Mitä tämä on?? 19 % kansalaisista ei osaa sanoa Nato-kantaansa?
Mitä pelleilyä tämä on? Ylen kyselyssä 19 prosenttia kansalaisista ei osaa sanoa Nato-kantaansa. Onko nämä niitä emmätiiä-tyyppejä, vai mitä? Kaikki käy? Kyllä täytyy joku mielipide olla, on se sitten kyllä tai ei.
Kommentit (31)
Niin kauan kuin ei ole selkeitä tietoja siitä, mitä kaikkea Nato-jäsenyys maalta edellyttää, en pysty sanomaan kantaani. Paljonko jäsenyydestä tulee kuluja? Pitääkö lähteä sotimaan johonkin vieraaseen maahan, vaikka meidän maamme ei olekaan sodassa osapuolena? Jne., jne. Tähän saakkaannetut vastaukset, ne vähät, ovat olleet liian ympäripyöreitä.
Se on pelkoa! Se pelko on aistittavissa! Ei uskalleta sanoa kantaansa ääneen,koska pelätään sen kulkeutuvat väärin korviin! Mielummin ollaan hiljaa ja vaihdetaan aihetta,jos suinkin mahdollista. Pelätään seuraamusta ja kasvojen menettämistä ym ym...
Minä en tiedä tarpeeksi osatakseni sanoa kantaani asiaan, myönnän sen. Yleensähän juttu on niin että mitä kouluttamattomampi ihminen, sitä varmemmat mielipiteet.
No ei todellakaan tarvitse olla mitään mielipidettä asiaan. Suomen kansanedustajista suurimmalla osalla ei ole vielä kantaa asiaan ja uskallan väittää, että suurimmalla osalla enemmän tietoa ja järkeä kuin tämän palstan trolleilla.
Voi ääliöt! 98 % ei ymmärrä mistä mielipiteensä laukoo. Tunteella mennään kun mistään ei ymmärretä. Helppo sanoa, että olisiko pitänyt olla natossa. Se kysymys meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Voi ääliöt! 98 % ei ymmärrä mistä mielipiteensä laukoo. Tunteella mennään kun mistään ei ymmärretä. Helppo sanoa, että olisiko pitänyt olla natossa. Se kysymys meni jo.
Olis pitänyt tehdä paljon muutakin ja paljon tehtyjä olisi pitänyt jättää tekemättä.
Mut suattaapa ollahhii tae suattaapa olla olemattahhii.
Kenties nato olisi venäjää vastaan varmin suoja, mutta ei sekään mikään puhdas pulmunen ole. Usan miljardiluokan sotateollisuus, joka tulee hyötymään jokaisesta aseellisesta konfliktista rahallisesti, sota terrorismia vastaan ajoittain hyvin kyseenalaisillakin syillä, imperialismitausta. Toivon todella, ettei asiasta tule kansanäänestystä, vaan ne jotka oikeasti tietää KAIKEN tarvittavan, tekee omat johtopäätöksensä. Sen sijaan jos saa olla idealisti niin äänestän kaikkia suurvaltoja vastaan! Jos poliitikot haluaa tapella niin ne voisi laittaa vaikka kehään.
Sokeastiko sitä pitäisi päättää kantaansa?
Mä haluan kaikki tiedot julki mitä NATO jäsenyys tarkoittaa.
Mulla ainakin on selvä kanta asiaan:
Ei natoon.
Viime ajat ovat saaneet itseni epäröimään nato kantaani. Mä oon sillä neljännellä kannalla.