olen säästänyt tajuttoman määrän rahaa (lukiossa)
poikaniseurustelee tyttöystävänsä kanssa.
Tytön vanhemmat ostaneet tytölle ison kasan lukionkirjoja ja poikani opiskelee samoista kirjoista tyttöystävänsä kanssa :D
Kaikki kurssit eivät tietystikkään ole samoja, mutta hyvin monessa aineessa tämä käy yksiin
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:11"]Hieno juttu sulle. Onnea, jos he eroavat!
[/quote]
Tai siis, ei onnea vaan paskempi juttu. Sori, huonosti ilmasin asian.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]Ööh, ei ne kirjat nyt niin kalliita ole. Oot nolo.
[/quote]
Meneppä kuule ostamaan mulle sitten halvalla kirjat.
Käytettynä maksoi itsellä 522€
Jos tuo on sinusta pieni summa, olet kunnon porvari.
Poikasi käyttää tyttöä hyväksi. Miten tyttö voi olla noin pönttö ei tajua tuota?
olen YH-äiti ja tytön vanhemmat ovat todella varakkaita (siksi tämä järjestely). Ja kyllä kirjat ovat tajuttoman kalliita! -ap-
Onko ne samalla luokka-asteella? Mites ennen kirjoituksia, kumpi niistä kirjoista silloin lukee?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:36"]
Onko ne samalla luokka-asteella? Mites ennen kirjoituksia, kumpi niistä kirjoista silloin lukee?
[/quote]
kumpi? eiköhän nuo yhdessä lue!
Ja ovat kyllä samalla, valtaosa samoja kurssejakin -ap-
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"]
[/quote]
[/quote]
Tuossa lukuvaiheessa pitäisi jo lukea, ei "lukea".
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"]
[/quote]
[/quote]
Tuossa lukuvaiheessa pitäisi jo lukea, ei "lukea".
[/quote]
tyhmä kommentti
En ymmärrä mitä tämä kohkaus lukiokirjoista on. Itse kulutin ehkä satasen per vuosi, kun melkein kaiken saa kirjastosta ja loput ostaa käytettynä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]Kai olet kiittänyt tytön vanhempia?
[/quote]
Tottakai ja tyttö lähes asuu meillä. Käy kuukaudessa ehkä 5 yötä vanhempien luona yöpymässä. Kesälomalla taisi olla 2 yötä siellä. -ap-
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:29"]Paljonko on tajuton määrä?
[/quote]
Reilu tuhat euroa -ap-
Mulla poikaystävä oli vuoden vanhempi, joten sain häneltä kirjat ja ne mitä en saanut, lainasin kavereilta ja muutaman ostin kavereilta. Lukion kirjoihin meni siis noin 30e.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:36"]
[/quote]
[/quote]
Koita lukea samaa kirjaa jonkun kanssa
Joko käännetään sivua. Ei vielä. Kohta
Onnea.