Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen valinta!

Vierailija
12.08.2015 |

Huoh. Vaihtoehtona oli, että hän osallistuu kanssani kummityttöni syntymäpäiville tai lähtee kaverinsa tyttöystävän synttäreille. (Kaveri on läheinen, tyttöystävä ei) Mies on on ollut juuri viime viikonlopun viettämässä poikien kesken aikaa ja sitä edellisenä oli juhlimassa kavereidensa kanssa myös.

Oonko ihan kamala kun ärsyynnyn tästä hänen valinnastaan? Meidän lapset tosiaan tulee mun mukana tietysti kummityttöni synttäreille. Ehdinkin jo sanomaan miehelle, kun hän kertoi menevänsä kaverin tyttöystävän synttäreille, että kyllä mua vähän se valinta harmittaa, mutta ei voi mitään kun on jo kerran kaverilleen sanonut tulevansa. 

Raivostuttaa, vaikka ei oo ees oo niin iso asia -.-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä on tapana mennä noin läheisen sukulaisen juhliin yhdessä aina, kun vaan mahdollista. Kyllä mä vähän ärsyyntyisin, jos miestä kiinnostais biletys perhe-elämää enemmän.

Vierailija
2/4 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]No kyllä meillä on tapana mennä noin läheisen sukulaisen juhliin yhdessä aina, kun vaan mahdollista. Kyllä mä vähän ärsyyntyisin, jos miestä kiinnostais biletys perhe-elämää enemmän.
[/quote]
Ja kyllä voi mitään, vaikka olisikin jo ilmoittanut menevänsä niin voi ilmoittaa ettei tulekkaan on muut juhlat nyt tärkeämmät kuin biletys. Eri juttu, jos ois lupautunut johonkin häihin tai hautajaisiin isoon rooliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]No kyllä meillä on tapana mennä noin läheisen sukulaisen juhliin yhdessä aina, kun vaan mahdollista. Kyllä mä vähän ärsyyntyisin, jos miestä kiinnostais biletys perhe-elämää enemmän. [/quote] Ja kyllä voi mitään, vaikka olisikin jo ilmoittanut menevänsä niin voi ilmoittaa ettei tulekkaan on muut juhlat nyt tärkeämmät kuin biletys. Eri juttu, jos ois lupautunut johonkin häihin tai hautajaisiin isoon rooliin.

[/quote]

Noi on vaan niin turhauttavia, että jos se nyt sattuiskin muuttamaan mielensä kun tietää, että mä tahtoisin ettei se mene niin kaverinsa luulee, että mä en "päästänyt". No joka tapauksessa en aio enempää asiasta miehellekään sanoa, kun kerran mielipiteeni jo ilmaisin. Päättäkööt sitten itse.

Ja minä jatkan ärsyyntymistä ja avautumista av palstalla :D

Vierailija
4/4 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]No kyllä meillä on tapana mennä noin läheisen sukulaisen juhliin yhdessä aina, kun vaan mahdollista. Kyllä mä vähän ärsyyntyisin, jos miestä kiinnostais biletys perhe-elämää enemmän. [/quote] Ja kyllä voi mitään, vaikka olisikin jo ilmoittanut menevänsä niin voi ilmoittaa ettei tulekkaan on muut juhlat nyt tärkeämmät kuin biletys. Eri juttu, jos ois lupautunut johonkin häihin tai hautajaisiin isoon rooliin.

[/quote]

Noi on vaan niin turhauttavia, että jos se nyt sattuiskin muuttamaan mielensä kun tietää, että mä tahtoisin ettei se mene niin kaverinsa luulee, että mä en "päästänyt". No joka tapauksessa en aio enempää asiasta miehellekään sanoa, kun kerran mielipiteeni jo ilmaisin. Päättäkööt sitten itse.

Ja minä jatkan ärsyyntymistä ja avautumista av palstalla :D

[/quote]

Ja tämä siis oli ap :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä