Valkoinen mekko häihin?
Miksei saisi pukea? En tiennyt tälläisestä säännöstä ja olen useammissakin häissä ollut valkoiseen mekkoon pukeutuneena :-(
Noloa jälkeen päin mutta en muista että kukaan olisi sitä sen kummemmin katsonut.
N23/171/52
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:10"]
Ps. mitä väliä vaikka oisit N35/120/567? T.2
[/quote]
Kun valkoinen näyttää hyvältä noilla mun mitoilla yleisesti ottaen.
AP
No tiedätpähän jatkossa jättää valkoiset mekot kaappiin häihin mennessäsi.
Valkoinen on varattu vain morsiamelle. Ehdotan, että tutkit hieman etikettioppaita muutenkin.
Pistä vielä huntu päähän seuraaviin häihin, kun sehän sopii niin hyvin valkoiseen mekkoon...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:13"]
Valkoinen on varattu vain morsiamelle. Ehdotan, että tutkit hieman etikettioppaita muutenkin.
[/quote]
Aika itsekästä. Minä ainakin haluaisin että ihmiset pukisivat päälleen mitä ikinä haluaisivat minun häihini.. enkä käskisi vetämään ylle jotain epäseksikästä tylsää rääsyä :-/
AP
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Aika itsekästä. Minä ainakin haluaisin että ihmiset pukisivat päälleen mitä ikinä haluaisivat minun häihini.. enkä käskisi vetämään ylle jotain epäseksikästä tylsää rääsyä :-/
AP
[/quote]
Ovatko kaikki muut värit epäseksikkäitä ja tylsiä? :D koko muu värien kirjo kuitenkin käytettävissä, niin ei mielestäni ole kovin kohtuutonta yhtä niistä jättää käyttämättä.
Sulla on käynyt tuuri, mutta susta on täällä varmaan avauduttu...