Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä oire tällainen surina on?

Vierailija
11.03.2022 |

Kehon vasemmalla puolella tuntuu silloin tällöin hassua surinaa, mutta en osaa tarkentaa, tuntuuko se keuhkon pohjassa, sydämessä vai rintakudoksessa. Ääni ja tuntu on kuin tulitikkuaskiin vangitun kärpäsen pörinää, mutta paljon hiljaisempaa. Olen ihan terve muuten.

Kuulostaako tutulta? Jos kuulostaa, mikä tuon lähteenä oli? Luetaan nyt päävika pois, koska tämä on ihan fyysinen tunne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän vettä korvassa surisee.

Vierailija
2/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen mukana tulleet nanobotit aktivoituneet. Oletko huomannut outoja unia tai muita vieraita kummia ajatuksia viime aikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen mukana tulleet nanobotit aktivoituneet. Oletko huomannut outoja unia tai muita vieraita kummia ajatuksia viime aikoina?

Tuo olisi muuten ihan hyvä selitys, mutta viimeksi olen saanut rokotuksen toistakymmentä vuotta sitten, kun ei vielä nanoboteista puhuttukaan.

Ap

Vierailija
4/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten samantyyppistä pientä surinaa kehossa, tais olla oikeanpuoleisessa reidessä. En tiedä mikä se on, mutta parisen viikkoa olen tuntenut sen. Ja ennen kuin joku kysyy, niin minua ei ole rokotettu.

Vierailija
5/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi muuten ihan hyvä selitys, mutta viimeksi olen saanut rokotuksen toistakymmentä vuotta sitten, kun ei vielä nanoboteista puhuttukaan.

Ap

Ne on nyt aktivoitunut 20 vuotta myöhemmin. 5G aktivoi.

Vierailija
6/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hermo/lihas jumissa tai pientä elohiirtä.

Vierailija
7/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmassa rinnassa ollut joskus niinkuin ampiaisen surinaa tai kännykän värinää, ja kylmän veren tuntemuksia,

sydän tutkittu, ei poikkeavuuksia,

lihasjumit, jännitys? 

Vierailija
8/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vasemmassa rinnassa ollut joskus niinkuin ampiaisen surinaa tai kännykän värinää, ja kylmän veren tuntemuksia,

lihasjumit, jännitys? 

Lihasjumeja kyllä riittää. En vain osannut yhdistää tätä omituista surinaa niihin. Stressi tuo joskus mukanaan sitkeitä elohiiriä, joten ehkä tämä on sellainen vähän alemmaksi eksynyt.

Kiitos vastauksista! :)

Ap

Vierailija
9/9 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihasjumit, jännitys? 

Hermot lihaksissa voi oireilla aika vinkeästi. Tulee virheaistimuksia, värinää jnejne. Varmaan oot aika jumissa ja hermokudos ärtynyt. Epätodennäköistä että olisi mitään vakavaa! Mutta jos pahenee kovasti niin menisin lääkäriin valittamaan uudestaan