Onko ekaluokkalaisellasi kännykkä?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:27"]
(offtopic, sorry)
Voi sitä aikaa, kun kaverini sai vitosluokalla kännykän, ja koko luokka oli kateellinen. Itse sain kuudennella luokalla... Onneksi se oli jo niitä ensimmäisiä värinäyttöjä, kun taas tällä toisella oli mustavalkoinen.
[/quote]
Voi sitä aikaa kun vuonna 2002 sain 10-vuotiaana ensimmäisen puhelimeni. Pari vuotta myöhemmin silloin 7-vuotias veljeni sai myös puhelimen. Sisko sai jo eskarissa kännykän, mutta sai siis vain harjoitella sen käyttöä kotona.
Ajat muuttuvat. Ennen paheksuttiin sähköjä talossa.
Ei, kun en ole vielä hankkinut ja kun saatan ja haen koulusta.
(offtopic, sorry)
Voi sitä aikaa, kun kaverini sai vitosluokalla kännykän, ja koko luokka oli kateellinen. Itse sain kuudennella luokalla... Onneksi se oli jo niitä ensimmäisiä värinäyttöjä, kun taas tällä toisella oli mustavalkoinen.
Oli, menee nyt tokalle. Äidin vanha Nokia 701, ei muuta vikaa, mutta kivoja pelejä siihen ei enää saa.
Känny ei ollut koulussa mukana kuin muutamana spesiaalipäivänä (kulki bussilla), muutoin vietiin aamulla ja haettiin ip-kerhosta.
Tietenkin on, minun vanha Samsung Galaxy s3 -puhelin on nyt ekaluokkalaisella. Ei tarvinut ostaa uutta, kun vanhoja kännyköitä meiltä löytyy.
Ei pääse kaiken aikaa nettiin (paitsi wlan), liittymässä vain puhelumahdollisuus.