Onko meedioita paikalla?
Mun sensorit ei sano tällä hetkellä mitään. Tilanne on rauhoittunut jostain syystä. Onko jollain tullut näkyjä tai tuntemuksia tulevasta?
Kommentit (8)
Nälänhätä Euroopassa loppuu anarkiaan jossa heikoimmat syödään...
Yksi kanavoija joka on usein oikeassa, hänen kautta tuli viesti että U valtion ottavat kokonaan ja muita maita ei. Mutta miten esim. Moldovan siivu, on toinen kysymys.
Eräs ennusti että Ukrainaan tulee sota ja Saksaan isketään ydinpommilla ja suomalaisten on syytä olla varuillaan. Joku toinen ennusti että Venäjä hyökkää Saksaan 2.4.2022.P
koko tämän kuluvan vuoden ajan elintarvikkeiden hinnat nousevat. Ei pelkästään sodan vuoksi, vaan suuret kauppayhtiöt ja tukkukeskukset hilaavat tarkoituksella kaikkia hintoja ylöspäin saadakseen paremman katteen. 2023-2025 paikkeilla ihmiset alkavat kyllästyä touhuun ja näiden kauppaliikkeiden toimintaa kutstutaan huijaukseksi. Noina aikoina ja hieman aiemminkin ehkä ihmiset alkavat siirtyä takaisin vanhan maailman maalliin, jossa raaka-aineita tilataan suoraan tuottajilta. Meille tulee paljon tuottajien kauppapaikkoja, voidaan esim. puhelinsovelluksilla tilata ruokaa. Kerrostaloissa aletaan elvyttämään kylmäkellaritoimintaa, jotkut raktaisut varsin innovatiisiviakin. Kuluttajat alkavat pikkuhiljaa ottaa valtaa takaisin itselleen. Ukrainan sodan jälkeen tulee kahinointia lisää euroopassa, jossain eu-jäsenvaltiossa, joka myös vaikuttaa ihmisiin esim. matkusturvaroitusten kautta.
Näin eilen unta karhusta. Saattoi olla Venäjän karhu. Ajettiin autolla, en tiedä missä, mutta ei ainakaan kotiseudullani (häme), Suomessa kuitenkin. Sitten näin metsässä karhun ja olin yllättynyt, koska se oli ensimmäinen kerta kun olen koskaan nähnyt karhun. Tästä unesta jäi ajatus, että Venäjä kerää joukkojaan rajan taakse heti kun kykenee.
Putin kävi ennustajalla, joka katsoi kristallipallosta:
- Näen sinut limusiinissa valtavan väkijoukon keskellä. Kansa on suunniltaan
riemusta, ihmiset nauravat ja halaavat toisisaan, he tanssivat riemusta.
- "Vilkutanko minä heille?" Kysyi Putin.
- "Et. Arkun kansi on kiinni"
Mäkin näin unta karhusta. Olin poimimassa marjoja, kun tuli vastaan. Karhu poistui, kun tuimana tuijotin.
Olen luonnossa kohdannut uroshirven, joka tuli vastaan metsäpolulla. Siinä sitä jähmettyneinä kumpikin tapitettiin toisiamme, kunnes sarvipää uljaasti kääntyi ja painui tiehensä. Karhusta näkemäni uni toisti tätä tilannetta.
Olen kakkapökäleestä ennustaja. Näen kakastasi onko huomenna pouta.