Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on?? 19 % kansalaisista ei osaa sanoa Nato-kantaansa?

Vierailija
11.03.2022 |

Mitä pelleilyä tämä on? Ylen kyselyssä 19 prosenttia kansalaisista ei osaa sanoa Nato-kantaansa. Onko nämä niitä emmätiiä-tyyppejä, vai mitä? Kaikki käy? Kyllä täytyy joku mielipide olla, on se sitten kyllä tai ei.

https://yle.fi/uutiset/3-12336530

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime ajat ovat saaneet itseni epäröimään nato kantaani. Mä oon sillä neljännellä kannalla.

Vierailija
22/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin ei ole selkeitä tietoja siitä, mitä kaikkea Nato-jäsenyys maalta edellyttää, en pysty sanomaan kantaani. Paljonko jäsenyydestä tulee kuluja? Pitääkö lähteä sotimaan johonkin vieraaseen maahan, vaikka meidän maamme ei olekaan sodassa osapuolena? Jne., jne. Tähän saakkaannetut vastaukset, ne vähät, ovat olleet liian ympäripyöreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkoa! Se pelko on aistittavissa! Ei uskalleta sanoa kantaansa ääneen,koska pelätään sen kulkeutuvat väärin korviin! Mielummin ollaan hiljaa ja vaihdetaan aihetta,jos suinkin mahdollista. Pelätään seuraamusta ja kasvojen menettämistä ym ym...

Vierailija
24/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä tarpeeksi osatakseni sanoa kantaani asiaan, myönnän sen. Yleensähän juttu on niin että mitä kouluttamattomampi ihminen, sitä varmemmat mielipiteet. 

Vierailija
25/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse olla mitään mielipidettä asiaan. Suomen kansanedustajista suurimmalla osalla ei ole vielä kantaa asiaan ja uskallan väittää, että suurimmalla osalla enemmän tietoa ja järkeä kuin tämän palstan trolleilla.

Vierailija
26/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ääliöt! 98 % ei ymmärrä mistä mielipiteensä laukoo. Tunteella mennään kun mistään ei ymmärretä. Helppo sanoa, että olisiko pitänyt olla natossa. Se kysymys meni jo.

Vierailija
27/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ääliöt! 98 % ei ymmärrä mistä mielipiteensä laukoo. Tunteella mennään kun mistään ei ymmärretä. Helppo sanoa, että olisiko pitänyt olla natossa. Se kysymys meni jo.

Olis pitänyt tehdä paljon muutakin ja paljon tehtyjä olisi pitänyt jättää tekemättä.

Mut suattaapa ollahhii tae suattaapa olla olemattahhii.

Vierailija
28/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties nato olisi venäjää vastaan varmin suoja, mutta ei sekään mikään puhdas pulmunen ole. Usan miljardiluokan sotateollisuus, joka tulee hyötymään jokaisesta aseellisesta konfliktista rahallisesti, sota terrorismia vastaan ajoittain hyvin kyseenalaisillakin syillä, imperialismitausta. Toivon todella, ettei asiasta tule kansanäänestystä, vaan ne jotka oikeasti tietää KAIKEN tarvittavan, tekee omat johtopäätöksensä. Sen sijaan jos saa olla idealisti niin äänestän kaikkia suurvaltoja vastaan! Jos poliitikot haluaa tapella niin ne voisi laittaa vaikka kehään.

Vierailija
29/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa. Ei.

Vierailija
30/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeastiko sitä pitäisi päättää kantaansa?

Mä haluan kaikki tiedot julki mitä NATO jäsenyys tarkoittaa.

Vierailija
31/31 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on selvä kanta asiaan:

Ei natoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan