Näin pelottavan unen
Ajettiin autolla perheen kanssa ja ennen pitkää maantien suoraa tuli kaarteessa rekka vastaan, joka näytti varoitusmerkkiä keltainen kämmen? Järkytyimme ja pysähdyimme tien sivuun ja koko taivas oli täysin tulen keltainen edessämme kauttaaltaan :(
Kommentit (5)
Monella uutisista ja Netistä nähdyt sotakuvat tulevat uniin.
Vähennä median käyttöä ja keskity jatkamaan normaalia arkeasi. Ulkoilu ja somepaasto tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo uni ei ole mitään verrattuna omiin uniini.
Mä en unohda sellaista unta, jossa kojootti repi itseltäni käden irti ja sitten mä jouduin heittelee omaa kättäni kojootille noudattavaksi, jotta tämä kojootti ei riistäisi itseltäni henkeä.
Tai unta, jossa joku tuntematon puukottaa minua koulun pihalla.
Onko sun mielestä pahempaa sellainen tapahtuma että sinulle tapahtuu jotain että käsi viottuu tai muuta sellaista kun vertaa että koko maailma tuhoutuu??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en unohda sellaista unta, jossa kojootti repi itseltäni käden irti ja sitten mä jouduin heittelee omaa kättäni kojootille noudattavaksi, jotta tämä kojootti ei riistäisi itseltäni henkeä.
Onko sun mielestä pahempaa sellainen tapahtuma että sinulle tapahtuu jotain että käsi viottuu tai muuta sellaista kun vertaa että koko maailma tuhoutuu??!
Eihän aloittajan tekstistä välity, että maailma tuhoutuu. Itselleni siitä tuli mieleen forestia peli mieleen ja tälläinen kohtaus siitä 4:10 kohtaus