Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette lomilla, jos hotelli saa olla joku kahden tähden

Vierailija
14.08.2015 |

murju? Riippuu loman pituudesta, mutta haluan siellä olevan kuntosalin tms. Huoneen tulee olla hiljainen, ilmastoitu ja niin viihtyisä, että siellä viihtyy muutenkin kuin nukkumassa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosalilla voi käydä suomessakin.

Vierailija
2/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:24"]

[/quote]

ja monta muuta asiaa, kun harrastan liikuntaa muutenkin niin en todellakaan jätä viikon parin taukoa mielelläni. Lomalla syö muutenkin ravintoloissa, niin paino nousee ja turvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan oleskele huoneessa. Aamiaisen jälkeen lähdetään liikenteeseen ja tullaan illan suussa niin rättiväsyneinä, että ei jaksa muuta kuin rojahtaa sänkyyn. Vaihtoehtoisesti joskus tullaan hotellille vähän aiemmin suihkuun ja vaatteiden vaihtoon ja sitten johonkin syömään. Päivät retkeillään kaupungilla tai ympäristössä, riippuen paikasta. En koskaan mene viettämään lomaa hotelliin.

Vierailija
4/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointia edellytän minäkin, mutta käyn hotellissa vain suihkussa ja nukkumassa. Muun ajan kierrän kaupunkia, käyn katsomassa nähtävyyksiä, syön ravintoloissa, istun kahviloissa ja shoppailen. Suurin osa päivästä menee siis kävelemiseen, joten en kaipaa lomalla kuntosalia.

Vierailija
5/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:26"]

No en ainakaan oleskele huoneessa. Aamiaisen jälkeen lähdetään liikenteeseen ja tullaan illan suussa niin rättiväsyneinä, että ei jaksa muuta kuin rojahtaa sänkyyn. Vaihtoehtoisesti joskus tullaan hotellille vähän aiemmin suihkuun ja vaatteiden vaihtoon ja sitten johonkin syömään. Päivät retkeillään kaupungilla tai ympäristössä, riippuen paikasta. En koskaan mene viettämään lomaa hotelliin.

[/quote]

no en minäkään siellä aikaa sen kummemmin vietä, mutta silti em. Asiat haluan olevan kunnossa.

Vierailija
6/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden ulkomaille nauttimaan siitä itse matkakohteesta, en hotellihuoneesta. Pääasia, että on joku paikka, missä nukkua ja peseytyä. Kuntosalia en kaipaa lomamatkoilla, juoksen mielummin. Yleensä matkoilla ollaan aamusta iltaan liikenteessä ja tosiaan hotellille palataan vasta nukkumaan. Työmatkoilla vaadin hotellilta sitten vähän enemmän, riippuen aikatauluista ja kohteesta. 

Vierailija
7/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:24"]

[/quote]

ja monta muuta asiaa, kun harrastan liikuntaa muutenkin niin en todellakaan jätä viikon parin taukoa mielelläni. Lomalla syö muutenkin ravintoloissa, niin paino nousee ja turvottaa.
[/quote]
Joku kontrollifriikiksi anorektikko siellä matkustelee.

Vierailija
8/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:29"]

Mä lähden ulkomaille nauttimaan siitä itse matkakohteesta, en hotellihuoneesta. Pääasia, että on joku paikka, missä nukkua ja peseytyä. Kuntosalia en kaipaa lomamatkoilla, juoksen mielummin. Yleensä matkoilla ollaan aamusta iltaan liikenteessä ja tosiaan hotellille palataan vasta nukkumaan. Työmatkoilla vaadin hotellilta sitten vähän enemmän, riippuen aikatauluista ja kohteesta. 

[/quote]

joo, en minäkään hotellissa aikaani vietä. Mutta sekin aika minkä vietän, niin haluan olevan kunnossa. 

Vierailija
9/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:24"] kuntosalilla voi käydä suomessakin. [/quote] ja monta muuta asiaa, kun harrastan liikuntaa muutenkin niin en todellakaan jätä viikon parin taukoa mielelläni. Lomalla syö muutenkin ravintoloissa, niin paino nousee ja turvottaa. [/quote] Joku kontrollifriikiksi anorektikko siellä matkustelee.

[/quote]

normaalipainoinen olen... 

Vierailija
10/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa vain nukutaan, sen vuoksi vaatimttomapikin kelpaa ihan hyvin.

Vierailija
11/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, puen ja menen ulos aamiaiselle ja siitä sitten koko päiväksi museoihin, rannalle, ostoksille, kaupungille. Huoneessa nukutaan ja käydään suihkussa ja se toimii tavaroiden säilytyspaikkana. Ainut murju johon olen törmännyt oli Reberpahnilla hotellissa mutta sekin oli siisti vaikka hutsujen kanssa jonotettiin suihkuun käytävällä.

Vierailija
12/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:29"]

[/quote]

joo, en minäkään hotellissa aikaani vietä. Mutta sekin aika minkä vietän, niin haluan olevan kunnossa. 

[/quote]

No me ei olla niin nirsoja sen suhteen. 

Vierailija
13/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon hotellista kohtuullista tasoa, vaikken siellä paljoa aikaa vietäkään. Silti haluan huoneen olevan siisti ja hiljainen ja sängyt tarpeeksi mukavat. Sen sijaan ihmettelee aina, minkä hiton takia kaikissa hotellihuoneessa/-huoneistossa on telkkari tai kaksikin. Ei kai kukaan nyt lomalle telkkaria katsomaan mene?!

Vierailija
14/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilomilla riittää vähempikin taso. Tai huoneisto. En tarvitse palveluita. Nyt ollaan n pitkästä aikaa rantakalliolla malla ja siellä oli ihanaa, että hotelli oli hieno. Nautittiin hyvästä palvelusta ja hienosta ympäristöstä. Huone oli iso kaksio kolmelle. Ruoka oli hyvää. Muualla kuljettiin vain vähän

Vierailija
15/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:31"]

[/quote]

niin, minä vaadin että on hiljaista ja ilmastointi. Siksi ihmettelen, miksi joku tyytyy meluisaan hotelliin, jossa on kesällä sisällä 30 lämmintä.

Vierailija
16/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:34"]

Minäkin toivon hotellista kohtuullista tasoa, vaikken siellä paljoa aikaa vietäkään. Silti haluan huoneen olevan siisti ja hiljainen ja sängyt tarpeeksi mukavat. Sen sijaan ihmettelee aina, minkä hiton takia kaikissa hotellihuoneessa/-huoneistossa on telkkari tai kaksikin. Ei kai kukaan nyt lomalle telkkaria katsomaan mene?!

[/quote]

minä katson aina työmatkoilla telkkaria iltaisin, mitä sitä sitten tekee? Wifi pätkii ja kirjat on luettu. 

Vierailija
17/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan turistirysiä ja lomahotelleja isojen rannikoiden kupeessa. Kaukoidässä pienet yhden tähden bungalow-hotellit ovat lähes aina paljon viihtyisempiä kuin neljän tähden kansainväliset jättihotellit. Niissä ei ole kuntosaleja, ei välttämättä edes ilmastointia, ei televisiota yms. Mutta yksi romanttinen oma bungalow keskellä luonnonsuojelu-sademetsää jossa apinat liikkuvat vierelläsi, tai korallien kupeessa kauas turisteista rakennettu sukellus/snorklaus bungalow jonka parvekkeelta voit katsella merikilpikonnia, ovat 10x parempia kokemuksia kuin ylisuuret äänekkäät betonitalot joissa on juntteja varten diskot ja kuntosalit.

Vierailija
18/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:31"]

[/quote]

kyllä minäkin vaadin hiljaisen huoneen ja ilmastoinnin, ei paljoa jaksa päivällä jos koko yön on hikoillut helteessä ja kuunnellut alakerran baarin meteliä

Vierailija
19/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:34"]

[/quote]Mnusta on hauska illalla katsoa telkkaria ennen nukahtamista, erilaiset mainokset ja uutiset ovat kiinnostavia. Ja yleensä aina joltain kanavalta tulee James Bond-elokuva :D Mutta ei se telkkari ole minulle välttämätön. En kyllä muista kuin yhden hotellin Espanjassa, jossa ei ollut televisiota huoneeessa.

Vierailija
20/32 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matkoilla hotellivaatimus se, että pitää olla ylellisempää kuin kotioloissa. En minäkään siellä hotellissa erityisesti majaile, mutta matkalla pitää olla ylellisyydentunnetta. En ole ollenkaan sellainen reppumatkailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi