Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monen mielestä on ihan OK sluibailla töissä, pitää monen minuutin taukoja, selata facea työajalla

Vierailija
10.03.2022 |

Tuskin näille olisi OK jos heidän palkastaan otettaisiin pari sataa veks

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisin kaikkeni työnantajalle, kun vähemmälläkin suoriudun tarpeeksi hyvin?

Vierailija
2/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on asiakkaana ok vaikka yrityksen työntekijä käyttää nettiä tai lukee kirjaa. Päivät voivat olla pitkiä. Lepotauot ei pahitteeksi ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika kannattaa hyödyksi, niin ei tarvitse vapaa-ajalla. Ajoitan pas​kalla käymisenkin aina työajalle.

Vierailija
4/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

inflaatio ottaa jo palkasta veks

Vierailija
5/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan työstä. Minä opetan aikuisia ihmisiä. Välillä katsomme videon opetettavan aiheeseen liittyen. Jos video kestää 10 min. ja olen itse sen nähnyt viisi kertaa aiemmin, niin en koe itseäni aikavarkaaksi, jos luen sillä aikaa uutisia kännykällä tai käyn lasten Wilmassa.

Vierailija
6/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa vaikka päikkärit työajalla. Revi siitä.

Vierailija
7/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Ei minun työpaikkani ainakaan mikään orjalaitos ole, jossa pitää raataa niska limassa. Hommat hoituu vähemmälläkin. 

Vierailija
8/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset ei välitä, jos työt kaatuu muiden niskaan. Niiden omatunto on vajaakehittynyt eli ovat tavallaan vammaisia.

Vierailija
9/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon tehtävä on huomauttaa, jos työni määrä tai laatu ei kelpaa.

Vierailija
10/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödynnän työajan kaikkeen, juon aamukahvit vasta työpaikalla, sitten käyn rauhassa paskalla ja luen uutiset. Tähän kuluu noin 20min. Päivän lopetan viimeistään 15 vaille ja käyn paskalla tai juttelen työkaverien kanssa.

Vierailija
11/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle maksetaan palkkaa siitä, että vastaan puhelimeen, kun se soi. Se ei soi koko työaikaani, joten odotteluajan voin käyttää, miten haluan. Voin toki istua paikallani tekemättä mitään, mutta nopeammin se odotteluaika kuluu, kun vaikka lukee kirjaa tai selaa puhelinta. 

Vierailija
12/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä pitää tehdä sen verran, että säilyy työpaikka. Jos säilyy työpaikka, silloin tekee varmasti tarpeeksi työtä.

Vierailija
13/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se liittyy palkkaani, että välillä selailen puhelinta? Minulla on kiinteä kuukausipalkka. 

Vierailija
14/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin vain keräämään tunnit kasaan, että saa palkan.

Vierailija
15/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, mitä työajallani kokonaisuudessaan teen. Vain sillä on merkitystä, että hoidan sovitut asiat sovittuun päivään mennessä. 

Vierailija
16/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työaika kannattaa hyödyksi, niin ei tarvitse vapaa-ajalla. Ajoitan pas​kalla käymisenkin aina työajalle.

Siinä yksi syy miksi en ole ikinä palkannut ketään.

Vierailija
17/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateellinen, kun osa on päässyt sellaiseen asemaan, että voi vähän rennommalla otteella olla töissä :D

Vierailija
18/19 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joskus työajalla kampaajalla tms. Harmittaako ap?

Vierailija
19/19 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työergonomisesti ja ihan jo tuloksenkin kannalta työtä pitää tauottaa. Eihän kukaan paahda 8-16 ilman taukoja, paitsi joku botti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän