Onko kalevalainen jäsenkorjaus jotakin ihme hömpötystä, vai onko siitä OIKEASTI hyötyä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täytyykö olla vaiva että menee tähän hoitoon? Voiko mennä vain jos rasittunut kovasta työstä ja esimerkiksi kädet puutuu ja neulastelee öisin että täytyy ravistella?
Vaivahan tuo juuri on minkä mainitsit...?
Käsien puutuminen ja neulattelu kuulostaa rannekanavaoireyhtymältä, eikä siihen tosiaankaan auta mikään uskomushoito vaan ihan oikea leikkaus. Minä ravistelin käsiäni muutaman vuoden ja sitten vaimo kyllästyi ja raahasi lääkäriin. Leikkaukseen jälkeen kädet oli kuin uudet.
Mulla vastaava vauva poistui jäsenkorjauksessa.
Tekijöitä on laidasta laitaan. Jos löydät hyvän ja kokeneen, niin voi olla paljonkin apua.
Multa jäsenkorjaaja sai korjattua olkapään/käden toimintahäiriön (johtui jumista solisluussa), mitä kiropraktikko eikä kokenut fyssari saaneet hoidettua.
osteopaatti,hieroja jne moni hoito voi auttaa ,joissain tapauksissa.kuitenkin jos luu tai muu nivel vahingoittunut ainoastaan magneetti kuvaus selvittää.magneettikuvaus maksaa jos sen itse hankkii.esim.tampereella saa magneettikuvausta yksityisesti.
Tiedän yhden jäsenkorjaajan joka on aivan umpihullu mies ja hakeutui koulutukseen vain päästäkseen koskettamaan vähäpukeisia naisia. Hänellä on seksuaalirikostaustaa ja vakavia mielenterveyden ongelmia.