Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ihana nukkua taas pitkään. Nukuitko sinäkin tänään pitkään?

Vierailija
12.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Stressi painaa niin etten nuku enää oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
2/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri aamukahvit juonut, nukuin melkein 10 tuntia. Harvinaista herkkua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Heräsin auringonpaisteesen jo ennen kahdeksaa.

Kumma juttu, että viikonloppuna on helpompaa herätä aikaisin.

Vierailija
4/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kahdeksaan ja minulle se on pitkään. Tähän mennessä olen saanut syötyä aamupalan ja käytyä suihkussa. Rakastan näitä viikonloppujen hitaita aamuja.

Vierailija
5/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ajattelin mennä kohta jatkamaan.

Vierailija
6/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kello soi joka ikinen aamu klo 6.

Vierailija
7/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamun ensimmäisellä, hiljaisella tunnilla kaupassa. Oli kiva kävelyretki auringonpaisteessa.

Vierailija
8/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään itsestään ilman herätyskelloa joko klo 6 tai 7.

Menen tosin nukkumaan jo klo 22.

Vierailija
9/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut. Kissat herätti kuudelta.

10/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, voin nukkua silloin kun haluan ,mutta aamulla heräsin varhain

Vierailija
11/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin nukkuvani, mutta heräsin vähän seitsemän jälkeen, kun oli niin valoisaa. Kahdeksalta lähdin jo koiran kanssa aamulenkille ja vähän yli yhdeksän palasin ja söin aamiaisen.

Kohta lähdetään uudestaan ulkoilemaan.

Vierailija
12/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Heräsin klo 10.30. Toki nousin seiskalta ruokkimaan koirat ja päästin ulos. Sitten tultiin kaikki vielä takaisin nukkumaan. Lapsetkin nukkui kymppiin. Nukkumaan menin yhden aikaan yöllä.

Vierailija
13/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänäkään aamuna. Heräsin yllättävän myöhään, klo 7.00. Vaikka olen työkyvyttömyyseläkkeellä, niin en vaan osaa nukkua pitkään. Päivät meneekin sitten miettiessä, mihin ne käyttäisi järkevästi...

Vierailija
14/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pysty nukkumaan pitkään, paitsi jos on joku pitempi vapaaputki. Tällä viikolla mulla on vain 1 vapaapäivä, tämä. Menin nukkumaan yhden kieppeillä, heräsin joskus kuuden ja seitsemän välillä. Onnistuin kuitenkin makoilemaan ja torkkumaan melkein puoli yhdeksään! Yleensä en enää edes torkahda, kun herään. Nyt yritin sitkeästi.

Vierailija
15/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut jo 6h hereillä

Vierailija
16/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä oon nukkunu niin huonosti, pätkissä ja sitte en enää saanu unta ollenkaan. Oon ihan poikki.

Vierailija
17/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä joo, että nousin sängystä vasta kymmeneltä. Mutta koko yö oli hereillä pyörimistä ja lyhyissä pätkissä nukkumista. Ne vähät unetkin mitä näin olivat painajaisia. En ole nukkunut kunnolla moneen kuukauteen. Alan olla ihan loppu tähän.

Vierailija
18/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin aikaisemmin kuin kuukausiin eli 9.30! Mutta menin nukkumaankin tosi aikaisin, torkahtelin jo 22-00 välillä ja 00 aikaan kävin yöunille. Erittäin harvinaista ja poikkeuksellista, epäilin jopa kipeäksi tulemista… olen normaalisti yökukkuja, minkä seurauksena yleensä nukun 12-14 asti. Varmaan tämä kevään valoisuus alkaa tehdä tehtävänsä.

Vierailija
19/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo ennen kuutta ja herätin miehenikin. Kahdeksan paikkeilla juotiin aamukahvit, useimmiten italialaista papukahvia ja useimmiten miehen keittämää. Äskettäin ripustelin jo pyykitkin kuivumaan; naapurin komea ,argentiinalainen puutarhuri tervehtii aina iloisesti hymyillen . Oli heittänyt paidankin pois; minua kyllä vielä vilutti.

Samaisella naapurilla tehdään kattoremonttia; kova puheensorina ja paukutus.

Hyvää lauantaipäivän jatkoa täältä "etelästä!",☀️🌴☕

Vierailija
20/30 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30. Väsyttää pirusti, kun eilen olin hepotallilta kotona vasta 22 ja sänkyyn menin vasta puolen yön jälkeen.... 

Ei normaalisti näin la-aamuna, mutta tänään Espoon poliisissa nuoren kuuleminen kunniamurhan valmistelua koskevassa asiassa 8.30. Poliisit, kun on töissä joskus myös viikonloppuisin, niin kiireellisissä tapauksissa kuulusteluja myös vkl:na. 

Nyt jo kotona, mutta turha mennä päikkäreille. Siivoilen ja palstailen ja katson urheilua tv:stä muutaman punaviinin voimalla nyt loppupäivän.

F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan