Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää palsta muuten nostattaa mulla aina raivopääfeminismin

Vierailija
12.08.2015 |

Se on toki vain osa syy, mutta kun tänne ilmeisesti pesiytyy ne pahimmat sovinistit niin mun vastareaktio on hurja, koska se jää koko päiväksi ja puran sen sitten ihan livenä miehiin päivän mittaan. Kiitos

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa muistuttaa joka ikinen kerta kun täällä olen miten tärkeää on olla feministi. 

Vierailija
2/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle käy noin. En ala väittelemään minkään sovinistinuijien kanssa kuten en rasistienkaan, ymmärrän että suuri osa teksteistä on provoja tai eri tavoilla mielenvikaisten kirjoittamia. Olen vain entistä vankemmin feministi ja ns. vihervassari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalielämässä onnellinen, kiltti ja sovinnollinen nainen, mutta tämä palsta aiheuttaa useinkin vastustamatonta halua provosoida. Ihmiset ovat niin minäkeskeisiä ja loukkaantuvat täällä uskomattoman helposti. Olen onnistuneesti provosoinut monia ääriryhmiä: feministejä, hyysääjä-äitejä, peräkammarinpoikia, toisia naisia sekä ensimmäisiä naisia, sovinisteja, homoja yms. Mitä kiukkuisempia reaktioita saan aikaiseksi, sen hauskempaa. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
4/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:25"]

Olen normaalielämässä onnellinen, kiltti ja sovinnollinen nainen, mutta tämä palsta aiheuttaa useinkin vastustamatonta halua provosoida. Ihmiset ovat niin minäkeskeisiä ja loukkaantuvat täällä uskomattoman helposti. Olen onnistuneesti provosoinut monia ääriryhmiä: feministejä, hyysääjä-äitejä, peräkammarinpoikia, toisia naisia sekä ensimmäisiä naisia, sovinisteja, homoja yms. Mitä kiukkuisempia reaktioita saan aikaiseksi, sen hauskempaa. Kiitos ja anteeksi.

[/quote]

Hauskasti tuomitset loukkaamiasi ryhmiä minäkeskeisiksi, vaikka ainoa motiivi toiminnallesi on tuottaa nautintoa itsellesi. Olet pohjimmiltasi aivan yhtä minäkeskeinen mitä parjaamasi ryhmät.

Vierailija
5/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs femakot ovat niin idareita.

Vierailija
6/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Hauskasti tuomitset loukkaamiasi ryhmiä minäkeskeisiksi, vaikka ainoa motiivi toiminnallesi on tuottaa nautintoa itsellesi. Olet pohjimmiltasi aivan yhtä minäkeskeinen mitä parjaamasi ryhmät.
[/quote]
Tuotan nautintoa myös kaikille jotka lukevat kuumina käyviä keskusteluja. Yllyttäneet myös kiihkeään yhteiskunnalliseen keskusteluun. Mutta tottahan tuokin on että en sitä tekisi jos se ei olisi minusta hauskaa. Eli tunnustan kyllä mainitsemasi itsekkään motiivin.

Vierailija
7/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pilaat oman maineesi ja elämäsi sen takia, mitä joku mielenterveysongelmainen vaahtoaa vauva-palstalla? Tsemppiä sulle vaan!

Vierailija
8/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap itse tulee tänne vapaaehtoisesti lukemaan sekopäiden juttuja ja sitten syyttää heitä siitä, että joutuu kostamaan paskan miehille päivän mittaan? Olet kyllä itsekin aika sekaisin ja varmasti ihan vitun ärsyttävä marttyyriruikuttaja.

Vierailija
9/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on yhtä säälittävä kuin lassukat joiden juttuja lukee. Syyttää muita ongelmistaan ja itkee siitä täällä eikä tee asialle mitään.

Vierailija
10/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko aloittaja ja muut "palstafeministit" , että miehet oikeasti roikkuvat vauva-palstalla?

Eiköhän suurin osa "miesten" kirjoituksista ole mammojen omia provoja.

Puhumattakaan ihan aidoista telaketjufeministeistä, jotka lietsovat palstalla miesvihaa, keinoja kaihtamatta.

Uskotte feministiseen kiihotukseen?

No, lampaat on lampaita.

Vierailija
11/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:12"]

Se on toki vain osa syy, mutta kun tänne ilmeisesti pesiytyy ne pahimmat sovinistit niin mun vastareaktio on hurja, koska se jää koko päiväksi ja puran sen sitten ihan livenä miehiin päivän mittaan. Kiitos

[/quote]

Palstaprovot saa sinut syrjimään tiettyä ihmisryhmää? Miten paljon uskot kaikkeen mitä netissä seisoo?

Uskotko myös hommatrollien jutut? Miksi et? Oletko uhri sukupuolielimesi siunauksella, vaikka kyseessä on selkeät trollaajat?

Vierailija
12/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:01"]

Siis ap itse tulee tänne vapaaehtoisesti lukemaan sekopäiden juttuja ja sitten syyttää heitä siitä, että joutuu kostamaan paskan miehille päivän mittaan? Olet kyllä itsekin aika sekaisin ja varmasti ihan vitun ärsyttävä marttyyriruikuttaja.

[/quote]Blaablaablaa, en kuule sanaakaan. Et taida ymmärtää lukemaasi muutenkaan. Tyhmää turha valistaa -ap

Vierailija
13/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:12"]

[/quote]

Minuun jos purat niin tulee tuplana takaisin, femakko.

Vierailija
14/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:10"]

Luuleeko aloittaja ja muut "palstafeministit" , että miehet oikeasti roikkuvat vauva-palstalla?

Puhumattakaan ihan aidoista telaketjufeministeistä, jotka lietsovat palstalla miesvihaa, keinoja kaihtamatta.

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

Naisvihaa on av:n lisäksi mm. ylilaudalla ja siellä on miesenemmistö. 

Vierailija
15/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huudatan palstafemakoita ihan tarkoituksella, sen verran naurettavaa juttua palstalla on.

Sama ilmiö kuin teinipissiksillä tai kanalaumassa, huvittavaa nauraa teidän jutuillenne ja aiheuttaa teissä kiihkoa.

Jos joskus pysähtyisitte miettimään asiota, tai edes harkitsemaan asiaa miesnäkökulmasta oman kuplanne sijaan. Taitaa olla turha toivo.

Vierailija
16/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että täällä on trolleja, jotka pyrkivät ärsyttämään tarkoituksella. Niin miehiä kuin naisia. Ei kannata verenpainettaan nostaa...

Vierailija
17/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:10"]

No, lampaat on lampaita.

[/quote]

Naisvihaa on av:n lisäksi mm. ylilaudalla ja siellä on miesenemmistö. 

[/quote]

Sori nyt vaan, mutta ylialaudalla on sata kertaa fiksummat jutut, kuin tällä feministipalstalla.

Vierailija
18/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa naisia, vaan tykkään heistä.

T: AV-palstamies

Vierailija
19/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:16"]

Ei mulle käy noin. En ala väittelemään minkään sovinistinuijien kanssa kuten en rasistienkaan, ymmärrän että suuri osa teksteistä on provoja tai eri tavoilla mielenvikaisten kirjoittamia. Olen vain entistä vankemmin feministi ja ns. vihervassari.

[/quote]

Otan osaa. Oletko jo hakenut apua vai eikö se auttanut?

Vierailija
20/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen räiskyvästä ihmissuhteesta raivopääfeministin kanssa. Sellainen tyylikkäästi pukeutuva matalaprofiilisia silmälaseja käyttä tiukkakatseinen monikulttuurisuuskoordinaattori jolla viekkaat-ketunnenät tyyppiset rinnat.

Mikä mahtava potentiaali säännölliseen tuliseen sovintoseksiin meillä olisikaan.

t. konservatiivimies