Paneminen kesken puhelun
Fetissini on jo jonkun aikaa saada munaa kun puhun puhelimessa mieheni tai siskoni kanssa. Kostun kun ajattelenkin tilannetta.
Onko muilla tällaista?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet??
Kiitos vain tarjouksesta (jos se oli siksi tarkoitettu), mutta ihan omalta kullalta sitä nuolentaa haluaisin :P
Minulta on otettu suihin pari kertaa kesken puhelun, ja kerran panin vaimoa takaapäin samalla kun hän puhui puhelimessa.
Kyllähän se pienen lisämausteen touhuun antaa.
Kiihottaisi tulla panemaan jotain enintään puolituttua naista, joka juttelee puhelimessa tai pelaa.
Oon kerran, olin pokannu naisen baarista ja aamun uusinnan aikana sen puhelin soi. Oli vähintään hämmentävää samalla laskee sisään kun selitti ilmeisesti poikaystävälleen olevansa kaverinsa luona leffaa katsomassa.
Olisi mahtavaa panna jotain naista Teams-palaverin aikana. Riskinä tietty että joku palaveriin osallistuvista yhtäkkiä sanoisi: "Pekka, mitäs mieltä sinä olet tästä?" 😁
Mies usein soittanut juuri kun rakastajani on naimassa 24 senttisellä tosi paksullaan. Yleensä kun olen puhelimessa niin tuuppaa kuivana kakkoseen.
Itse nuolin yhdenillan hoitoa kun hän jutteli kaverilleen puhelimessa että minne baarista lähti..
Muija saa outoaja kiksejä just puheluista,suikkaria tai pyrkii päälle ratsastaan kun olen puhelimessa...En vaan tajua miten tuosta voi edes nauttia?
Kuumottavin kokemukseni tapahtui hotellissa työmatkalla. Siellä antaessani vanhemmalle naiselle kielikylpyä hänen miehensä soitti samaan aikaan. M30
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana saada nuolentaa samaan aikaan kun olen työvideopuhelussa
Mistä päin olet..voityais koittaa toteuttaa haaveesi
Klassikkohan on se, pettävän naisen mies soittaa vaimolleen, ja se toinen mies vastaa puhelimeen sanoen "Leena ei pysty puhumaan just nyt kun mun kulli on hänen suussaan ja laukeamassa ihan kohta"
Naisystävän puhelin soi, kun hän ratsasti ja kädet olivat vapaana. Vastasi, jatkettiin tietty, vaikka otin sormet pois klitalta. Jutteli siskonsa kanssa puolisen tuntia maalle menosta ja kuka ostaa mitäkin. Muisti koko ajan minua liikuttamalla lantiotaan edes-taas.
Sovittiin kyllä, että sai olla viimeinen kerta. Noin pitkät puhelut latistavat tunnelman kun ei uskalla antaa naiselle klittaorkkua eikä itse viitsi ähkäistä lastia perille.
Kun ostin ensimmäisen kännykkäni 1990-luvun loppupuolella se oli tietenkin mukana kaikkialla.
Kerran tyttöystävän luona odotin tärkeää puhelua tuttavapariskunnan mieheltä jonka kanssa piti lyödä lukkoon yksi aikataulu.
Puhelua ei vain kuulunut kun sillä ei vielä ollut kännykkää ja jotenkin päädyttiin lykkimään nelinkontin takaa kun kaveri vihdoin soitti.
Hidastin tahtia sen verran että pystyin puhumaan huohottamatta mutta tyttöystävä alkoi kiemurrella ja voihkia niin että toisessa päässä ihmeteltiin onko meillä kissanpentuja tai jotain?
Tämä on ilman muuta upea fantasia. Itse tykkäisin ajatuksesta että panen takaa naista joka on pylly pystyssä poski maassa ja kertoo puhelimessa miehelleen, että tulee ihan kohta.
Kaukana asuva ystäväni soittaa minulle muutaman kerran vuodessa pitkiä puheluita. Hän jaksaa puhua vaikka kuinka ja usein vain kuuntelen ja vastailen tyyliin "joo", "mmm", aijaa" jne. Kerran suihkusta tultuani ystäväni taas soitti ja vastasin. Mieheni tuli hiljaa luokseni vieno hymy kasvoillaan, asetti minut selälleen sängylle juttelemaan ystäväni kanssa ja aloitti hitaan ja vaativan nuolemisen. Orgasmi oli järisyttävä! Ihanaa!
Eräs tunnettu naisartisti sanoi haastattelussa että sai takaa samalla kun antoi puhelinhaastattelun.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tunnettu naisartisti sanoi haastattelussa että sai takaa samalla kun antoi puhelinhaastattelun.
että oikein sai...
Kumpikohan sai.
Olisi ihana saada nuolentaa samaan aikaan kun olen työvideopuhelussa