Kovalla prosentilla katoaa ketjut täältä
Mitä järkeä on tehdä tänne aloituksia? Ainoastaan tosi tv taitaa olla aihe mistä täällä saa varmuudella keskustella. Voiko tätä alemmas keskustelupalsta enää vajota?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei saanut jäädä mun "palstaklassikko jauhenliha"-ketjukaan, vaikka olisi ollut hauska muistella palstan hauskimpia ketjuja. Se alkuperäinen jauhenlihahan oli suorastaan nerokas ❤️
Ihan en keksi, että mitä sääntöä rikkoo ja ketä loukkaa, jos kehuu ja muistelee vanhoja keskusteluja hyvässä hengessä. Onkohan kukaan koskaan saanut ylläpitäjältä vastausta ja selitystä, jos on yrittänyt kysyä, mitä sääntöä rikkoo?
Ei se ketju rikkonut mitään sääntöä.
Minun on kovin vaikea uskoa Tatjaana tuota sinun väitettäsi koska se ketju poistettiin.
Voisitko avata vähän tuota ajatustasi tuossa? Ajattelet, että olen Venäjä-trolli, koska sanon, että se jauhenliha-ketju poistettiin ilman syytä vai? Vai ajatteletko, että jauhenliha-ketjussa on just itätrollien keskittymä?
Täältä poistetaan ihan automaattisesti aloituksia. Osa poistetuista on asiattomia, osa täysin harmittomia.
Jos ketju poistetaan niin se on varma merkki siitä että se ei ole ollut asiallinen vaan vaan selvästi asiaton. Lisäksi tänne postataan päivittäin vastaavia "asialliseksi" naamioituja aloituksia jotka ovat oikeasti vain pelkästään olleet venäjätrollien öyhötysketjuja ja Putinin propagandaa.
Kun linkkasin osa 6. jälkeen, niin ilmestyi merkillinen määrä tieteellisen näköisiä otsikoita, mutta osa 7:n aiheet olen myöhemmin laittanut tänne yksistään.
http://tolkunfoorumi.keskustelu.info/viewforum.php?f=3&sid=77715c8693e1…
Ottakaa aikaa, kauanko menee että ketju häviää:
Trolleille on ihan sama uskotteko heidän väitteitään. Päätehtävä sama, kuin Venäjän propagandalla omassa maassa: Saada ihmiset epäilemään valtamedian tarkoitusperiä ja uutisointia.
Venäjän sana "pravda" kääntyy "totuus" termiksi, mutta se EI ole valeen vastakohta. Enemmän "tilanteeseen sopiva kompromissi totuudesta ja valeesta"
Siksi Venäjä ohjaa epämääräistä rahoitusta "vaihtoehto" (=vale) medialle. Siksi venäjänvastainenkin ihminen voi tietämättään olla "pietarintrolli"
Tosi tv ja miesten vihaaminen on ainoat aiheet mitkä täällä pysyy
Vierailija kirjoitti:
No mikä avaus on esim pelkkä ip-lehden otsikko,kai nyt jokainen itse osaa lukea!
Tai vittuillaan,piruillaan muuten haukutaan!
Itseäni ärsyttää pääministeriin kohdistuvat epäasialliset aloitukset.
Uutis otsikko tarkoittaa, että kiinostaa keskustella uutisesta... Ihan ymmärretävä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei saanut jäädä mun "palstaklassikko jauhenliha"-ketjukaan, vaikka olisi ollut hauska muistella palstan hauskimpia ketjuja. Se alkuperäinen jauhenlihahan oli suorastaan nerokas ❤️
Ihan en keksi, että mitä sääntöä rikkoo ja ketä loukkaa, jos kehuu ja muistelee vanhoja keskusteluja hyvässä hengessä. Onkohan kukaan koskaan saanut ylläpitäjältä vastausta ja selitystä, jos on yrittänyt kysyä, mitä sääntöä rikkoo?
Minun on kovin vaikea uskoa Tatjaana tuota sinun väitettäsi koska se ketju poistettiin.
Voisitko avata vähän tuota ajatustasi tuossa? Ajattelet, että olen Venäjä-trolli, koska sanon, että se jauhenliha-ketju poistettiin ilman syytä vai? Vai ajatteletko, että jauhenliha-ketjussa on just itätrollien keskittymä?
Täältä poistetaan ihan automaattisesti aloituksia. Osa poistetuista on asiattomia, osa täysin harmittomia.
Jos ketju poistetaan niin se on varma merkki siitä että se ei ole ollut asiallinen vaan vaan selvästi asiaton. Lisäksi tänne postataan päivittäin vastaavia "asialliseksi" naamioituja aloituksia jotka ovat oikeasti vain pelkästään olleet venäjätrollien öyhötysketjuja ja Putinin propagandaa.
Ei pidä paikkaansa. Täältä poistuu harmittomiakin ketjuja, tarpeeksi monta ilmiantoa, niin automode poistaa. Ei ole uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Täältä poistuu harmittomiakin ketjuja, tarpeeksi monta ilmiantoa, niin automode poistaa. Ei ole uutta tietoa.
Näistä on aika selkeästi nähtävissä että, mitkä kaikki ketjut ovat Sanoman toimittajien tai moden tekemiä ketjuja, joita ei vahingossakaan poistu. Siellä vasta onkin huumorintajutonta sakkia töissä, nää OFFICIALit :/
No en oikein usko tuohon.