Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä 28 v miehen käytöstä?

Vierailija
12.08.2015 |

oli tuossa 2 ja puoli päivää töissä, vaikka on itse sanonut ettei jaksa tuollaisia vuoroja enää tehdä. No tuli kotiin ja kun itse pääsin töistä, annoin hänen nukkua rauhassa monta tuntia ja kun herätin syömään niin helvetti oli irti.

koko ajan on ns "piilovihainen" : paiskoo kaapin ovia,hakkaa kattilaa kauhalla kun yrittää puhdistaa sitä ja kun käsken tähän aikaan olemaan vähän hiljempaa (kerrostalo) niin alkaa tahallaan puhumaan kovempaa ja huutaa minulle että ole hiljaa siinä. tätä kiukkuisuutta hänellä on jatkuvasru, esim kaapin ja autonovien paiskelu, laukkuni potkiminen jos sattuu olemaan lattialla jne..

musta tuntuu että hänellä on joku huonosti, eikä joudu ainoastaan vaan väsymyksestä...

kohta en enää jaksa tuollaista pikkulapsen kiukuttelua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:46"]No jaa, olen minäkin tänään "riehunut", koska tällä hetkellä elämä tuntuu huonolta. Olen myös itkenyt tänään vähän väliä, kun ahdistaa ja on paha olla. Varmasti lapseni (18v.) on ihmetellyt mikä mättää, mutta ei kehtaa kysyä. Sen verta tuossa kommentoi, että enkö osaa edes enää suihkussa käydä, kun kuului "vittu-huutoja". Itkin ja raivosin siis suihkussa. En pidä käytöstäni pikkulapsen kiukutteluna, nyt vaan täytyy purkaa aggressiota. Onneksi olen saanut olla rauhassa, joten kokeile sinäkin antaa miehelles tilaa. Kun on rauhottunut, kysele asiallisesti onko ongelmia.
[/quote] Mulla eksän äiti käyttäytyi noin, ikää oli miltei 50 ....pidin sitä tosi outona.

Vierailija
22/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]Jokin selkeesti vituttaa. [/quote] voi kun miehet joskus kertoisivat että mikä, eivätkä hautoisi vihaansa niin kauan että kännissä puukko heiluu:D

[/quote]

Hymiön käyttäminen ei muuta sitä faktaa, että on miesvihaa antaa ymmärtää miesten heiluvan puukon kanssa useammin kuin puhuvan pahan olonsa syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:16"]Miehenä epäilen että todennäköisyys seksuaaliselle frustraatiolle on aika suuri. Siinä ei oman tilan antaminen tai puhuminen auta kun seksi pyörii mielessä. Jos taas harrastatte seksiä normaalisti, on vika jossain muualla.
[/quote]

Kyllä nälkä ja väsy on ensin miehelläkin

Vierailija
24/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen äijä kyllä osaa nousta omasta sängystä itse, osaa laittaa herätyksen itse, pitäis osata sanoa toiselle, että ei häiriöitä: minä nukun. Mutta mies, joka käskee naisen herättää tiettyyn aikaan, ja kun mies on hereillä hän tuhlaa oman energian mieluummin kuulusteluun ja itkupotkuraivareihin, ja syyölistää naista ihan selvästi asiasta...niin voidaanko puhua enää miehestä? Pikkupojat kiukuttelee noin, kun niiden äiti on herättänyt aamulla kouluun ja ne ei halua herätä sängystä ylös, ne suuttuu äiskälle asiasta. Wtf? Heitä äijä mäkeen, ja hommaa aito oikea mies tilalle!

Vierailija
25/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita miehiä löydätte..

Vierailija
26/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta potkaisee laukun sijasta sua :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan