Nainen, pidätkö anaaliyhdynnästä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ainut tapa saada orgasmi mulle… takaapäin hitaasti ja samalla klitorista hieroen. Kehtaan tunnustaa tän kumppan(e)ille vasta näin nelikymppisenä. Osuu mulla jotenki klitoriksen sisäosiin tuota kautta veikkaisin.
Tosi kiva olis saada muuten mutta tää on ainut joka mulla toimii toisen ihmisen kanssa, yksin saan kyllä muutenkin.
Jokainen meistä on ainutlaatuinen. Upeaa, että uskallat kertoa viimein.
Varmasti kumppanit haluavat tuottaa sinulle tuon nautinnon.
Prvot ukot vastailee aina näihin kyselyihin ja kommentoi noita ääliö juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Prvot ukot vastailee aina näihin kyselyihin ja kommentoi noita ääliö juttujaan.
Niin kuin tuo edellinenkin ruskean reiän ritari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut tapa saada orgasmi mulle… takaapäin hitaasti ja samalla klitorista hieroen. Kehtaan tunnustaa tän kumppan(e)ille vasta näin nelikymppisenä. Osuu mulla jotenki klitoriksen sisäosiin tuota kautta veikkaisin.
Tosi kiva olis saada muuten mutta tää on ainut joka mulla toimii toisen ihmisen kanssa, yksin saan kyllä muutenkin.
Jokainen meistä on ainutlaatuinen. Upeaa, että uskallat kertoa viimein.
Varmasti kumppanit haluavat tuottaa sinulle tuon nautinnon.
Kivasti sanottu.
Sinulle toivon vastavuoroisesti haluaamaasi nautintoa. Mitä ikinä se onkaan.
Erottuani alle kolmekymppisenä lähdin äitini seuraksi matkalle Gambiaan. Tuolla matkalla, eräs nuori herra Samuel sai vietyä minulta anusneitsyen kauniilla ja sympaattisella käytöksellään. Mitään ihanampaa en ole sen koommin kokenut, se oli tajunnan räjäyttävää. Vain minä ja hän miljoonan tähden seuratessa meitä taivaalta. Meren vaahdot huuhtoivat polviani. Mutta jostain syystä sain ja saan sen jälkeen anaaliorgasmin vain mustien miesten kanssa.
Perusteellinen valmistelu liukkarilla ja anaalitapilla ja siinä samalla ensimmäinen pano ykköseen takaapäin. Miehen lauettua suikkarilla uusi seisokki, anaalitappi perseestä ja peruutus miehen syliin. Mies hitaasti kahvaa myöden kakkoseen ja käsihoitoa wandin tai sauvan kanssa klitalle. Takuuvarma orgasmi. 🔥
Kiva, kun miehet ovat vastailleet tähänkin naisille suunnattuun galluppiin melkein 60% aktiivisuudella.
Homoja ketjussa! Paskareiän nuohoojia.
Tämä sama ripulireijän nuolija joka ketjussa itse kommentoimassa ja keksimässä satujaan. Mene psykiatrille, et oo terve.
Hämmentävän vaikea trauma jäänyt tälle yhdelle, kun äiti kauhistellut pottajuttuja.
Pidän kyllä, vaikka varmasti palstan anti-fundamentalisteja kiukuttaisi kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Perusteellinen valmistelu liukkarilla ja anaalitapilla ja siinä samalla ensimmäinen pano ykköseen takaapäin. Miehen lauettua suikkarilla uusi seisokki, anaalitappi perseestä ja peruutus miehen syliin. Mies hitaasti kahvaa myöden kakkoseen ja käsihoitoa wandin tai sauvan kanssa klitalle. Takuuvarma orgasmi. 🔥
Apua, haluisin kyllä tällaista. Mun mies ei pysty toiseen kierrokseen mutta muuten tän voisi toteuttaa just näin.
N44