Saako tutun/ kaverin exää tapailla?
Heillä erosta kolme vuotta, itsellä kaksi. Ei olla tämän kaverini kanssa läheisiä mutta ollaan oltu erojemme tiimoilta yhteyksissä. Tämä kaverini exä taas on lapsuuden leikkikaverini.
Mitä mieltä? Voinko mennä treffeille kaverini ecän kanssa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, mutta kaveri voi siitä suutahtaa. Itse tapaisin ensin sen exän ja katsoisin voiko siitä seurata mitään vakavampaa. Jos ei, niin pyytäisin ettei kerro kaverille. Jos on vakavampaa, niin kertoisin itse heti alussa että nyt on niin että teillä klikkasi.
Kun on erottu niin on erottu, piste. On tämän kaverin vika jos hän ärsyyntyy siitä, että exällä on uusi rakkaus. Olkoon hän kuka tahansa vaikka omasta kaveripiiristä.
Noin lapsellisesti ja epäkypsästi käyttäytyvien jotka ovat asettamassa jotain ehtoja sille kenen kanssa exä saisi olla on syytä hävetä itseään ja aikuistua.
Tottakai saa, mutta kaveri voi siitä suutahtaa. Itse tapaisin ensin sen exän ja katsoisin voiko siitä seurata mitään vakavampaa. Jos ei, niin pyytäisin ettei kerro kaverille. Jos on vakavampaa, niin kertoisin itse heti alussa että nyt on niin että teillä klikkasi.