Kannattaako jatkaa panon kanssa?
Eli tapasin baarissa mukavan miehen, hän otti minuun yhteyttä seuraavana päivänä ja pano mielessä sovittiin uusi tapaaminen. No minä menin sen miehen luo, ehittiin jutella ehkä 5min kun ehdotti että lähetäänkö petin puolelle. No mentiin vaikka olin vähän että oho, ompa nopeaa toimintaa. Itse akti oli tietysti jännittynyt, pussailtiin ja mies oli aika hermostuneen oloinen. Jutut oli tyyliin "kuuma pillu, ihanat tissit" ja tuntui että yritti työntää puolilöysän sisään. Mä vähä runkkasin sitte kun näytti ettei hommasta tule mitään. No sitte mentiin, elin oli hassun pehmeä enkä aluksia meinannu tuntea mitään vaan sen muutaman minuutin mitä malttoi työnnellä niin lopussa oli ihan kivantuntunen, mutta se meni sitte äkkiä ohi kun laukesi. Ja koko aktin ajan oli tosi äänekäs, voi herranen aika!
Ikäeroa meillä on liki 20 vuotta, itse siis nuorempi ja nainen. Nyt ehdotti uutta tapaamista ja mietin että onkohan joka kerta yhtä nopea ja vaivaannuttava. Että meniskö vai ei? Onko tuo pehmeä kalu vanhuuden oire vai onko jollain vain sellanen luonnostaan? Seksin jälkeen oli kyllä ihana, piti lähellä ja sillä lailla, oikeastaan se oli se mukavin osa. Luulin kyllä että vanhempi mies osaisi jotain enemmän mutta taisin olla väärässä.
Niin ja jos en mene uuteen tapaamiseen niin miten se sanotaan sievästi, ollaan kuitenkin viestitelty toooosi paljon tässä ja tutustuttu muutenkin.
Kyllä mä ainakin vielä tapaisin. Samalla kertoisin mitä toivon ja mistä tykkään niin että miehellä olisi tilaisuus tsempata. Löysyys voi hyvin johtua jännityksestä.