Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain sydämin jätin yli 180-senttisen tyttöystäväni, kun en vain kestänyt, että hän oli yhtä pitkä kuin minä

Vierailija
11.03.2022 |

Ex-tyttöystävä oli muuten kyllä hyvin kaunis, kiva ja ihana. Hoikka, hyväkroppainen ja iloinen. Mutta en vain kestänyt, että hänellä oli pituutta saman verran kuin minulla ja kun laittoi korot jalkaan, niin enemmän. Seurusteltiin 2,5 vuotta, mutta ei enää viime kuukausina halunnut pitää suhteemme osalta matalaa profiilia. Vaan otti kädestä kiinni esim. kaupungilla ja postasi meistä yhteiskuvia Instagramiin. Lisäksi alkoi puhua tulevien vuosien osalta, että milloin olisi ihana olla häät ja milloin perhe. Alkoi vaan ahdistamaan, ehkä lyhyen naisen kanssa ei olisi nuo asiat ahdistaneet.

Ex-tyttöystävä otti eron hyvin raskaasti. Hänen naiskaverinsa haukkuivat minut pystyyn ja mm. luuserimieheksi. Jotkut jopa sanoivat, etten olisi mies lainkaan, eikä ex-tyttöystäväni tekisikään tällaisella "miehellä" mitään. Mutta mitä muutakaan minä olisin asialle voinut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkkelin kanssa rakastellessa on aina ongelmana että mihinkä laitetaan ne saamarin jalat.

Vierailija
22/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on epänaisellinen eikä moni mies huoli hongankolistajaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen 174 cm mies ja hyvin menee 178 cm naisen kanssa. Olen toki paremmassa kunnossa kuin 90% ikäisistäni +30 ja muutenkin hommat kondiksessa henkilökohtaisesta työkalusta työ- ja rahakuvioihin. Muutama senttimetri sinne tänne, se on aivan sama. Enemmän se tuntuu muita ketuttavan, mut ei vois vähempää kiinnostaa, heistä tulinen luonteeni pitää huolen. 

Vierailija
24/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä pituusahdistus ja suuri järkytys iskee sinuun aina näin perjantai-iltaisin?

Vierailija
25/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun tinskunaisen pituudeksi paljastuu viestittelyn jälkeen 182 cm. 🙄

Pistäkää pitkät naiset sinne profiiliin myös pituutenne, niin teidät voi swaipata suoraan vasemmalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme