Ahdistaa: jääätiköt sulaa ennätysvauhtia
Uutisissa juuri kerrottiin miten jäätiköt sulaa nopeammin kuin koskaan aikaisemmin näiden 120 mittausvuosien aikana. Tuli ihan paha olo, miten vituralleen maapallo tulee menemään vielä minun elinaikanani, saatikka sitten jos lapsia ajattelisi hankkia, millaista heidän on sitten täällä elää?!
En ole mikään viherpiipertäjä, mutta jotenkin tuo uutinen pysäytti minut aivan täysin, vaikka olen tiedostanut asian kuitenkin aina. Ihmiset ovat itsekkäitä ja tyhmiä eläimiä, ja jokin rutto olisi tervetullut tänne poistamaan suuren osan asukkaista, ja muistakaa että jokainen syntymätön lapsi on ilmastoteko!!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:46"]
Me ihmiset on ansaittu tämä mutta jääkarhut säälittää. Siellä ne uivat kunnes eivät jaksa enää.
[/quote]
Jääkarhuja on tällä hetkellä ennätysmäisen paljon. Ei kannatu uskoa ihan kaikkea tuubaa mitä ilmastohuijarit syöttää.
Apua maailmanloppu tulee! Ensi viikolla Ugamuga saapuu tänne avaruusaluksella kaukaisesta Hugazuga aurinkokunnasta. Voitte pelastua maailmanlopulta ainoastaan jos lahjoitatte kaikki rahanne minulle. Sitten neuvon kuinka pääsette Ugamugan alukseen ja hän vie teidät maailmanlopulta turvaan kotiplaneetalleen.
Polar bear evoluutio erkaantui noin 2-3M vuotta sitten. siihen väliin mahtuu monta jääkautta ja sulamista.
http://antranik.org/wp-content/uploads/2011/06/bears.jpg
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:08"]
Suomessa kelit vaan paranee, joten hyvä vaan. Oli niin paska kesä, että kaipaan juuri ilmastonlämpenemistä.
[/quote]
Toivottavasti pidät sitten kuivuudestakin. Kuuma ja pöly! Ahh
[/quote]höpöhöpö, kuumuus haihduttaa vettä, joka sitten sataa täällä viileämmässä pohjoisessa. Saadaan runsaita sateita helteiden sekaan. Vesi ei suomesta lopu.
Sain varman tiedon mahdollista planeettatuhosta.
Tarvitsen nyt 10 miljardia euroa asian tutkimiseen!!! Välittömästi.
Varma tieto!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:29"]
Varma tieto!!!!!!
[/quote]
Eiköhän kaikki oleellinen ole jo tutkittu. Nyt pitäisi vain tehdä niitä tekoja.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]
Uutisissa juuri kerrottiin miten jäätiköt sulaa nopeammin kuin koskaan aikaisemmin näiden 120 mittausvuosien aikana. Tuli ihan paha olo, miten vituralleen maapallo tulee menemään vielä minun elinaikanani, saatikka sitten jos lapsia ajattelisi hankkia, millaista heidän on sitten täällä elää?!
En ole mikään viherpiipertäjä, mutta jotenkin tuo uutinen pysäytti minut aivan täysin, vaikka olen tiedostanut asian kuitenkin aina. Ihmiset ovat itsekkäitä ja tyhmiä eläimiä, ja jokin rutto olisi tervetullut tänne poistamaan suuren osan asukkaista, ja muistakaa että jokainen syntymätön lapsi on ilmastoteko!!
[/quote]
Jäiden määrä tällä hetkellä on hyvin lähellä keskiarvoa ja on ollut myös 120 vuoden aikana huomattavasti vähäisempi. Voit katsoa tuolta tämän hetken tilanteen: https://stevengoddard.wordpress.com/2015/08/10/arctic-sea-ice-approaching-normal/
Kuten varmaankin olet huomannut Alarmistien paniikki on kiihtynyt viime aikoina joka näkyy tihentyneinä alaarmeina uutisissa ja mediassa, tämä johtuu tulevasta Pariisin ilmastokokouksesta, jossa ei tulla hyväksymään sitovaa ilmastosopimusta koska maapallon ilmasto on todennäköisesti jo kääntynyt viilenemisen suuntaan. Nimittäin viimeisenä 18 vuotena maapallon ilmasto ei ole lämmennyt lainkaan.
https://stevengoddard.wordpress.com/2015/08/10/arctic-sea-ice-approaching-normal/
Jollain keinolla pitää yrittää varmistaa rahoitus.
[/quote]
Aloita se mielestäsi ylimääräisten asukkaiden poistaminen jo tänä iltana itsestäsi, loppuu se ahdistus samalla.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:29"]
Varma tieto!!!!!!
[/quote]
Mutta otatko tutkimuksessa kantaa ilmastonlämpenemisen naisasiavaikutuksiin fallossentrisessä yhteiskunnassa?
Luin vasta, että viime aikoina on löydetty paljon hukkuneita jääkarhuja, tuli paha mieli :(
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]Huom! 120:n mittausvuoden aikana.
Kauanko maapallo on ollut olemassa? Nykyihminenkin arviolta 200 000 - 250 000 vuotta.
Monenmoista on ehtinyt sattua. Ihmisestä riippumatta.
[/quote] Hyvin, hyvin harva laji pystyy sopetumaan ) ja siten siis selviytymään) ihmisen aiheuttamista nopean tahdin muutoksista.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Aloita se mielestäsi ylimääräisten asukkaiden poistaminen jo tänä iltana itsestäsi, loppuu se ahdistus samalla.
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä että tuo on varmasti ainoa keino minulle päästä eroon tästä jäätikköahdistuksestani. En kylläkään ole valmis lopettamaan elämäni itse, mutta jos joku suuri pandemia on tullakseen ja osuu kohdalleni hyväksyn tämän. ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:37"]
Napajäätiköt ovat sulaneet monta kertaa ja välillä on ollut jääkausia. Näin tulee olemaan vastaisuudessakin.
Ei siis ahdista yhtään.
[/quote]
Ymmärrätkö eron jos jääkausien tapauksissa puhutaan kymmenien tuhansien tai satojen tuhansien vuosien sykleistä eikä siitä, että parissa sadassa vuodessa saadaan ilmasto hallitsemattomasti muuttumaan.
[/quote]
Sen ymmärrän kyllä että maapallon historia on täynnä osin äkkinäisiäkin muutoksia. Ei edelleenkään ahdista.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:37"]
Napajäätiköt ovat sulaneet monta kertaa ja välillä on ollut jääkausia. Näin tulee olemaan vastaisuudessakin.
Ei siis ahdista yhtään.
[/quote]
Eihän jäätköiden sulamisella maapallolle ole mitään merkitystä, ihmiskunnallekin ehkä vain vähän, mutta kun me ei olla ihmiskunta vaan yksilöitä. Muutama miljoona ilmastopakolaista Helsingin satamassa vaatinee jotain ratkaisua. Saattavat ryökäleet tulla ihan aseiden kanssa elintilaa hakemaan.
Jäätiköt ovat kautta aikojen sulaneet ja jäätyneet, ei tässä ole mitään poikkeavaa.
Keksin itselleni uuden termi. Olen ilmastonmuutosagnostikko. Minusta me emme voi tietään kuinka nopeita lämpötilan vaihteluja ilmastossa on tapahtunut maapallon historian aikana, emmekä voi tietää että onko ihmisellä osuutta asiaan ja jos on niin minkä verran.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]
Huom! 120:n mittausvuoden aikana.
Kauanko maapallo on ollut olemassa? Nykyihminenkin arviolta 200 000 - 250 000 vuotta.
Monenmoista on ehtinyt sattua. Ihmisestä riippumatta.
[/quote]
Joo, mutta ei koskaan tällä vauhdilla. Mikä siinä on ettei tällaista yksinkertaista asiaa pystytä ymmärtämään. Ja toki maapallo selviää, mutta nykyihmisen jo valmiiksi äärimmäisen haavoittuvaiset järjestelmät (länsimaissa) ei.
[/quote]
Edelleen tarkastelujakso vain 120 vuotta. Ei pidä tehdä hätikoityjä johtopäätöksiä, vaikka vihermafia sitä toivoo ja syöttää tiedot niin että ihmiset tekee itse väärät johtopäätökset.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"]Huom! 120:n mittausvuoden aikana. Kauanko maapallo on ollut olemassa? Nykyihminenkin arviolta 200 000 - 250 000 vuotta. Monenmoista on ehtinyt sattua. Ihmisestä riippumatta. [/quote] Hyvin, hyvin harva laji pystyy sopetumaan ) ja siten siis selviytymään) ihmisen aiheuttamista nopean tahdin muutoksista.
[/quote]
Aika moni laji selvisi jopa jääkaudesta, jopa monesta jääkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:07"]
Jäätiköt ovat kautta aikojen sulaneet ja jäätyneet, ei tässä ole mitään poikkeavaa.
Keksin itselleni uuden termi. Olen ilmastonmuutosagnostikko. Minusta me emme voi tietään kuinka nopeita lämpötilan vaihteluja ilmastossa on tapahtunut maapallon historian aikana, emmekä voi tietää että onko ihmisellä osuutta asiaan ja jos on niin minkä verran.
[/quote]
Korjaan vielä vähän termiä. Olen ihmisenaiheuttamanilmastonmuutoksenagnostikko. Ilmastonmuutosta en ole kyseenalaistamassa, se on totta ja toteutunut läpi pallon historian.
30 Miljoonaa vuotta sitten ei ollut yhtään jäätä pallolla. Pohjoiset jäätiköt voisi vaikka sulaa pois kuleksimasta, koska se ei vaikuta meren pintaan mitenkään. Pohjoiset jäätiköt ovat kokonaan vedessä. Etelänavan jäätiköt ovat taas kaksi (2) astetta kinkkisempi homma, sillä jään alla on mannerta eli sulaminen nostaa meren pintaa.