tumma tukka on kyllä minun mieleeni.
m50
Unelma on sellainen puolimetrinen. Ei minulla ole kokemusta, voi olla että käytännössä sen haitat olisivat kohtuuttomat verrattuna kauneusetuun 30 senttiseen tavalliseen pitkään tukkaan. Mutta tosi pitkä tukka näyttää hienolta.
En tajua tätä alapeukkuvihaa miehiä kohtaan jotka pitää pitkähiuksisista naisista. Mä oon nainen ja munkin mielestä pitkät hiukset kanssasisarilla on kauneimmat ja parhaimmat.
Taas näitä mammoja jotka kuvittelevat kai pitkien hiuksien piilottavan heidän vähemmän kauniit kasvonpiirteet. Hei me kyllä nähdään teidän ohuiden hamppuhiusten läpi!
Nojoo, onhan ne kauniit pitkät hiukset naisen kruunu... ainakin jos naamassa tai kropassa ei ole mitään kehumisen arvoista.
Miksi suorat? Eikö pitkä ja kihara (ei laineikas vaan kihara) kelpaa ollenkaan eli onko pitkät kiharat yhtä nou nou kuin lyhyet hiukset?
T. pitkät luonnonkiharat, joita ei maksa vaivaa suoristella päivittäin
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:39"]Miksi suorat? Eikö pitkä ja kihara (ei laineikas vaan kihara) kelpaa ollenkaan eli onko pitkät kiharat yhtä nou nou kuin lyhyet hiukset?
T. pitkät luonnonkiharat, joita ei maksa vaivaa suoristella päivittäin
[/quote
Liian hippimäiset
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:30"]Pyllyyn asti. Mutta ei aivan reikään saakka, hygieniasyistä.
[/quote]
Mikä on se hygieniasyy? Pitkääks ne perseeseen asti kasvattavat niitä hiuksiaan sitten kalsareissaan sisällään kaiket päivät vai mistä sinä huolehdit?
Vähintään puoleenselkään, kiiltävät.
Kyllä ne pitkä täytyy olla, tonne puoleen selkään pauttianrallaa.