Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsipidennykset/volyymiripset

Vierailija
12.08.2015 |

Kellään kokemuksia? Plussia ja miinuksia? Lähteekö kaikki omat räpsyttimet vai mitä käy?
T. Laittoa pohtiva av-mamma

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joitain vuosia sitten. Varsin maltilliset pidennykset, jotka oli tosi kauniit.

Mulle tuli niistä tosi pahat allergiset reaktiot, jotka paheni kokoajan. En ensin tajunnut niiden johtuvan ripsistä, mutta ihmettelin kun olin jatkuvasti flunssassa. Lopulta sain liimasta hengenahdistusta ja laiton jälkeen tuntui, että koko naama kutisee. Otin ne pois. Aluksi oli tosi harvat ripset, mutta muutamassa viikossa kasvoivat normaaliksi takaisin.

Jos ei olisi tullut allergiaa, pitäisin ripsiä varmaan edelleen. Vähän harmittaa.

Vierailija
2/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volyymit on tosi kauniit! Harmi vain että pysyivät mulla vaan kaksi viikkoa hyvinä, sitten alkoi putoilla. En viitsinyt siitä hyvästä kahdesta viikosta aina maksaa 50€. Nyt laitan itse itselleni ripsitupsuja ja ovat ihan ok, pysyvät noin viikon hyvinä sitten ehkä pari putoaa pois mutta itse saan korjattua ja tulee paljon halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt! Näyttää kauniilta eikä mitenkään ylitseampuvilta, kun ei nyt ihan överiks vedä. Ei mitään ongelmia, ei lähtenyt omat ripset, ainoo miinus on hinta. Musta oli kiva, kun ei tarvinnut laittaa aamulla kun vähän meikkivoidetta ja näytti jo hyvinkin laitetulta.

Vierailija
4/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pidennykset pari vuotta. Tykkäsin kyllä kovasti, ne muuttivat ilmettä tosi paljon ja helpottivat meikkaamista. Omat ripset olivat kyllä tallella, kun lopetin pidennysten laittamisen, mutta ne olivat mun mielestä aika paljon lyhyemmät kuin ennen pidennyksiä. Ripsien palautuminen entiselleen kesti useamman kuukauden. Mielelläni pitäisin pidennyksiä tai volyymiripsiä edelleen, mutta ikävä kyllä mulla ei ole nyt varaa niiden ylläpitoon.

Vierailija
5/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tämän kesän volyymiripset: maltillisen pituiset ja mahdollisimman ohuita, jotta ne olisivat keveitä ja rasittaisivat omaa ripseä mahd. vähän. Päätin keväällä, että luovun volyymiripsistä syksyllä ja nyt en ole enää varannut uutta huoltoaikaa. Ripsien laittajani suositteli, että volyymejä ei pitäisi putkeen liian kauan, jotta omat ripset saa välillä palautua. Saa nähdä, minkälaiset tyngät volyymien alta paljastuu.. Ja toivon, että ne kasvaisivat ennalleen pian, jos ovat vaurioituneet.

Koko kesä volyymiripsien kanssa on ollut laittauuutmisen kannalta järjettömän helppoa. Pikkuisen pävittyneenä en ole käyttänyt mitään meikkiä, joten itseni puunaamiseen ei ole mennyt lainkaan aikaa. Olen siis ollut todella tyytyväinen ripsiin!

Laittajani on todella asiantunteva ja huolellinen, mikä on tärkeää, jotta ripset pysyvt kauniina koko huoltovälin. Siksi en uskaltaisi mennä kenen hyvänsä käsittelyyn, enkä myöskään valitsisi kaikista halvinta ripsienlaittajaa.