Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta muuten nostattaa mulla aina raivopääfeminismin

Vierailija
12.08.2015 |

Se on toki vain osa syy, mutta kun tänne ilmeisesti pesiytyy ne pahimmat sovinistit niin mun vastareaktio on hurja, koska se jää koko päiväksi ja puran sen sitten ihan livenä miehiin päivän mittaan. Kiitos

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naisviha? Niin naisvihaa ei ole luonnolisestikaan sellainen , jossa nainen haukkuu naista?

Naapurit, eksännyksät, opettajat, anopit, sukulaiset, tuttavat? Ehei, se on fiksua keskustelua.

Jos mies sanoo palstalla , ettei halua maksaa treffeillä, on mies automaattisesti luuseri, misogynisti ja mikropenis.

Rusinoita pullasta, tulonsiirtoja miehiltä ja itsemuokattua "tasa-arvoa", aina kuten naiselle itselleen sopii?

Vierailija
22/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:12"]

Se on toki vain osa syy, mutta kun tänne ilmeisesti pesiytyy ne pahimmat sovinistit niin mun vastareaktio on hurja, koska se jää koko päiväksi ja puran sen sitten ihan livenä miehiin päivän mittaan. Kiitos

[/quote]

Kannattaisiko hankkia sellainen mitä kutsutaan elämäksi? Jos maailmankuvasi perustuu tähän sontapalstaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:12"]

[/quote]

Kannattaisiko hankkia sellainen mitä kutsutaan elämäksi? Jos maailmankuvasi perustuu tähän sontapalstaan.
[/quote]

Luulin ettei naisissa ole edes yksilöitä jotka elää netin kautta :D

Naiset: internet is serious business.

Vierailija
24/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:10"]

Luuleeko aloittaja ja muut "palstafeministit" , että miehet oikeasti roikkuvat vauva-palstalla?

Eiköhän suurin osa "miesten" kirjoituksista ole mammojen omia provoja.

Puhumattakaan ihan aidoista telaketjufeministeistä, jotka lietsovat palstalla miesvihaa, keinoja kaihtamatta.

Uskotte feministiseen kiihotukseen?

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

Naisvihaa on av:n lisäksi mm. ylilaudalla ja siellä on miesenemmistö. 

[/quote]

Sori nyt vaan, mutta ylialaudalla on sata kertaa fiksummat jutut, kuin tällä feministipalstalla.

[/quote]

Eipä ainakaan suhteet puolella, jossa hyvä kun naisia kutsuta muiksi kuin huoruleiksi. 

Vierailija
25/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:46"]

Luuleeko aloittaja ja muut "palstafeministit" , että miehet oikeasti roikkuvat vauva-palstalla?

Puhumattakaan ihan aidoista telaketjufeministeistä, jotka lietsovat palstalla miesvihaa, keinoja kaihtamatta.

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

[/quote]

Sori nyt vaan, mutta ylialaudalla on sata kertaa fiksummat jutut, kuin tällä feministipalstalla.

[/quote]

Eipä ainakaan suhteet puolella, jossa hyvä kun naisia kutsuta muiksi kuin huoruleiksi. 

[/quote]

Tällä palstalla jokainen mies on sika, pettäjä ja mahdollinen raiskaaja. Get real.

Vierailija
26/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:25"]

Olen normaalielämässä onnellinen, kiltti ja sovinnollinen nainen, mutta tämä palsta aiheuttaa useinkin vastustamatonta halua provosoida. Ihmiset ovat niin minäkeskeisiä ja loukkaantuvat täällä uskomattoman helposti. Olen onnistuneesti provosoinut monia ääriryhmiä: feministejä, hyysääjä-äitejä, peräkammarinpoikia, toisia naisia sekä ensimmäisiä naisia, sovinisteja, homoja yms. Mitä kiukkuisempia reaktioita saan aikaiseksi, sen hauskempaa. Kiitos ja anteeksi.

[/quote]

https://www.psychologytoday.com/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists

Vierailija
27/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mussakin, mutta johtuu näistä miehellään leuhkivista "mun miehistä". t mies

Vierailija
28/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

[/quote]

Realismi on nykyään naisen vihaamista? Rakas. Sen jälkeen kun teidät vapautettiin keittiöistä teille annettiin vastuu kantaa seuraukset tekemistänne päätöksistä. Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
29/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:12"]

[/quote]

Minulla vähän sama, mutta sukupuolet päinvastoin. Pidän naisista, mutta tämän palstan miesviha saa joskus tunteet toisenlaisiksi. Tätä kun lueskelee, niin ei kyllä tarvitse ihmetellä niitä korkeita erotilastoja.

Vierailija
30/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:11"]

Tällä palstalla jokainen mies on sika, pettäjä ja mahdollinen raiskaaja. Get real.

[/quote]

Ja pahat miehet ovat persuja.

Vierailija
31/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:16"]

Ei mulle käy noin. En ala väittelemään minkään sovinistinuijien kanssa kuten en rasistienkaan, ymmärrän että suuri osa teksteistä on provoja tai eri tavoilla mielenvikaisten kirjoittamia. Olen vain entistä vankemmin feministi ja ns. vihervassari.

[/quote]

Et voi olla molempia yhtä aikaa.

Vierailija
32/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:03"]

AP on yhtä säälittävä kuin lassukat joiden juttuja lukee. Syyttää muita ongelmistaan ja itkee siitä täällä eikä tee asialle mitään.

[/quote]

Niinpä, miten ap eroaa niistä sovinisteista itse? Ei mitenkään. Purkaa omaa hajoamistaan viattomiin sivullisiin. Pata kattilaa soimaa...

Vierailija
33/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:03"]

AP on yhtä säälittävä kuin lassukat joiden juttuja lukee. Syyttää muita ongelmistaan ja itkee siitä täällä eikä tee asialle mitään.

[/quote]

Niinpä, miten ap eroaa niistä sovinisteista itse? Ei mitenkään. Purkaa omaa hajoamistaan viattomiin sivullisiin. Pata kattilaa soimaa...

[/quote]

Se on sitä uhriutumista ja rusinoita pullasta.

Vierailija
34/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:01"]

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

[/quote]

Realismi on nykyään naisen vihaamista? Rakas. Sen jälkeen kun teidät vapautettiin keittiöistä teille annettiin vastuu kantaa seuraukset tekemistänne päätöksistä. Sitä niittää mitä kylvää.

[/quote]

Oman miesvihan ja oman epäonnistumisensa naisena, voi aina naamioida, ah NIIN ylevän feminismin taakse.

Vastuunpakoilua, mikä on naisille hyvinkin yleistä. Uhriutumalla ei tarvitse itse tilannetta korjata, muut ovat syyllisiä.

Vierailija
35/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:16"]

Ei mulle käy noin. En ala väittelemään minkään sovinistinuijien kanssa kuten en rasistienkaan, ymmärrän että suuri osa teksteistä on provoja tai eri tavoilla mielenvikaisten kirjoittamia. Olen vain entistä vankemmin feministi ja ns. vihervassari.

[/quote]Är du överviktig?

Vierailija
36/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se feminismi ollutkaan tasa-arvon ajamista? 

Niinpä.

Vierailija
37/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:10"]

Eikös se feminismi ollutkaan tasa-arvon ajamista? 

Niinpä.

[/quote]

Oli se joskus!