Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peukutusta!!
13.08.2015 |
Sano kaksi asiaa, jotka ovat jotenkin verrattavissa toisiinsa (kova ja pehmeä, puhdas ja likainen, rentoutuminen ja kiireisyys etc.) ja jos mielestäsi ensimmäinen asia on parempi:yläpeukku, jos taas toinen asia on parempi: alapeukku.
Esim:
Kissa vai Koira.
Jos pidät kissoista enemmän, painat yläpeukun, jos taas koirista, painat alapeukun.
Kommentit (410)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvinvointivaltio vai massamamutus
Kehä kolmosen sisäpuoli vai ulkopuoli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
elämä ilman av palstaa vai av palstan kanssa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yliopisto vai ammattikorkeakoulu
Fyysinen hyvinvointi vai henkinen hyvinvointi
Oras Tynkkynen vai Jari Lindström
Alue: Aihe vapaa
Meri vai järvi