Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph soitti ja pyysi hakemaan lapsen kotia.

Vierailija
14.08.2015 |

Olen kotona vauvan kanssa. Hoitoaika lapselle on 7-18:00.
Tuolla välillä pidän yleensä 4-7h hoidossa. Riippuu aamulla miltä tuntuu. Ilmoitan hoitoon viedessä päivän pituuden.
Tänään toiset lapset kuulemma on haettu jo! Hoitaja kehtasi soittaa ja pyytää lapsen hakua! Mulla on siivoukset kesken ja kun mies tulee kotia menen kuntosalille. Mies ei pärjää kahden lapsen kanssa ja on sitä paitsi ollut jo tänään 7 saakka noin klo 10 esikoisen kanssa. Nyt on vuorostaan vauvan kanssa aikaa laatuaikaa silloin kun käyn itse salilla ja sen jälkeen haen esikoisen n. 17:30 jälkeen.

Perhepäivähoitaja vetosi , että kun olen kotona voisin hakea 16 mennessä. Just.
Mä maksan sille lapsen katsomisesta melkeestä kolmesataa. Joskus se valittelee että pakko tarjota toinenkin lämminki ruoka kun niin nälissään iltapäivällä.
Olen sanonut ettei tarvi tai voisi antaa parempaa välipalaa! Sellasia räpsyruokia vaan.

En hae sillä ite on ammattinsa valinnut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo..

Vierailija
2/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että on sulla avuton mies. No itseppä kestät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenenköhän lapsista on kyse? Itse olette miehen kanssa ne pyöräyttäneet, huolehtisit itse omista lapsistasi

Vierailija
4/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta ihmiseltä!

Vierailija
5/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae se lapsi, samantien. Tottakai.

Vierailija
6/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ainakin subjektiivinen oikeus on klo 8-16 eli jos hoidossaolo ei johdu töistä, tuon 16 yli ei saa olla!

Vierailija
7/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
8/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:15"]

Olen kotona vauvan kanssa. Hoitoaika lapselle on 7-18:00. Tuolla välillä pidän yleensä 4-7h hoidossa. Riippuu aamulla miltä tuntuu. Ilmoitan hoitoon viedessä päivän pituuden. Tänään toiset lapset kuulemma on haettu jo! Hoitaja kehtasi soittaa ja pyytää lapsen hakua! Mulla on siivoukset kesken ja kun mies tulee kotia menen kuntosalille. Mies ei pärjää kahden lapsen kanssa ja on sitä paitsi ollut jo tänään 7 saakka noin klo 10 esikoisen kanssa. Nyt on vuorostaan vauvan kanssa aikaa laatuaikaa silloin kun käyn itse salilla ja sen jälkeen haen esikoisen n. 17:30 jälkeen. Perhepäivähoitaja vetosi , että kun olen kotona voisin hakea 16 mennessä. Just. Mä maksan sille lapsen katsomisesta melkeestä kolmesataa. Joskus se valittelee että pakko tarjota toinenkin lämminki ruoka kun niin nälissään iltapäivällä. Olen sanonut ettei tarvi tai voisi antaa parempaa välipalaa! Sellasia räpsyruokia vaan. En hae sillä ite on ammattinsa valinnut.

[/quote]

Saatanan tylsä yritys, ei jatkoon. 

Vierailija
9/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"]Hae se lapsi, samantien. Tottakai.
[/quote]
...ja jatkossa sovit pph:n kanssa yhdessä hoitoajat, niin, että kuulet häntäkin.

Vierailija
10/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pph olisi äärettömän iloinen, koska hän saisi yhden lapsen kanssa 2 tuntia lisää viikkoon, työaika kun on nykyisin 40 h/vko ja ylimääräiset tunnit saa vapaana. Näin hoitajalle tulee helposti vapaapäiviä ja ap:n lapselle lähtö varahoitoon.

Vierailija
11/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Porvoossa hoitoaika loppuu just silloin kun hoitaja haluaa.

Vierailija
12/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Meillä pph olisi äärettömän iloinen, koska hän saisi yhden lapsen kanssa 2 tuntia lisää viikkoon, työaika kun on nykyisin 40 h/vko ja ylimääräiset tunnit saa vapaana. Näin hoitajalle tulee helposti vapaapäiviä ja ap:n lapselle lähtö varahoitoon.
[/quote]

Meidän ei onneksi tarvitse käyttää varahoitoa sillä voin pitää lapsen silloin kotona kanssani. Ne ovatkin ihania päiviä ku tuntee olevansa tärkeä.

Mutta heippa!
Menee muuten kuuteen hoito tänään jos en siirry rehkimään salin puolelle.

Terve äiti on paras äiti! Itsestään pitää pitää huolta.

Meillä saa olla 18 asti sillä hoitaja on tähän lupautunut kunnalle.

Vierailija
13/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Meillä pph olisi äärettömän iloinen, koska hän saisi yhden lapsen kanssa 2 tuntia lisää viikkoon, työaika kun on nykyisin 40 h/vko ja ylimääräiset tunnit saa vapaana. Näin hoitajalle tulee helposti vapaapäiviä ja ap:n lapselle lähtö varahoitoon. [/quote] Meidän ei onneksi tarvitse käyttää varahoitoa sillä voin pitää lapsen silloin kotona kanssani. Ne ovatkin ihania päiviä ku tuntee olevansa tärkeä. Mutta heippa! Menee muuten kuuteen hoito tänään jos en siirry rehkimään salin puolelle. Terve äiti on paras äiti! Itsestään pitää pitää huolta. Meillä saa olla 18 asti sillä hoitaja on tähän lupautunut kunnalle.

[/quote]

Eli maksat päivähoidosta, vaikka et sitä käytä? Sinähän varoissasi olet!

Vierailija
14/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, provo.

Kumpikaan vanhemmista ei pärjää kahden lapsen kanssa? :D

Vierailija
15/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirween huono