MIEHET! Mikä pahin ulkonäkövika naisessa?
Mikä seuraavista on pahin turnoff:
a. ylipaino
b. riipputissit
c. tumma karva leuassa
d. pimppikarvat
d. jokin muu, mikä??
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:19"]
Ylipaino ja huono hygienia ovat kauheimpia. Sitten tulee tyhmyys ja ilkeys.
[/quote]
Erikoisia ulkonäkövikoja nuo tyhmyys ja ilkeys...
[/quote]
näkyy naamasta kun on tyhmä tai ilkeä
D: Lyhyet hiukset ja huonot hampaat. Ehkä pahin on kuitenkin hapan ilme. Muutama iloisesti kannettu liikakilo ei haittaa.
Selkeä ylipaino aka hillitön läski, löysä läski, reisille laskeutuva karvamatto, känsäiset varpaat, rumat kasvot esim bulldog-naama, possunenä, kotkan nenä, hampaattomuus, mustat hampaat (kokemusta, hyi hele), karvaiset naamaluomet, pahasti riippuvat mummotissit, silikoniset muovipallot (huonosti tehdyt), suonikohjut, ylitreenattu fitnesskisa kroppa (pallotissit, miesmäinen, Sofia Ruusila look on vielä ok)
M35
Kaiken noiden edelle menee (runsas tatuointi), joka tekee sellaisen vaikutelman, ettei nainen ole enää nainen, vaan hän on piloille töhritty linna-kundin näköinen renttu.
Ylipaino. Ehdottomasti. Seuraavana riippurinnat.
T: M27
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:37"]Miksi ei ollut vaihtoehtoa lauta ja lättäperse? Ne ovat oksettavimmat. Niinku olis mies!
[/quote]
Näin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:37"]Miksi ei ollut vaihtoehtoa lauta ja lättäperse? Ne ovat oksettavimmat. Niinku olis mies!
[/quote]
Näin
[/quote]
Joo. Bi-miehet tykkää miehen näköisistä naisista ei heterot
Olen varmaan ainoa, jolle ei merkkaa kumppanin ylipaino juuri mitään? Tietysti sellaisella todella suurella ylipainolla on merkitystä jonkin verran, mutta lievä tai hieman isompikaan ei merkkaa mulle mitään. Jos kumppanini on tyytyväinen itsensä sellaisena kuin on, oli sitten ylipainoa tai ei, se on musta upeaa.
Mun mielestä pyöreä nainen voi olla todella näyttävä ja kaunis. Tunnen tällasia naisia ja osa heistä on ihan vakituisessa suhteessa. He ovat kaiken lisäksi ihania ja valoisia persoonia. Tämä hirveä ylipainoiset on ällöttäviä -asenne lisää myös ulkonäköpaineita ja en oikein ymmärrä, miksi ylipainoisia saa haukkua oksettavilla haukkumanimillä lyllerö, löllerö, valas, läski... Jos ylipaino ei miellytä, niin sitten ei. On kuitenkin väärin haukkua heitä kamalilla haukkumanimillä ja sanoa, että "kaikkia kiihottaa enemmän hoikka nainen!!!" Mä en ainakaan allekirjoita tuota.
Mua kiihottaa ihminen kokonaisuutena. Olen tavannut tämmöisen naisen, joka ei ole mikään timmi, mutta en haluaisikaan hänen olevan. Rakastan hänen pehmeää kroppaansa. Hän on todella kaunis ja aivan ihana ihminen, joka saa mussa aikaan kiihottumista ja kutittelevia väreitä. Tunnen suurta halua tätä naista kohtaan ja syvää yhteyttä häneen ihmisenä. Nojoo tämä sivusi vähän aiheesta, mutta pointtinani oli, että joku yksittäinen tekijä ei tee kenestäkään epäviehättävää mun silmissä. Mulla oli joskus myös ulkonäkökriteereitä ja sitten rakastuin ihmiseen, jota en ollut edes kuvitellut aiemmin mahdolliseksi kumppanikseni. Kannattaa pitää avoin mieli ja saattaa löytää todellisen timantin, jos osaa päästää irti tiukoista ulkonäkökriteereistä. Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutta yksittäisten tekijöiden arvioimisessa voi mennä sivuun todellinen helmi.
Oikeastaan koko ulkonäkövika on kamala sana. Pitäisi puhua mikä ei miellytä omaan silmään toisen ulkonäössä. Se ei tarkoita, että ulkonäössä olisi silloin vikaa. Se on vain jonkun ihmisen tietty mieltymys.
Olen siis bi-nainen, vaikka tämä ketju oli ilmeisesti miehille tarkoitettu. Ja ennen kuin joku ulisee, olen kyllä itse normaalipainoinen (tosin olen ollut monta vuotta sitten ylipainoinen.)
D: Lista on pitkä, permanenttitussi-kulmakarvat, duckface, oranssi/liiallinen tekorusketus, minishortsit, WT leopardikuviot, liiallinen karvoitus, ylipaino, äklön makea hajuvesi, köyhyys, juoppous, henkisesti ja älyllisesti teini-ikäinen.
Pään tyhjyyttä heijasteleva typertynyt katse, kun yrittää keskustella jostakin yhteiskunnallisesta ilmiöstä.
a. pahin
b. ok, niitä on erilaisia
c. aina voi nyppäistä pois. noloa jos ei ole
d. ihana
e. (jokin muu) aivojen puute, huumorintajun puute, kyvytön keskustelemaan, tiukkapipo
Pahin on kyllä luonnoton ulkonäkö; tyyliin ankkahuulet, painovoimaa uhmaavat kumitissit, luonnottomat hiukset ja kilo pakkelia naamassa.
C.
jokin muu voisi olla vaikka keltaiset ja sieniset varpaankynnet, jotka vielä paljastuisivat niin, että aikoisi nuolla ko. naisen jalkoja ja sitten huomaisi.
d, Jokin muu - Liiallisen alkoholin käytön aiheuttama turvotus, tupakan pilaama hammaskalusto jja molempien yhdessä antama lähtemätön aromi.
Mitenkäs rumat jalat, onko ongelma mlehelle, jos muuten on ok näköinen?