Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä 28 v miehen käytöstä?

Vierailija
12.08.2015 |

oli tuossa 2 ja puoli päivää töissä, vaikka on itse sanonut ettei jaksa tuollaisia vuoroja enää tehdä. No tuli kotiin ja kun itse pääsin töistä, annoin hänen nukkua rauhassa monta tuntia ja kun herätin syömään niin helvetti oli irti.

koko ajan on ns "piilovihainen" : paiskoo kaapin ovia,hakkaa kattilaa kauhalla kun yrittää puhdistaa sitä ja kun käsken tähän aikaan olemaan vähän hiljempaa (kerrostalo) niin alkaa tahallaan puhumaan kovempaa ja huutaa minulle että ole hiljaa siinä. tätä kiukkuisuutta hänellä on jatkuvasru, esim kaapin ja autonovien paiskelu, laukkuni potkiminen jos sattuu olemaan lattialla jne..

musta tuntuu että hänellä on joku huonosti, eikä joudu ainoastaan vaan väsymyksestä...

kohta en enää jaksa tuollaista pikkulapsen kiukuttelua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin selkeesti vituttaa.

Vierailija
2/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko sopineet että herätät syömään? Ehkä olisi halunnut vielä nukkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]Olitteko sopineet että herätät syömään? Ehkä olisi halunnut vielä nukkua?
[/quote]

oltiin sovittu joo, kun ei nähdä taas kun vasta sunnuntaina seuraavaksi. ja saa kuitenkin huomenna nukkua niin pitkään kun jaksaa... ap

Vierailija
4/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]Jokin selkeesti vituttaa.
[/quote]

voi kun miehet joskus kertoisivat että mikä, eivätkä hautoisi vihaansa niin kauan että kännissä puukko heiluu:D

Vierailija
5/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä. Jssap

Vierailija
6/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tehnyt kotitöitä vaikka mies kävi töissä ja oli väsynyt?

Vierailija
7/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:42"]Et siis tehnyt kotitöitä vaikka mies kävi töissä ja oli väsynyt?
[/quote]

olit itse 10 tuntia töissä:) ja eilen siivosin kämpän lattiasta kattoon:) ap

Vierailija
8/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen minäkin tänään "riehunut", koska tällä hetkellä elämä tuntuu huonolta. Olen myös itkenyt tänään vähän väliä, kun ahdistaa ja on paha olla. Varmasti lapseni (18v.) on ihmetellyt mikä mättää, mutta ei kehtaa kysyä. Sen verta tuossa kommentoi, että enkö osaa edes enää suihkussa käydä, kun kuului "vittu-huutoja". Itkin ja raivosin siis suihkussa. En pidä käytöstäni pikkulapsen kiukutteluna, nyt vaan täytyy purkaa aggressiota. Onneksi olen saanut olla rauhassa, joten kokeile sinäkin antaa miehelles tilaa. Kun on rauhottunut, kysele asiallisesti onko ongelmia.

Vierailija
9/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla yksin jotta voi selvitellä asioitaan rauhassa. 

Vierailija
10/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:46"]No jaa, olen minäkin tänään "riehunut", koska tällä hetkellä elämä tuntuu huonolta. Olen myös itkenyt tänään vähän väliä, kun ahdistaa ja on paha olla. Varmasti lapseni (18v.) on ihmetellyt mikä mättää, mutta ei kehtaa kysyä. Sen verta tuossa kommentoi, että enkö osaa edes enää suihkussa käydä, kun kuului "vittu-huutoja". Itkin ja raivosin siis suihkussa. En pidä käytöstäni pikkulapsen kiukutteluna, nyt vaan täytyy purkaa aggressiota. Onneksi olen saanut olla rauhassa, joten kokeile sinäkin antaa miehelles tilaa. Kun on rauhottunut, kysele asiallisesti onko ongelmia.
[/quote]

annoin hänelle tilaa lähtemällä urheilemaan moneksi tunniksi töiden jälkeen, ja huomenna saa olla koko illan ja yön yksin kun olen töissä, ja sama perjantaina ja lauantaina, että kyllä hänellä on sitä tilaa. ap

Vierailija
11/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:46"]Anna sen olla yksin jotta voi selvitellä asioitaan rauhassa. 
[/quote]

sitä ajattelinkin seuraavaksi, en vain ilkeäisi mennä vamhempien nurkkiin kotoa... ap

Vierailija
12/26 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei ole "SAANNUT" vähään aikaan... jospa harrastaisitte rajua seksiä että oikein voihkoilet

Vierailija
13/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut nukkua. Olette tainneet yksipuolisesti sopia, että herättelet.

Vierailija
14/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:06"]Olisit antanut nukkua. Olette tainneet yksipuolisesti sopia, että herättelet.
[/quote]

kyllä ihan itse halusi, että herätetään. ei muutenkaan ollut syönyt koko kahden päivän aikana mitään niin pakko sen oli syödä:) ap

Vierailija
15/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on, jos hän 28-vuotias on ja noin käyttäytyy.

Vierailija
16/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan väsyneenä käyttäytyä noin. Musta tulee ihan hirviö. Vaikka itsekin sen ymmärrän en mahda itselleni mitään. Mies takaisin nukkumaan. Sitten helpottaa.

N46

Vierailija
17/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä epäilen että todennäköisyys seksuaaliselle frustraatiolle on aika suuri. Siinä ei oman tilan antaminen tai puhuminen auta kun seksi pyörii mielessä. Jos taas harrastatte seksiä normaalisti, on vika jossain muualla.

Vierailija
18/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran seurustellut jätkän kanssa, joka käyttäytyi kuin pikkupikkuteinipenikka, suoraansanottuna :) Ei sitä voi oikeen aikuiseen ihmiseen yhdistää yläasteikäisen käytöstä....Tulee ristiriitainen olo itsellekkin, jos edessä on 180cm pitkä vauvan lailla käyttäytyvä ihminen. Ei vaan niinku voi käsittää. Ainiin unohtamatta niitä itkukohtauksia, ja marmatuksia ja sitä kun kaikki kusee, mutta eihän aikuisella ihmisellä ole itsellä sitä vastuuta??? Eihän eihän..omasta elämästä...Tuollasiin äidin vaivoihin en kyllä enää ikinä sekaannu. Mieti ap jos tuo käytös ei mene ohi parin vuoden sisään? Tietääkseni miehesi ei ole sinun lapsi kuitenkaan....

Vierailija
19/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]Olitteko sopineet että herätät syömään? Ehkä olisi halunnut vielä nukkua?
[/quote] Oliko tuttipullo mukana sängyssä? Haloo ei aikuinen mies noin käyttäydy!!

Vierailija
20/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:16"]Miehenä epäilen että todennäköisyys seksuaaliselle frustraatiolle on aika suuri. Siinä ei oman tilan antaminen tai puhuminen auta kun seksi pyörii mielessä. Jos taas harrastatte seksiä normaalisti, on vika jossain muualla.
[/quote] Eikö sitä voi muulla tavalla ilmaista kuin potkimalla toisen laukkua? Itsellä ei vaan tulis mieheen, että aijjaa...silläkö tekeekin mieli...Oon ollu ihan eri käsityksessä miten toiselle näytetään haluaminen ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän