Tupakan hinta laivalla
Kommentit (45)
Laivojen nettisivuilta voi tarkistaa.
Mitä rööki sitten Suomessa maksaa nykyisin normiaski (20kpl) ja iso (25kpl) aski?
Eikä hallitus nostanutkaan tupakkaveroa?
Vierailija wrote:
Ootte te kyllä v....u kujalla. Toi selitys että on ahdistunu maailman tilanteesta, niin pakko vetää viinikännit on ihan alkoholistin ja päihderiippuvaisen puhetta. Selitys juomiselle löytyy aina. Keskity olennaiseen eli elämään sitä omaa elämääsi, äläkä muiden ihmisten elämää. Syyn sä löydät sieltäki juomiseen. Ja tupakka ei todellakaan ehkäse mitään alzhaimeria. Paska keksintö ja vitullinen riippuvuus. Mulla tulee ainaki vaan paha olo ja väsy kun polttaa..Äläkää ikinä alkako. Terveisin toipuva alkoholisti.
Kai sitä voi vetää kännit ilman(kin), että aina on jokin "syy"?
Kai sitä perjantaina tai lauantaina voi ihan vaan viikon jälkeen muutenkin vaan pari ottaa? Mun mielestä ainakin kiva rentoutua viikon päätteeksi. Eikä aina se pari kolme tarkoita sitä, että tyyppi välttämättä halua mitään lärvejä vetää.
Itse joskus kun juo parit, niin ostan tupakkaa ja muuten en polta. Ei se silloin tällöin haittaa, mutta jos joka päivä rupeaa niin toki se sitten rupee jossain kohtaa vaikuttaa kuntoon.
Vierailija wrote:
Ei taida saada mainostaa enää.
Vierailija wrote:
Mitä rööki sitten Suomessa maksaa nykyisin normiaski (20kpl) ja iso (25kpl) aski?
Vinkki: älä osta jatkuvasti valmis askeja, vaan osta tupakat jne tarvikkeet ja tee itse sätkiä.
Valmistupakan poltto tulee vielä kalliimmaksi, kuin itse tehtyjen sätkien.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei taida saada mainostaa enää.
Ok
Mitä Hoffnarin pikkusikarit maksaa ?
Vierailija wrote:
Ei kai kukaan enää röökiä vedä nykyään!
Parikymppinen opiskella sanoi hiljattain, ettei tupakka ole minnekään kadonnut. Nyt voit kauhistella oikein kunnolla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Parikymppinen opiskella sanoi hiljattain, ettei tupakka ole minnekään kadonnut. Nyt voit kauhistella oikein kunnolla.
:D
Vierailija wrote:
Tässä koko ajan kaoottisemmassa maailmassamme rööki auttaa kummasti. Nautinnolliset henkoset ja hengitys tasaantuu sekä ajatukset ovat vaikka seuraavassa kesälomassa,
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vinkki: älä osta jatkuvasti valmis askeja, vaan osta tupakat jne tarvikkeet ja tee itse sätkiä.
Yhdessä sätkässä on ehkä 1/3 verran puruja kuin tehdas tupakassa.
Vierailija wrote:
Ootte te kyllä v....u kujalla. Toi selitys että on ahdistunu maailman tilanteesta, niin pakko vetää viinikännit on ihan alkoholistin ja päihderiippuvaisen puhetta. Selitys juomiselle löytyy aina. Keskity olennaiseen eli elämään sitä omaa elämääsi, äläkä muiden ihmisten elämää. Syyn sä löydät sieltäki juomiseen. Ja tupakka ei todellakaan ehkäse mitään alzhaimeria. Paska keksintö ja vitullinen riippuvuus. Mulla tulee ainaki vaan paha olo ja väsy kun polttaa..Äläkää ikinä alkako. Terveisin toipuva alkoholisti.
Mulla on sulle hyvä neuvo. Älä tee sitä, mistä tulee paha olo.
Dr Pili wrote:
Joku mainitsi, että tupakointi ehkäisee alzheimerin-tautia. Niin tekee myös kahvi, joka ehkäisee myös syöpää.
Nikotiini edistää aivoverenkiertoa ja kofeiini pitää syöpäsolut loitolla.
Mulle sanoi erikoislääkäri 40 kymppisenä, että sun on myöhäistä enää lopettaa. Poltin silloin reilusti alle 10 päivässä. Siitä on jo pitkä aika, mutta noudatan aina lääkärien neuvoja eli tupakoin edelleen ilman yskää tms. :D
Vierailija wrote:
Ei sitä sitten ainakaan köyhiä olla, kun on varaa polttaa.
Et varmaan ole huomannut, että säästeliäimmät käärivät sätkänsä itse. Kuulemma paljon halvempia kuin valmiit pötköt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eri. Olen sitäkin yrittänyt opetella ja vuosia sitten. Ei oikein onnistunut millään, joten jätin sen sikseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yhdessä sätkässä on ehkä 1/3 verran puruja kuin tehdas tupakassa.
Sehän riippuu siitä, kuinka paksuja tai ohuita kääntää. Mä käännän valmistupakan paksuisia.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nykyään rööki maistuu.
Tää on totta! Mä poltan vaan silloin kun otan alkoholia ja nyt on joka helvetin perjantai ollut niin ahdistunut ja väsynyt jostain maailman uutisesta, että pari lasia punkkua ja pari röökiä maistuu ihan hemmetin hyvältä
Tupakka rauhoittaa ja ehkäisee Alzheimerin tautia.
Siksi tupakkaa onkin mustamaalattu ja sen ostamista vaikeutettu että lääketehtaat voisivat myydä kalliita alzheimer lääkkeitään yhä enemmän... yhtälö on täysin selvä... lääketehtaat takovat rahaa kaikella mitä voidaan ja niiden alzheimer lääkkeet ovat itse asiassa olleet hyvin vaarallisia...
onko työttömillä varaa lähteä laivallekin, ei kai muut polta tupakkaa ja eikö siellä laivalla kulu rahaa aina jotain 3 kertaa enemmän, mitä siinä tupakan ja alkoholin hakemisessa säästyy...toisaalta, kun ne rahatkin on saatu ikään kuin ilmaiseksi niin pieni kynnyshän niitä on sitten tuhlailla?
Kannattaa hakea nykyään röökit Ruotsista, kartsan hinta noin 47 euroa. Hålvempaa kuin Virossa!
Ei sitä sitten ainakaan köyhiä olla, kun on varaa polttaa.