Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyhmä ja yksinkertainen ihminen, saa esittää kysymyksiä

Vierailija
20.07.2015 |

Olen tyhmä. Oikeasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-2= ?

Vierailija
2/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta kun yritin samaa, eivät uskoneet. Kuulemma oli liian hyvin kirjoitettu heti aloitusviesti. Mutta sitten muissa viesteissä on kuitenkin tullut haukkuja, joten olen niin tyhmä, etten osaa edes esittää tyhmää uskottavasti silloin, kun tietoisesti kerron olevani tyhmä. Anteeksi ap, että sotkin ketjusi. Minä en kuitenkaan tiedä mistään mitään, vaikka kirjoittamaan ja lukemaan olenkin oppinut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:22"]Niin minäkin, mutta kun yritin samaa, eivät uskoneet. Kuulemma oli liian hyvin kirjoitettu heti aloitusviesti. Mutta sitten muissa viesteissä on kuitenkin tullut haukkuja, joten olen niin tyhmä, etten osaa edes esittää tyhmää uskottavasti silloin, kun tietoisesti kerron olevani tyhmä. Anteeksi ap, että sotkin ketjusi. Minä en kuitenkaan tiedä mistään mitään, vaikka kirjoittamaan ja lukemaan olenkin oppinut. 
[/quote] ?

Vierailija
4/7 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 06:22"]Niin minäkin, mutta kun yritin samaa, eivät uskoneet. Kuulemma oli liian hyvin kirjoitettu heti aloitusviesti. Mutta sitten muissa viesteissä on kuitenkin tullut haukkuja, joten olen niin tyhmä, etten osaa edes esittää tyhmää uskottavasti silloin, kun tietoisesti kerron olevani tyhmä. Anteeksi ap, että sotkin ketjusi. Minä en kuitenkaan tiedä mistään mitään, vaikka kirjoittamaan ja lukemaan olenkin oppinut. 
[/quote] ?
[/quote] Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti täällä kaikkea. :)

Vierailija
5/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet itsesi tyhmäksi?

Vierailija
6/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä " tyhmyytesi" ilmenee? Mitä teet työksesi? Mitkä ovat mielenkiinnonkohteitasi/harrastuksiasi?

Vierailija
7/7 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen? Kuinka vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi