Äh, joskus mä innostun ostamaan jonkun sisustusjutun joka ei periaatteessa ole mun makuani ollenkaan
Sitten se ei istu muun kalustuksen ja esineiden kanssa ollenkaan yhteen. Nytkin olin pitkään katsellut eteiseen peiliä ja päädyin jostain syystä ostamaan sellaisen vähän modernimman oloisen kun ensin oli tarkoitus ostaa joku antiikkipeili näyttävillä puukehyksillä tms. Ajattelin että se moderminpi onkin hyvä kontrasti vanhantyylisen eteisen sisustuksessa. No ei, ei se ole tyylikäs kontrasti vaan näyttää juuri siltä mitä on, muuhun tyyliin kuulumattomalta😄😞
Muita kokeilijoita, mitä teet noille hutiostoksille, myyt/pistät eteenpäin vai siedätkö niin kauan että silmä tottuu? Mulla toi jälkimmäinen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on...
Keski-ikäinen, miksi? Eikö muut aikuiset sitten ikinä tee virheostoksia? Ap
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään yhteensopimatonta tai jos tekisin niin niin palauttaisin välittömästi tai myisin eteenpäin.
Sulla on sitten tosi varma sisustussilmä. Voisinpa sanoa samaa. Ap
Ehkä ei enää. Mutta aiemmin. Ongelma on siinä, että rakastan mitä erilaisimpia tyylejä. Kaikkia ei kuitenkaan voi toteuttaa.
No en osta mitään, joka ei ole omaa makuani.
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi kätevää, jos on vain yksi maku. Mä tykkään tyyleistä laidasta laitaan.
nro 5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi kätevää, jos on vain yksi maku. Mä tykkään tyyleistä laidasta laitaan.
nro 5
Taitaa olla vähän tuo sama ongelma. Se tyyli mistä eniten pidän ja sisustuskin on pääosin, on aika krumeluuri ja värikäs, viktoriaaninen kai voisi kuvata sitä. Sitten silmääni miellyttää paljon myös skandinaavinen yksinkertaisuus ja suorat linjat, selkeys. Noita kahta on vaan vaikea yhdistää, ainakaan samassa tilassa. Ap
Onko elämälläsi mitään varsinaista sisältöä ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nro 5
Taitaa olla vähän tuo sama ongelma. Se tyyli mistä eniten pidän ja sisustuskin on pääosin, on aika krumeluuri ja värikäs, viktoriaaninen kai voisi kuvata sitä. Sitten silmääni miellyttää paljon myös skandinaavinen yksinkertaisuus ja suorat linjat, selkeys. Noita kahta on vaan vaikea yhdistää, ainakaan samassa tilassa. Ap
Juu, tai se vaatii todella hyvän silmän ja varmasti myös puitteet. Mä asun rintamamiestalossa, ja tyyli on pitänyt valita aika lailla talon mukaan. Tässä talossa on pienet ja matalat huoneet, joten huonekalujenkin pitää olla aika matalia ja mielellään aika keveitä. Massiivisuus ei tänne passaa.
Mä tykkään vanhoista huonekaluista, ja meillä kaikki onkin vanhaa. Mutta niin kuin sinä, moderni ja yksinkertainenkin voi miellyttää silmää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, miksi kysyt? Onko sinun? Ap
Sisustuksen suhteen mulla on aika vahva oma maku ja kaikki vähänkään isommat hankinnat tulee harkittua tarkkaan. Välttelen myös kaikkea supertrendikästä, kun in-jutut tuppaavat vanhenemaan nopeasti. Näiden takia tulee aika vähän hutiostoksia. Olen tilaillut jotain julisteita, joista on ollut tarkoitus tehdä upea kollaasi seinälle, mutta en kerta kaikkiaan saa niistä sommiteltua sellaista kivaa kokonaisuutta kuten kuvitelmissani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nro 5
Niin minäkin tykkään erilaisista tyyleistä, mutta kaikki on omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään yhteensopimatonta tai jos tekisin niin niin palauttaisin välittömästi tai myisin eteenpäin.
Sulla on sitten tosi varma sisustussilmä. Voisinpa sanoa samaa. Ap
Olen eri, mutta on kyllä tosi helppoa sisustaa, kun tietää just mistä tykkää. Teetin täysremontin asuntooni, ja se oli suitsait, kun olin valinnut kaikki materiaalit lattiasta kattoon keittiötä ja kylppäriä myöten.
Kaikki luovat sisustajat tekee erinäisiä kokeiluja, se inspiroi, huteja tietysti tulee, mutta niistä oppii tai ainakin saa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nro 5
Tässä aloituksessa taisi olla kyse siitä, että tyylejä on joskus vaikea yhdistää, vaikka osaset olisivatkin oman maun mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nro 5
Tässä aloituksessa taisi olla kyse siitä, että tyylejä on joskus vaikea yhdistää, vaikka osaset olisivatkin oman maun mukaisia.
Niin mutta tarviiko niitä eri tyylejä ängentä yhteen ja samaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nro 5
Niin mutta tarviiko niitä eri tyylejä ängentä yhteen ja samaan huoneeseen.
No sitä tässä mietin. Joillain se taito on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä vietän ainakin todella paljon aikaa kotonani (varsinkin koronan takia viime vuosina), ja minusta on mukavaa kun kodissa on kaunista ja viihtyisää. On paljon muutakin sisältöä sen lisäksi elämässä. t. ei ap.