Raskain sydämin jätin yli 180-senttisen tyttöystäväni, kun en vain kestänyt, että hän oli yhtä pitkä kuin minä
Ex-tyttöystävä oli muuten kyllä hyvin kaunis, kiva ja ihana. Hoikka, hyväkroppainen ja iloinen. Mutta en vain kestänyt, että hänellä oli pituutta saman verran kuin minulla ja kun laittoi korot jalkaan, niin enemmän. Seurusteltiin 2,5 vuotta, mutta ei enää viime kuukausina halunnut pitää suhteemme osalta matalaa profiilia. Vaan otti kädestä kiinni esim. kaupungilla ja postasi meistä yhteiskuvia Instagramiin. Lisäksi alkoi puhua tulevien vuosien osalta, että milloin olisi ihana olla häät ja milloin perhe. Alkoi vaan ahdistamaan, ehkä lyhyen naisen kanssa ei olisi nuo asiat ahdistaneet.
Ex-tyttöystävä otti eron hyvin raskaasti. Hänen naiskaverinsa haukkuivat minut pystyyn ja mm. luuserimieheksi. Jotkut jopa sanoivat, etten olisi mies lainkaan, eikä ex-tyttöystäväni tekisikään tällaisella "miehellä" mitään. Mutta mitä muutakaan minä olisin asialle voinut?
Kommentit (25)
Siis kerroitko hänelle, että eron syy oli pituus? Jos teit noin, niin en ihmettele reaktioita
Alkupostaus näyttää kovasti naisen kirjoittamalta.
Jaa, itse haaveilen eräästä 178cm naisesta.
171 cm mies
Harmi. Lyhyet miehet on kuumia kun voin dominoida niitä
Outo. Yleensä miehet kuolaa mallien perään. Eipä heissä se pituus ketään haittaa.
Ei se ollut enää tyttöystävä koska tytöt eivät ole tuon pituisia. Vaihdoitko lipputankoon?
Olit onnistunut pokaamaan mallin?
Pitkät naiset ovat oksettavia. Alle 170cm pitää olla! Mittasuhteet ovat silloin vielä sievät siis jos on myös alle 60 kg paino!!! (huom. läskeille!)
No voi ei. Eksä on 178 cm, mutta hänen uusi avopuoliso 183 cm eikä mitään ongelmaa. Onko sulla huono itsetunto, jos pituus haittaa?
Olet kunnian mies. Kannattaa ruveta homoksi niin ei tarvitse kestää ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut enää tyttöystävä koska tytöt eivät ole tuon pituisia. Vaihdoitko lipputankoon?
Olet aika vajaa jos luulet noin. On tuon pituisia tyttöjäkin. Provo.
En usko. Kukaan ei voi olla noin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat oksettavia. Alle 170cm pitää olla! Mittasuhteet ovat silloin vielä sievät siis jos on myös alle 60 kg paino!!! (huom. läskeille!)
Mikä tekee heistä oksettavia? Itse olet oksettava luuseri jolle kaikki nauraa.
ota semmoinen nainen joka luokitellaan "rumaksi" niin moni ihminen arvostaa sua. Ettei aina mene sen kaavan mukaan että ihmisen pitää täyttää tietyt kriteerit.
Kamala hujoppi hyi helv ei tuollaisilla ole mitään ihmisarvoa kuten ei lyhyillä miehilläkään. Naisen pitää olla alle 160cm
Lässyn lää