Apua, missasin mun lääkäriajan! :(
Kävin jo viime kuun alkupuolella varaamassa aikaa lääkäriin ja sain vasta elokuulle 12. päivä. Joka oli eilen! Jostain kumman syystä olin kirjoittanut itselleni erikseen lapulle 14. päivä ja oletin sen koko ajan olevan silloin ja tarkistin vielä moneen kertaan, että onhan varmasti vasta perjantaina. Noh tänään sitten rupesin sattumalta kaivamaan laukkua tarkemmin ja sieltä tipahti se alkuperäinen lappu missä oli alkup. varattu aika mikä oli siis eilen 12.8! :(
Olin odottanut tätä aikaa kuin kuuta nousevaa ja nyt sitten tällaisen typerän ihmeellisen möhläyksen takia meni ohi kokonaan! :( Oon niin pettynyt ja vihainen itselleni... mutta; mitä teen tässä tilanteessa? Ainakin nyt huomenna soitan heti aamusti ja pahoittelen tapausta. Tuleeko tusota minulle sakkoa? Täytyykö kertoa syy miksi en tullut sovitulle ajalle? Voinko varata uuden ajan ja kuinka kauan siinä suunilleen kestää? :(
ahdistaa niin ettten saa nyt edes unta. :S kellään kokemusta?
Kommentit (2)
Tulee sakko. Varaat uuden ajan, mutta joudut taas jonon hännille, ellet saa peruutuspaikkaa. Ei tarvitse selitellä kenellekään mitään syytä. Relax.
N. 40e lasku tulee