Mitä mieltä mekosta?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ellos.fi/zhenzi/mekko-jorja-267/1680007-01
Kumpi parempi ja miksi?
Tämä jälkimmäinen näyttäisi olevan hieman läpinäkyvä, joten ei kovin käytännöllinen ihmisten ilmoilla.
Niitä on kylläkin olemassa edelleen kokonaisia alushameita, jotka puetaan läpinäkyvän mekon alle.
Toisin kuin monet luulee, niitä käytettään edelleen.
Kamalia. Värit kammottavia.
Jos noista on pakko valita, niin täysviskoosimekko, on ilmavamman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Paitamekko on kuvassakin täysin läpinäkyvä. Esimerkiksi tuossa takaapäin olevassa näkyy selvästi. En ymmärrä tuollaisen ”kesävaatteen” ideaa. Keinokuituinen hiostava läpinäkyvä muovipressukerros periaatteessa
Kertakäyttömuotia, joka kuluttaa maailman luonnonvaroja toiseksi eniten öljyteollisuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi parempi ja miksi?
Ikäviä
Vierailija kirjoitti:
vähän tätimäinen mun mun makuun
Mummovaatteita
Ummehtuneita vaatteita! Eikö naisilla ole mitään tyylitajua Suomessa?
Elloksen materiaalit eivät ole oikein laadukkaita. Ohuita lirukankaita. Kokemusta on.
Vain kateelliset täällä paukuttaa negatiivisia mielipiteitä noistakin mekoista.
Ja totisesti ovat kaukana joistakin mummo mekoista.
Mummot eivät käytä noin lyhyitä mekkoja enää.
Rumia molemmat, musta-vihreä väritys henkii ikävästi 80-lukua
Vierailija kirjoitti:
Elloksen materiaalit eivät ole oikein laadukkaita. Ohuita lirukankaita. Kokemusta on.
Laadukkaita ja laadukkaita, noiden mekkojen ei ole tarkotuskaan kestää vuosikymmentä, jo hinnaltaan sellaisia, että parin kesän käyttöä varten ostetaan.
Vai onko kommentoijalla joka ikinen pikkuhousu, aluspusero, toppi, hame, puserot, jakku, hansikaat, mekko. hattu ja jalkineet ym. täysin ykkösluokan laatutavaraa.
Jos on, niin hyvä niin. Mutta kaikillla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä.Osta Sellpy, se.Siellä upeita käytettyjä uusia vaatteita.
Miten vaate voi olla käytetty ja samaan aikaan uusi?
” Kumpi parempi ja miksi? ”
Jos vastaa niin ottaa kantaa myös muuhun kuin mekon väriin… - niinkö?
Malleissa ei ole mitään vikaa, mutta kunnollisesta materiaalista tehtyä mekkoa ei saa 30 eurolla. Vähän sellaista kertakäyttömuotia.
Kummankaan väri ei ole minun mieleen, ja tuon ekan hihan mitta on epäkäytännöllinen. Toinen näyttää aika läpinäkyvälle myös. Malliltaan muuten ihan kivoja perus arkimekkoja, tykkään käyttää tuon tyylisiä ja olen kuitenkin vasta 30. Ekaan tosin yhdistäisin vyön, ettei olisi niin mummomainen, mutta se tietty riippuu vartalon mallistakin sopiiko vyö vai ei. Minulla on kapea vyötärö jota mielellään korostaa. Nuo kengät linkkaamasi kengät taas on minusta kauheat eikä käy mekkojen kanssa ollenkaan.
Ei ole kumpikaan mun makuun, mutta tuo ensimmäinen on sellasta väljää, muodotonta mallia, että jos ei ole hoikka, se näyttää lähinnä joltain kaavulta päällä. En tosiaan itse ostaisi kumpaakaan, mutta ovat aika neutraaleja kuitenkin, ettei ne mitään suuria tunteita herättäisi, jos jonkun päällä näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi parempi ja miksi?
Tämä jälkimmäinen näyttäisi olevan hieman läpinäkyvä, joten ei kovin käytännöllinen ihmisten ilmoilla.
Onhan sitä ihan kunnollakin läpinäkyviä kankaita vaatteissa, itsellänikin sellainen pusero ja sen alla on ikäänkuin kiinni ommeltuna naruolkaiminen aluspaita. Ja parikin mekkoa joiden alla siksi ns alusmekko.
Tuon alle pistäisin todnäk istuvan nuden värisen alustopin ja "oikeanlaiset" alushousut ja se siitä, ei siitä liikaa läpi näy.Ap
Läpinäkyvyys saa vaatteen näyttämään halvalta, ihan väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaita ja laadukkaita, noiden mekkojen ei ole tarkotuskaan kestää vuosikymmentä, jo hinnaltaan sellaisia, että parin kesän käyttöä varten ostetaan.
Vai onko kommentoijalla joka ikinen pikkuhousu, aluspusero, toppi, hame, puserot, jakku, hansikaat, mekko. hattu ja jalkineet ym. täysin ykkösluokan laatutavaraa.
Jos on, niin hyvä niin. Mutta kaikillla ei ole.
Anti mennä vaan, kyllähän sen sitten itsekin näkee, kun avaa paketin.
Onhan sitä ihan kunnollakin läpinäkyviä kankaita vaatteissa, itsellänikin sellainen pusero ja sen alla on ikäänkuin kiinni ommeltuna naruolkaiminen aluspaita. Ja parikin mekkoa joiden alla siksi ns alusmekko.
Tuon alle pistäisin todnäk istuvan nuden värisen alustopin ja "oikeanlaiset" alushousut ja se siitä, ei siitä liikaa läpi näy.
Ap