Miten lähestyä 15 vuotta vanhempaa miestä?
Olen 23-vuotias nainen ja ihastuksen kohde siis 38-vuotias. Hän on sinkku.
Vinkkejä?
Kommentit (15)
Reilu kolmekymppisenä miehenä saan just eniten kaksikymppisiä tytsyjä. Tilanteessa ei siis mikään varsinaisesti huonosti. Lisäksi leppoisaa kun isot pojat kerto et sitte 10 vuoden jälkeen tilanne sama.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:35"]
Mistä vitusta te av-kyselijä-ämmät aina tiedätte miehen iän?
[/quote]
Olen joskus ihmetellyt samaa. Kai se on naisen vaisto :D
Öljyät tissisi (toivottavasti niissä on kokoa ja hytinää) ja menet tanssimaan ympärilleen tissejäsi hieroen ja huuliasi nuollen. Voit riisua hiljalleen alaosan pois (pillu paljaaksi ja öljyät senkin etukäteen) ja tee naintiliikkeitä ilmassa hänen ympärillään. Lopulta pyllistät. Kirjoita perseeseesi huulipunalla; aletaaks oleen. Joku reaktio varmaan irtoaa ja osoitat olevasi rohkea ja vartalosi kanssa sinut.
Sano sille, että olen nuori ja notkea enkä ole katkera niin kuin ikäisesi naiset.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:39"]
Voisiko joku kertoa, miten lähestyä 15 vuotta vanhempaa naista? Miten 20 v mies voi saada 35 vuotiaan naisen?
[/quote]Yäk! Miksi 20v mies kiinnostuisi noin vanhasta naisesta? Etkö saa omanikäisiä tai nuorempia?
t. 20v mies, joka on kiinnostunut 16-20 vuotiaista naisista.
Asetut rollaattorin eteen. Kyllä se siitä pysähtyy.
Kehu häntä (ulkonäköä, nuorekkuutta), niin mies on kuin sulaa vahaa. Tällä tyylillä mä olen saanut napattua vanhempia herroja.
Samaa voisin kysyä, kiinnostuksen kohteena 25-vuotias mies ja itse täytän kohta 19.
Olen toistaiseksi ikisinkku, silloin kun naiset pyöri paljon mielessä, olivat ne jotka itseään tyrkyttivät.. niin no siinäpä se.. tulivat siis tyrkyttämään itseään liian selvästi. Antaa vaikutelman että on joku "alennusmyynti" eli halpaa/huonoa tavaraa tarjolla. Torjuin tietenkin heti kun kävi selväksi ettei niitä kiinnostanut muu kuin sänkyhommat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stable_marriage_problem
Mitenköhän tämän toteuttaisi käytännössä...
Perinteinen raittiin miehen iskustrategia on tietysti perustaa firma ... Siinä kuitenkin on liikaa hommaa joten olen keksinyt paljon paremman strategian... sopiva veruke mennä juttelemaan kelle tahansa erittäin vakavalla naamalla (no, jos nyt sattuu olemaan erittäin vakava noin 99% ajasta) ja onkia olennaiset tiedot... Ja jos ei itseasiassa seksiä edes halua koskaan niin sitten vaan keksii lisää juttua. Esm kun sopiva nainen löytyy, tarjoa jotain duunia, kun tiedät kohteesta kaiken olennaiset, voit jo arvella mitkä duunit hänelle kelpaa paremmin kuin nykyiset - voit sitten houkutella naisen pois toisen miehen haarem..firmasta.
Otsikon perusteella meinasin ottaa kantaa, mutta olen itse 37v ja mies 22v vanhempi ett en ehkä lähtis antamaan vinkkejä kuitenkaan =)
Mistä vitusta te av-kyselijä-ämmät aina tiedätte miehen iän?
Voisiko joku kertoa, miten lähestyä 15 vuotta vanhempaa naista? Miten 20 v mies voi saada 35 vuotiaan naisen?
up