Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette miestenne kanssa?

Vierailija
30.09.2006 |

Meillä kun ei tunnu olevan mitään yhteistä...No ehkä mieheni murheet muttei minun.... Olen vähän väsynyt ja tympääntynyt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupoilla ja ollaan lapsen kanssa.

Ennen käytiin aina usein kahdestaan ulkona syömässä, pelattiin kahdestaan lautapelejä ja katsottiin simpsoneita...

Vierailija
2/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräämään lehtiä ja niin auliisti seuras perässä. :) Ihana mies ja nytkin töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähettiin " kaupoille" ja mies vaan mökötti.. Seuraus oli että em. henkilö on nyt baarissa.. Ja tämä ei : ). Tosin allekirjoittanut on käynyt baarissa viimeksi n. kaksi vuotta sitten , mutta ehkä alkaisi taas olla aika..

Vierailija
4/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaamme sitä ainoaa peliä, mitä minä suostun pelaamaan (inhoan häviämistä, varsinkin jos älystä kyse - mies pelaa vain älypelejä - Carcassonne sopii meille :)

Vierailija
5/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan leffoja, alettiin yhdessä seuraamaan House-sarjaa, aiemmin seurattiin 24:ä. Käydään kaupoilla, kesäteatterissa, leffassa, syömässä, lenkillä, siivotaan, laitetaan pihaa.

Ei tiiviisti eikä ahkerasti tai usein, mutta silloin tällöin, kun saadaan lapsille hoitaja. :)

Vierailija
6/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katsotaan leffoja, alettiin yhdessä seuraamaan House-sarjaa, aiemmin seurattiin 24:ä. Käydään kaupoilla, kesäteatterissa, leffassa, syömässä, lenkillä, siivotaan, laitetaan pihaa.

Ei tiiviisti eikä ahkerasti tai usein, mutta silloin tällöin, kun saadaan lapsille hoitaja. :)

Vierailija
7/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitetään saunaa ja rupatellaan, kun lapset nukkuu.

7&8

Vierailija
8/8 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein asia tällä hetkellä on meidän ensimmäinen lapsenlapsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi