Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitistunut alkoholisti ilman hoitoa aivoverenvuodossa

Vierailija
08.08.2015 |

Tosi tapaus: henkilö entinen alkoholisti, täysraittiina jo useamman vuoden, elää normaalielämää, käy töissä.
Saa aivoverenvuodon oireita (puhe puuroutuu, halvausoireita) ja sairaalan päivystyksessä hoitaja lähettää kotiin, koska taustatiedoissa merkintä alkoholismista. Vasta kun ponteva sukulainen tuo uudestaan sairaalaan oireiden pahennutta, pääsee lääkärin vastaanotolle ja magneettikuviin ja otetaan sisälle sairaalaan. Onko mielestänne ihan oikein toimittu hoitajalta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noilla oireilla saa missään tapauksessa lähettää kotiin! Väärin toimittu, kyllä!

Vierailija
2/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Virheen on tehnyt.
T. Hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoinfarkti voi olla myös. Tukos siis.

Vierailija
4/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyspolin hoitaja on JUMALA, hän päättää kuka pääsee lääkäriin, kuka lähetetään kotiin, mahdollisesti kuolemaan. Näin ainakin Hartmannissa.

Vierailija
5/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua kohtelua on tullut todistettua moneen kertaan alkoholistiäidin sairastaessa. Ihmisiä ne juopotkin ovat. 

Vierailija
6/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiasta tehty

a) kantelu aluehallintovirastolle ja

b) potilasvahinkoilmoitus?

Vierailija
7/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passittavat kotia vaikka on 40 kuumetta ja huono olo. Myöhemmin takaisin ja suoraan teholla syynä etenevä verenmyrkytys.

Vierailija
8/8 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoppo mummo ja sitä on kyllä hoidettu kaikkien oireiden johdosta, joskus tuntuu, että liikaakin.

olen myös itse ja minun lapseni saanut AINA hyvää hoitoa kunnalliselta, on sitten kyseessä ollut nopea ongelma tai pitkiä selvittelyjä vaativa pitkäaikaissairaus. Juu, ja jopa hammaslääkäristä. Toki me on oltu valmiita menemään mille tahansa lääkäriasemalle myös toiselle puolen kaupunkia, mikä on auttanut siihe, että aikoja on aina löytynyt nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi