Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! 9,10€ viikoksi...

Vierailija
12.08.2015 |

Olen kahden lapsen yh ja rahaa 9,10€ tilillä. Viikon pitäisi pärjätä ennen kun saan työmarkkinatuen. Mitä ihmettä voisin laittaa ruuaksi?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makarooni on halpaa, kananmunat on halpoja tokmannilla. Munakkaita kehiin ja makaroonivelliä maidolla ja voisulalla. Maitoperunat voilla ja tai soppaa iso kattila johon paistettua nakkia siivutettuna ja tai jauhelihaa. Keitettyä pottua ja kastiketta nakeista seuraavana päivänä voi paistaa paistinperunoita ja nakkia. 

Puurot on halpaa lidlissä. Leipää saa sieltä myös halvalla.

Vierailija
22/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö keräämään mustikoita? Niistä voisi saada kivaa lisuketta puuron päälle. (lisäksi monet ostavat nyt mustikkaa valmiiksi kerättynä)Mutta muuten ehkä menisin kyllä kysymään apua diakonilta tai leipäjonosta. Jos sulla ei tosiaankaan ole enempää kaapissakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:54"]

Olen kahden lapsen yh ja rahaa 9,10€ tilillä. Viikon pitäisi pärjätä ennen kun saan työmarkkinatuen. Mitä ihmettä voisin laittaa ruuaksi?

[/quote]

Sammiollinen keittoa, jossa pohjana Pirkka-pakastekeittojuurekset (6 pss, 2 e) ja siihen nakkeja (2,50 e).

Mannapuuroa (Mannaryynit jotain 1 e, Pirkka-maito 0,80 e/litra)

Pirkka-Hernekeitto Luomu (Lundénin ja hyvää) iso purkki, hintaa en muista.

Makaronimössö pelkistä makaroneista ja sekavihanneksista (pakaste) ja nakeista, joita ei ehkä kaikkia laitettu keittoon

Munakas

Vierailija
24/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko siivota ja laittaa ruokaa?

Mies 43, Lahti

Vierailija
25/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikavippi tai pyydä parikymppiä lainaa joltain. Eikö lasten isä nyt voisi lapsilleen edes ruokaa ostaa?

Vierailija
26/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonista/riisistä +jauhelihasta+herne-maissi-paprikasta saa hyvän ja riittoisan pöperön. Perunaa+jauhelihaa+keittokasvispussista saa keittoa. Peruna+porkkana+sipuli saa sosekeittoa. Edullistakin on.

Vierailija
27/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään mitä voisit myydä vaikka tori.fi tai facebookin kirppiksellä? Saisit nopeasti vähän lisää rahaa.

Vierailija
28/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:04"]Voi ei :( Asutaan Helsingissä. Ap
[/quote]

Jos haluat, niin voin myöhemmin kun ehdin, tehdä jonkun sähköpostin ja laittaa tänne osoitteen, niin voit lähettää tilinumeron, voin parikymppiä lainata/antaa :)

Vierailija
29/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
30/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Helsingissä. Voit ap hakea meiltä vähän juttuja, säilykkeitä, kuivahedelmiä, puurohiutaleita, soijarouhetta jne. Saat sitten tehtyä makaronilaatikon ja muuta. Marjojakin löytyy pakastimesta. Ja selvitä koska Pelastusarmeijan jaot ovat. Ollessani työtön ja rahaton saimme sieltä viikon leivät helpolla. Lapsiperhe saa aina ekstraa. Tsemppiä!

Vierailija
31/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jauhelihaa nautasika 400g (1,99e), maitoa (1e), munia (1e), 2pussia tummaa makaronia (1,50e) ja ketsuppia (1,50-2,50e) ja tee useampi makaroonilaatikko. Laita päälle juustoa, jota teiltä löytyikin kaapista. Eurolla saat myös leipäpussin, jos ei ole aineita jotta voi itse leipoa.

Vierailija
32/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:16"]Minä asun Helsingissä. Voit ap hakea meiltä vähän juttuja, säilykkeitä, kuivahedelmiä, puurohiutaleita, soijarouhetta jne. Saat sitten tehtyä makaronilaatikon ja muuta. Marjojakin löytyy pakastimesta. Ja selvitä koska Pelastusarmeijan jaot ovat. Ollessani työtön ja rahaton saimme sieltä viikon leivät helpolla. Lapsiperhe saa aina ekstraa. Tsemppiä!
[/quote]

Moi enoo AP mutta mullakin on vähän käteinen loppu kun venähti eilen illalla vähän pitkäksi. Voinko tulla hakeen muutaman säilykkeen vaikka puolelta päivin? Joo ja vähän krapulanälkä mul on niin olisko iso vaiva jos keittäsit kunnon isot puurot mulle valmiiks? Meni sähköt poikki kotona niin siellä ei paljoo kokkailla heheh... Kiitti avusta oot paras!!!

Vierailija
33/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan 750e tilillä ja kaksi viikkoa pitäis pärjätä..... Kahden lapsen yh minkäkin.

Vierailija
34/62 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

62: Tuskin ap haluaa ruokaa vaan rahaa.

Vierailija
35/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhytsanaisesti ap vastailee. Minäkin voisin auttaa, jos edes muutamalla sanalla kertoisit tilanteestanne. Missä lasten isä? Mikset ole varautunut tähän aikaisemmin? Mikset ota pikavippiä? Avaa vähän syitä näihin.

Vierailija
36/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juustoa riittää, niin pellillinen lämpimiä voileipiä täyttää varmasti, ja ylikin jää. Leipä ei maistu silloin "puulta", vaikka paljon muuta ei olisikaan.

Vierailija
37/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:20"]Harmi että kaikilla on oikeus lisääntyä. Naurattaa ajatus kun lapsilla vatsa kurnii niin rasvatukka YH siideritölkki kädessä ja rööki huulessä sanoo "ei ole rahaa"
[/quote]

No mistäs tiedät, millainen ap on? Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. On voinut tulla vaikka yllättävä käynti yksityiselle lääkärille ym.

Vierailija
38/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä ei ole kuvioissa mukana ollenkaan. Jouduin maksamaan tyttärelleni silmälasit kun uudet hajosivat, eikä sosiaalitoimisto suostunut enää kustantamaan uusia. Rahaa meni myös koulutarvikkeisiin, jotka olivat välttämättömät.  Olen ollut nyt vuoden työttömänä ja rahaa ei tosiaan ole. t. ap

Vierailija
39/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:54"]Olen kahden lapsen yh ja rahaa 9,10€ tilillä. Viikon pitäisi pärjätä ennen kun saan työmarkkinatuen. Mitä ihmettä voisin laittaa ruuaksi?
[/quote]

Pullo viiniä itselle päivää piristämään. Loppurahoilla jauhoja ja halvinta mahdollista leikettä. Leivot leipää ja pistät sitä paskaa rainbow kinkkua väliin joka päivä yhdet siivut.

Vierailija
40/62 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Leipäjono on yks vaihtoehto.Ootko käynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän