Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro esimerkkejä, joissa intuitiosi jostain ihmisestä on ollut oikeassa!

Vierailija
11.03.2022 |

!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin silloisen miesystäväni siskon facebook-kavereita, joista yksi nainen jostain syystä kiinnitti huomion. Exäni ei edes ollut tämän naisen fb-kaveri tuolloin, mutta kun myöhemmin erosimme, vaihtoi exä lennosta tähän naiseen, josta olin saanut silloin aikanani jonkinlaisen "viban". Ehkä heillä oli tuolloin jo jotain menneillään, who knows, mutta tätä ei olisi voinut päätellä mistään. Vain oma vaisto sanoi, että tämä nainen ilmaantuu kuvioihin jossain vaiheessa, ja niin kävikin.

Vierailija
2/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin, Rolf Harris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni. Jokin minussa sanoi ei, mutta en uskonut, halusin tutustua. Sitten keräilin punaisia lippuja ajatellen, ettei kukaan ole täydellinen. Halusin ajatella, että enhän minä ole ihmistuntija, eikä vaistoihin voi aina luottaa. Sitten niitä punaisia lippuja kertyi koko sarja. Lopetin suhteen, kun ex ei enää katsonut tarpeelliseksi esittää ihanaa, ja kuoren alta löytyi aggressiivinen ja manipuloiva ihminen.  

Vierailija
5/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies. Jotenkin tuli mieleen hänestä sellainen vihainen vanha mulgerokäppänä vaikka alle 3-kymppisiä oltiin tuolloin. Yritin kuitenkin torjua nämä ajatukset ja suhtautua häneen mukavasti. Vuodet ovat kuitenkin näyttäneet että ensivaikutelma osui oikeaan.

Vierailija
6/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni. Jokin minussa sanoi ei, mutta en uskonut, halusin tutustua. Sitten keräilin punaisia lippuja ajatellen, ettei kukaan ole täydellinen. Halusin ajatella, että enhän minä ole ihmistuntija, eikä vaistoihin voi aina luottaa. Sitten niitä punaisia lippuja kertyi koko sarja. Lopetin suhteen, kun ex ei enää katsonut tarpeelliseksi esittää ihanaa, ja kuoren alta löytyi aggressiivinen ja manipuloiva ihminen.  

Mulla tuli tosi sekavat fiilikset alussa. Luulin, että johtuu omista vanhoista traumoista eikä vastapuolen energioista. No, niitä punaisia lippuja aloin huomata vasta kahden kuukauden vaiheella, mutta sitten niitä tulikin sen vikan kuukauden aikana ihan urakalla. Narsisti, patologinen valehtelija, seksuaalinen hyväksikäyttäjä. 

Vierailija
7/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä alkoi selittää jotain pariskunnasta tarinaa. Yleensä olen ihan kiinnostunut keskustelemaan, mutta tällä kertaa jostain syystä oli outo fiilis eikä kiinnostanut asia yhtään. Yritti vielä myöhemmin uudelleen samaa. Myöhemmin selvisi, että se nainen on sen eksä. 

Vierailija
8/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo. Hänen seurassaan tulee kalman kylmä kohdatessa, vaikka ollaan asiallisissa väleissä. Tunne välittyi ensitapaamisella.

Keräsi ensin ympärilleen ystävähaaremin, josta ei ole enää 10 vuoden jälkeen mitään jäljellä. Edellisestä avioliitosta ei jäänyt ystäviä silloinkaan.

Äitini muutti pois naapurustosta naisen 'vaikutuspiiristä'. Sanoi miniän olevan paha dramaqueen.

Vierailija
9/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Sipilä

Vierailija
10/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yksi mies, ihan miellyttävä: miellyttävä käytöksinen ja näköinen, oikein helposti lähestyttävä tyyppi. Joku vaan sai mun niskakarvat pystyyn ja ihon kananlihalle kun olin hänen kanssaan missään tekemisissä. Pari kuukautta myöhemin selvisi, että oli hakannut vaimonsa teholle, eikä ollut edes eka kerta. 

Vierailija
11/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vierailulla erään miehen kotona, meitä oli siellä iso porukka kerralla. Miehestä ja miehen jutuista jäi outo fiilis, joten googlasin häntä tarkemmin seuraavana päivänä. Selvisi, että hän odottaa oikeudenkäyntiä insestistä. 

Vierailija
12/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Seurustelin kesällä yhen nuorukaisen kanssa. Yhden ravintolaillan jälkeen se suuttui jostain. Tuntui että se oli mulle jostain vihainen, mutta väitti olevansa pettynyt jostain itselleen. Löi nyrkillä täysiä seinään ja satutti kätensä. Sillä hetkellä ajattelin että seuraavaksi horjahtaa mun läppärin päälle muka "vahingossa" kun on noin kiukkuinen muka itselleen. Käskin menemään tupakalle rauhottumaan. Kun oli tupakalla, nappasin läppärin nopeasti näkösältä laukkuun ja sängynpäätyyn turvaan. Kun jätkä ilmestyi taas huoneeseen, rojahti samointein siihen kohtaan missä se mun läppäri oli ollu.

Hämmentyi, ja kysyi: "missä sun läppäri on?!"

Sanoin että tossa, ja osoitin laukkua. Sen pää vaa pyöri puolelta toiselle xD xD

Jätin sen sekoboltsin. Kyllä se intuitio toimii jos älyää sitä kuunnella. Pelastui kallis läppäri.

Vierailija
13/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin silloisen miesystäväni siskon facebook-kavereita, joista yksi nainen jostain syystä kiinnitti huomion. Exäni ei edes ollut tämän naisen fb-kaveri tuolloin, mutta kun myöhemmin erosimme, vaihtoi exä lennosta tähän naiseen, josta olin saanut silloin aikanani jonkinlaisen "viban". Ehkä heillä oli tuolloin jo jotain menneillään, who knows, mutta tätä ei olisi voinut päätellä mistään. Vain oma vaisto sanoi, että tämä nainen ilmaantuu kuvioihin jossain vaiheessa, ja niin kävikin.

Ajattelit varmaan kuvaa katsoessa, että nainen on hyvännäköinen ja exäsi tyyppiä. Ja kun on vielä miehen siskon kaverikin, niin tuntevat/tutustuvat ehkä. Mihinkään tämän "mystisempään" en tässä kohtaa usko :)

Vierailija
14/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit varmaan kuvaa katsoessa, että nainen on hyvännäköinen ja exäsi tyyppiä. Ja kun on vielä miehen siskon kaverikin, niin tuntevat/tutustuvat ehkä. Mihinkään tämän "mystisempään" en tässä kohtaa usko :)

Juuri näin ajattelen itsekin. Siskollaan oli useampi hyvännäköinen naisystävä, eli ei siinä ollut mitään poikkeuksellista, mutta mikä tuossa naisessa kiinnitti huomion oli se, että tällä ja exällä oli ns. naimanaamat. Kun kuulin pari viikkoa suhteen päättymisestä että exällä on jo uusi kierroksessa, arvasin välittömästi että kyseessä oli tämä nainen.

Vierailija
15/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla yksi mies, ihan miellyttävä: miellyttävä käytöksinen ja näköinen, oikein helposti lähestyttävä tyyppi. Joku vaan sai mun niskakarvat pystyyn ja ihon kananlihalle kun olin hänen kanssaan missään tekemisissä. Pari kuukautta myöhemin selvisi, että oli hakannut vaimonsa teholle, eikä ollut edes eka kerta. 

Mun tapauksessa alku muuten identtinen, mutta tää naimisissa ollut työkaveri alkoi ehdotella sänkyhommia. Lipevä k*sipää joka oli selvästikin täysin varma viehätysvoimastaan (viestithän jää todisteeksi ja siis tunnen tämän urpon vaimon.) Olen varma että olisi tuhonnut mun työuran jos olisin kertonut vaimolleen. Vaihdoin työpaikkaa tän asian takia.

Vierailija
16/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tapausta tuli mieleen

1. Eräs entinen naapuri. Hän oli sellainen nuori nainen, mutta mielestäni hänessä oli jotain kammottavaa. Sain sitten joskus lukea lehdestä, että hän oli saanut monen vuoden linnatuomion jostain raa’asta pahoinpitelystä.

2. Toinen naapuri. Hän oli talonmies ja aavistin jo ensikerralla kun näin hänet, että en tule tuosta miehestä pitämään. Hän oli siis kyllä ystävällisen oloinen, mutta joku hälytyskello soi sisälläni. En nyt selosta tarkemmin mitä hän teki, mutta hänestä paljaistui pikku hiljaa niitä epämiellyttäviä piirteitä.

3. Kolmas naapuri. Ensisilmäyksellä tiesin, että kyseessä on kaappijuoppo. Meni tosin monta kuukautta kun ennen kuin näin hänet ihan kunnolla humalassa. Muille naapureille tämä näytti olevan yllätys.

4. Veljen ex-tyttökaveri. Tiesin välittömästi, että tuo tyttö on jotenkin ongelmallinen. En tykännyt hänestä yhtään. Loppujen lopuksi kukaan meidän perheestä ei häntä voinut sietää. Mikälie epävakaa narsisti.

5. Siskon ex-poikakaveri. Yhden kerran hänet näin ja jotenkin en vain tykännyt. Hän oli kohtelias ja ystävällinen, mutta joku sisäinen kello taas hälytti. No hänhän olikin sitten aivan mäntti ja he erosivat aika pian.

Vierailija
17/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede, Gerard Depardieu.

Vierailija
18/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien takaa tuli mieleen minua askarruttamaan jäänyt tilanne, jossa olin ulkomailla ja tapasin sikäläisen ystäväni ison tuttavaporukan. Kun istuimme iltaa ravintolan terassipöydässä, minulle tuli erikoinen tunne, että kahdessa miehessä oli jotain pahaa ja minun ei siksi kannattaisi yrittää tutustua heihin. Miesten ulkonäössä, käytöksessä ja puheissa ei ollut yhtään mitään sellaista, mikä olisi selittänyt tuon oudon tunteen, ja haukuin itseäni ennakkoluuloiseksi. Seuraavalla viikolla näin yllätyksekseni noiden kahden miehen kasvot sanomalehden etusivulla: he olivat huumekauppiaita, ja poliisi oli juuri pidättänyt heidät.

Vierailija
19/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kavereiden kanssa tutustuneet yhteen mieheen. Jostain syystä ystäväni pitivät häntä epäilyttävänä, mutta itselläni oli kokoajan sellainen olo, että hän on harmiton. Vain hieman omalaatuinen. Kaverit tyyliin luulivat, että se on joku stalkkeri tai jotain, koska muisti meistä niin hyvin pienen pieniä yksityiskohtia. Noh, nyt ollaan sitten oltu tämän miehen kanssa läheisiä ystäviä jo kymmeniä vuosia ja vaan naurattaa nuo alkupään vainoharhaisuudet. Tai no, ehkä oli silleen ihan tervettäkin, mutta itsellä vain jostain syystä oli aina se tunne, että ukkeli on täysin OK. Ja näin on. Nykyään nämä samat "se on stalkkeri" naiset käyvät sen kanssa saunomassakin, kaikki siis täysin alasti. 

Vierailija
20/20 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12# jatkaa

Kerran oltiin menossa sillosen poikkiksen kanssa käymään yllättäen sen veljen asunnolla. Kun oltiin lähestymässä kämppää, siinä oli yhdet liikennevalot joissa odotettiin valojen vaihtumista. Sillä hetkellä mä jähmetyin paikoilleni ja sanoin jätkälle että ei mennä sinne. Tuli suuri ja voimakas tunne että ei me voida mennä sinne. Jätkä suuttui ja patisti ylittämään tietä. Asunnon alaovella sanoin että en tule, en missään nimessä enkä osaa selittää! Sanoin että mene yksin. Jätkä kipus portaita, ja mä mietin että no menen minäkin koska en halua olla mikään nössö.

Mentiin avaimilla sisään tyhjään kämppään. Istahdin sohvalle. Yhtäkkiä ovi avautuu ja sieltä iskee sisään joku kaljupää joka alkaa huutaa jätkälle että kuka vttu oikeen oot ja mitä teet mun kämpässäni?! Meinas saada turpaa mutta kun näki naisen niin se lievensi asianlaitaa. Pääsi helpolla, mutta jos en ois tullutkaan mukaan ni voi jeesus! Ei tienny että veljellä on kämppis. Taisin pelastaa sen sairaalareissulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi