Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et polta sähkötupakkaa?

Vierailija
12.08.2015 |

Kun tuota parveketupakointia yritetään hillitä niin sähkötupakkahan poistaisi senin ongelman!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryttelen joo, mutta huolettaa miten käy tuon lakimuutoksen myötä. Jos ei enää saa tilata ulkomailta ja täällä hinnat nousevat pilviin kun aletaan lätkiä tupakkaverot niillekin, niin poistuu se vahvin motivaatio, hinta.

Yleensäkin muidenkin korvaustuotteiden pahin ongelma mielestäni on se että ne ovat niin kalliita, ja kun eivät kuitenkaan tunnu tarpeeksi korvaavalta, niin harva viitsii siirtyä.

Mullakin on ollut vaikea löytää sähkötupakkaa joka korvaisi oikean, mutta nyt on tuo hintaero saanut pysymään erossa tavallisesta jo kuukauden, aiemmin on tahtonut höyryttelykokeilut jäädä vain muutamien henkosten testaamiseen.

Vierailija
2/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta sähkötupakkaa, koska nikotiinia sisältävät nesteet on ilmeisesti tilattava ulkomailta. Liian työlästä, ja sitten saa vielä pelätä jotain sanktiota jos tyrii vahingossa jotakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suurin osa kokeilemistani liuoksista on ollut aivan liian äklömakeita niin että tulee huono olo...

Vierailija
4/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:24"]

Mulle suurin osa kokeilemistani liuoksista on ollut aivan liian äklömakeita niin että tulee huono olo...

[/quote] Ala osta mitaan esansseja vaan ihan puhdasta tupakkaa. Eihan kukaan tupakoitsija mitaan kirsikkaa tai mansikkaa veda.

Vierailija
5/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:44"]

[/quote] Ala osta mitaan esansseja vaan ihan puhdasta tupakkaa. Eihan kukaan tupakoitsija mitaan kirsikkaa tai mansikkaa veda.

[/quote]

Hm. Mikä maku on se puhdas tupakka? Itse en kyllä hirveästi ole maistanut niitä makuja noissa nesteissä, tosin aika harvaa olen kokeillutkaan mentholin lisäksi.

Vierailija
6/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:44"]

[/quote]

Hm. Mikä maku on se puhdas tupakka? Itse en kyllä hirveästi ole maistanut niitä makuja noissa nesteissä, tosin aika harvaa olen kokeillutkaan mentholin lisäksi.

[/quote] Riippuu kai merkista, minulla Classic Tobacco. En kylla ymmarra miksi tamakin asia on tehty Suomessa niin vaikeaksi ja 'rikolliseksi'. USAssa naita saa joka ruokakaupasta, drug storesta ja bensa-asemalta tai voi tilata netista ilman mitaan rajoituksia.

Vierailija
7/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parveketta enkä tupakoi minkäänlaista tupakkaa. Tiedän, harvinaista mutta meitäkin on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme