Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut kotonaolijat saatte ajan kulumaan?t.ammattivalittaja

Vierailija
12.08.2015 |

Mitä teette päivisin kun lapsi koulussa jos ette ole työelämässä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:16"]

Voi kunpa voisinkin olla vain kotona. Tai käyttää siis ajan, miten tahtoisin. Ei kävisi aika pitkäksi, vaikken tekis mitään.

[/quote]

Vierailija
42/45 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt ollut vuoden sairauslomalla ja kohta 3kk eläkkeellä mutta en ole vieläkään osannut rauhoittua! Luulin että parantelisin itseäni, nauttisin vain ja olisin mutta ei..... Tässä tämänhetkinen työlista

- saumaa 1 suihkutilan lattia, pese sauna. Pilko takkapuita talveksi, puhdista takan lasiosat. Selvitä uuden auton toiminnot ja synkronoi puhelin auton kanssa. Hae kaverilta kasveja pihalle, istuta ne, siivoa kukkapenkit ja raivaa metsikköä. Istuta tulppaaneja 65 kpl. Siivoa autotalli jotta kesäauto ja mp mahtuu sinne. Siivoa uima-allas ja kata talveksi. Käy läpi 4 vuoden valokuvat.

Tuon jälkeen onkin sitten jo aika haravoida pihaa jne...

Ja yritän lukea pari kirjaakin per vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 07:43"]

Mä olen nyt ollut vuoden sairauslomalla ja kohta 3kk eläkkeellä mutta en ole vieläkään osannut rauhoittua! Luulin että parantelisin itseäni, nauttisin vain ja olisin mutta ei..... Tässä tämänhetkinen työlista

- saumaa 1 suihkutilan lattia, pese sauna. Pilko takkapuita talveksi, puhdista takan lasiosat. Selvitä uuden auton toiminnot ja synkronoi puhelin auton kanssa. Hae kaverilta kasveja pihalle, istuta ne, siivoa kukkapenkit ja raivaa metsikköä. Istuta tulppaaneja 65 kpl. Siivoa autotalli jotta kesäauto ja mp mahtuu sinne. Siivoa uima-allas ja kata talveksi. Käy läpi 4 vuoden valokuvat.

Tuon jälkeen onkin sitten jo aika haravoida pihaa jne...

Ja yritän lukea pari kirjaakin per vko

[/quote]

Jatkan vielä - nämä siis normaalien siivoamisten, ruuanlaittojen, leipomisten, lastenlapsen hoidon ja pyykkäämisten ohessa.

Vierailija
44/45 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on tehny tiukkaa kun tää palsta uudistu, tää on mun koko elämä ja melkein jouduin jättämään tämän paikan mutta onneksi alan tottua joten aika menee hyvin :)

Vierailija
45/45 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuluuhan se vaikka ei tekisi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi