Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko ruokakuluissa voi säästää?

Vierailija
11.03.2022 |

Oletteko laskeneet paljonko säästöä tulee jos tekee tarkat ostoslistat ja leipoo ja laittaa ihan kaiken itse?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee viiden sadan kalorin keitto ja jatka vedellä. Kyllä sillä viikon pärjää.

Vierailija
22/24 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken, kun on kotieläimiä ja maata. Viljelen, kasvatan vihannekset ja juurekset, kalastan, metsästän, sienestän ja marjastan. Kaupasta ostan vain suolaa, sokeria, hiivaa ja kuiva-aineita.

Viinaksetkin keittelen itse.

Et osta esim. siemeniä, lannoitteita, säilytysastioita? Et käytä esim. sähköä, vettä, astioita kun säilöt noita? Kotieläimille et osta rehua/ravintoa? Työkaluja? Aivan turha väittää että olisi ilmaista.

Saan hevosenpaskaa ilmaiseksi. Tiedätkö miten perunat idätetään ja mistä ne siemenet tulee sinne kauppaan? Kastelulampi? Aurinkovoima?

Tiedän oikein hyvin. Kovin epätodennäköistä vaan on, että viljelykset ja kotieläimet hoituisi ilman kuluja.

Käytetäänkö eläinlääkäriä vai osaatko senkin puolen itse?

Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta kenenkään on turha tulla väittämään että saisi ravinnon täysin kuluitta. Varastamalla ja/tai ruoka-avulla on sekin tietenkin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisestä kaupasta, kun ostaa linssejä, papuja ja kikherneitä isot säkit, niin säästöä tulee. 

Vierailija
24/24 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken, kun on kotieläimiä ja maata. Viljelen, kasvatan vihannekset ja juurekset, kalastan, metsästän, sienestän ja marjastan. Kaupasta ostan vain suolaa, sokeria, hiivaa ja kuiva-aineita.

Viinaksetkin keittelen itse.

Et osta esim. siemeniä, lannoitteita, säilytysastioita? Et käytä esim. sähköä, vettä, astioita kun säilöt noita? Kotieläimille et osta rehua/ravintoa? Työkaluja? Aivan turha väittää että olisi ilmaista.

Saan hevosenpaskaa ilmaiseksi. Tiedätkö miten perunat idätetään ja mistä ne siemenet tulee sinne kauppaan? Kastelulampi? Aurinkovoima?

Eikä aurinkovoima ole ilmaista. Saattaa maksaa itsensä jossain vaiheessa takaisin, yleensä noin 25-30 vuodessa.