IL: Näin luet ihmisiä, vaikka ne ei sanoisi mitään
http://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/d4576468-de96-486e-b354-e22a4…
Vaikuttaa mielenkiintoiselta jutulta.
Lukiko joku tän, kun on nimittäin maksullinen.
Referoisitko tähän.
kiitos
Kommentit (9)
Nyt tulkitsemaan ja kuvittelemaan. Sitten vielä ne tilanteet, kun pitäisi tehdä eroa onko esittämistä vai oikea ilme.
Minä en ole lukenut juttua mutta helpoiten tietää onko ihmisessä jotain pielessä jos tuntuu siltä. Tuo tunne jota intuitioksi kutsutaan, on usein oikeassa.
Hannu Lauermalta voisi löytyä riippumattomampaa tietoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole lukenut juttua mutta helpoiten tietää onko ihmisessä jotain pielessä jos tuntuu siltä. Tuo tunne jota intuitioksi kutsutaan, on usein oikeassa.
Tämä. Mutta haluaisin tälle vahvistusta jutusta, koska minua vaivaavat jotkut ihmiset. Mitä tunnusmerkkejä pitäisi pitää silmällä? 1
Asiaa voisi verrata luontaiseen melodian- tai estetiikantajuun. Joillain tämä herkkyys on luontaisesti, toisilla ei. Kun tietoisesti aletaan "lukea ihmisiä", aletaan helposti ylitulkita ja kohta joka toinen onkin jo narsisti jne.
Kaikilla se lukutaito ei ole paras mahdollinen. Sitten keksitään toiselle joku ikävä lokero ihan vain siksi, kun naama ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta haluaisin tälle vahvistusta jutusta, koska minua vaivaavat jotkut ihmiset. Mitä tunnusmerkkejä pitäisi pitää silmällä? 1
Väitän että silmin ei voi tunnistaa onko jotain pielessä. Ulkoisesti ihminen voi näyttää ihan tavalliselta, hyvältä, rumalta, tai olla mitä ilmeitä vaan. Mutta jos se ihminen on ahdistava, pelottava, tai läsnäolosta tulee outo tunne, niin se on intuitio joka yrittää kertoa jotain. Pitäisi luottaa itseensä ja omiin tuntemuksiinsa ja kuunnella omia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että silmin ei voi tunnistaa onko jotain pielessä. Ulkoisesti ihminen voi näyttää ihan tavalliselta, hyvältä, rumalta, tai olla mitä ilmeitä vaan. Mutta jos se ihminen on ahdistava, pelottava, tai läsnäolosta tulee outo tunne, niin se on intuitio joka yrittää kertoa jotain. Pitäisi luottaa itseensä ja omiin tuntemuksiinsa ja kuunnella omia ajatuksia.
Jos et kerran voi tietää, onko jokin pielessä, miten voit myöskään tietää, että intuitiosi on oikeassa?
Yritin aamulla kysyä samaa. En saanut yhtään vastausta.
Haluaisin kuulla, mitä se kriminaalipsykologi sanoo, että mikä on varoitusmerkki.