Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä pakkomielle ihmisllä on että oltava aina TÖISSÄ!

Vierailija
14.08.2015 |

Jos lähetän vaikka jonkin kuvan missä olen ollut eilis iltana tuttavalleni, vastauksena tulee, että etkö ollut töissä! ihan sama mitä lähetän ja mihin aikaan vain niin aina vastaus on että eikö ollut työpäivä, etäkö ollut töissä. Kerran lähetin kuvam lomalta rantahiekalta ja vastaus oli että etkö siis olekaan enää töissä vaan olet irtisanoutunut!

Siis kuvitellannko oikeasti, että minä, työssä oleva ihminen, en työpäivän jälkeen tee mitään, en mene rannalle tai retkille tai harrastuksiin vaan olenko siis aina automaattisesti TÖISSÄ!

työaikanai on 8-4 joten en helvetti soikoon ole aina siellä töissä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, ok.

Vierailija
2/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ovat siis kaikki hulluja? Tai sinä olet tunnettu lintsari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähettelee tuollaisia kuvia tuttavilleen ja miksi?

Vierailija
4/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää olla 24/7 töissä. Vain poikkeustapauksissa voi poiketa kotona esim. pesulla. Eikö kukaan ole kertonut tätä sinulle?

Vierailija
5/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun suomalaisilla ei enää ole paljon muita pätemisen aiheita niin ne joilla vielä työpaikka on niin pätevät sitten sillä että ovat aina töissä. Luulisin että tästä on kyse.

Vierailija
6/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on töissä klo 8-4, niin on kyllä aika paljon... Ehkä siksi ne luulee, ettet ehdi muuta, kun kuiteski nukkuakin pitää.

Vierailija
7/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole lintsari, minulla ei ole ollut sairaspoissaoloja 4 vuoteen YHTÄÄN! Ja tarkoitin siis ,että 8-16 joskin liukuvalla työajalla, mutta siis ihan normaaleja viestejä mielestäni lähetän, mitä olen tehnyt, niin vastaus on siis aina ettenkö ollut töissä, moneen paikkaan ehtii illalla ihan hyvin kauemmaksikin , kyllä olin töissä, mutta lähdin töistä esim Suomenlinnaaan pikinikille ja se oli työajan jälkeen!

Vierailija
8/8 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:47"]Jos on töissä klo 8-4, niin on kyllä aika paljon... Ehkä siksi ne luulee, ettet ehdi muuta, kun kuiteski nukkuakin pitää.
[/quote]
Joo, 20 tunnin työpäivät ovat aika pitkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi