Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varsinkin naiset on nykyään niin feikkejä??

Vierailija
12.08.2015 |

Olen itsekin nainen ja tiedostan, että luomunaisiakin on paljon. Käytän itsekin meikkiä ja silloin tällöin harvoin itseruskettavaa sekä ajelen karvoitusta mm. kainaloista. Täysin luomua en tässä hae, vaan sitä, että nykyään jokatoisella on jotkut kamalat tekoripset, jollain sabluunalla vedetyt kulmakarvat, täytettä rintaliiveissä, huulissakin täytettä joillain, hiustenpidennykset ja värjäys, tekokynnet... 

Onko tästä tullut jokin pysyväilmiö ja miksi? Moni ei noista feikkijutuista kaunistu, näyttää vaan epäaidolta. Ja rahaa menee varmasti paljon. Onko niin, ettei vähemmän varusteltu nainen enää kelpaa edes itselleen, miksi? 

Mulla on luonnostaan pitkät, paksut, vaaleat hiukset, käyn kampaajalla pari kertaa vuodessa. Hyvänä pysyy ja kasvaa, kun ei liikaa rasita. Mulla on pitkähköt kynnet luonnostaan, joita lakkaan harvakseltaan, monipuolinen ruokavalio ja hivenaineet auttaa. Mun ripset on ihan hyvät ilman pidennyksiäkin, ripsivärillä ne saa esiin. Kulmien ei tarvitse näkyä kilometrin päähän. Rintojen ja huulien ei edes tarvitse olla suuret.

Entä pitääkö miehet feikistä vai luomusta? Missä menee raja? Mistä sinä nainen pidät? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole luonnostaan ihanaa tukkaa ja ihania ripsiä eikä kauniita kynsiä. Siinäpä se vastaus. Jos joku haluaa olla tuksun näkönen niin olkoon. Minusta kohtuuden rajoissa nämä asiat voivatkin toimia.

Vierailija
2/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jännää, että hiusmuodissa on melko tavalliset ja hillityt värit muotia. Hiiren harmaa tai tumman ruskea tai auringon haalistama oma vaalea väri on muodikasta. Toki ei kaikkialla maailmalla mutta sellaisia shokkivärejä tai palkkiraita kampauksia, jotka on luonnottomia ei nyt pidetä muodikkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"]

Kaikilla ei ole luonnostaan ihanaa tukkaa ja ihania ripsiä eikä kauniita kynsiä. Siinäpä se vastaus. Jos joku haluaa olla tuksun näkönen niin olkoon. Minusta kohtuuden rajoissa nämä asiat voivatkin toimia.

[/quote]

Mä en ehkä näe mitään ihanaa 3 sentin pituisissa ripsissä. Kohtuus ok, mutta sitä ei usein enää nää. Mun 60-vuotias työkaverikin otti jotkut volyymiripset. :D

Vierailija
4/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ripsipidennykset (kylläkin lyhimmät mitä sai :D), koska teen joskus jopa 14 tunnin päiviä niin kyllä sillä säästää aamulla aikaa kun näyttää jo herätessään ihmiseltä.

Vierailija
5/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli lupaava, mutta sitten meni ap:lla omakehuksi.

Vierailija
6/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huono itsetunto?

Itsekkin teininä pyntteerasin itseni luonnottoman näköiseksi. Parikymppisenä se rupesi pikkuhiljaa hiipumaan. Nyt 26v, enää en värjää tukkaa, ei tekoripsiä,ei kynsiä, en käytä juurikaan meikkiä,ripsaria vain töissä ja juhlissa. Pari viikkoa sitten huomasin etten edes katsonut peiliin ennen kuin lähdin kauppaan. :D Täytyy sanoa että itsetuntoni on paljon parempi kuin nuorena eikä jaksa kiinnostaa mitä muut ajattelevat. 

Jokainen kuitenkin tyylillään. :)

Vierailija
7/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:46"]

[/quote]

Mä en ehkä näe mitään ihanaa 3 sentin pituisissa ripsissä. Kohtuus ok, mutta sitä ei usein enää nää. Mun 60-vuotias työkaverikin otti jotkut volyymiripset. :D
[/quote] Onko se sinulta pois jos 60-vuotias työkaverisi otti ripset?

Vierailija
8/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee...

Ja millä perusteella sinun satuttainen ripsarin käyttö olisi luonnollisempaa kuin kulmien meikkaus? Mä en ainakaan näe kulmien meikkausta sen feikimpänä kuin ripsariakaan, puhumattakaan itseruskettavista... 

Ja ei todellakaan kaikilta löydy tekokynsiä/-hiuksia/-ripsiä. Hiusten värjäyskin on mun mielestä vähenemään päin ja kokoajan näkee yhä enemmän naisia, joilla on oma väri päässä. Missä piireissä oikein liikut?

Vierailija
9/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:17"]

Omakehu haisee...

Ja millä perusteella sinun satuttainen ripsarin käyttö olisi luonnollisempaa kuin kulmien meikkaus? Mä en ainakaan näe kulmien meikkausta sen feikimpänä kuin ripsariakaan, puhumattakaan itseruskettavista... 

Ja ei todellakaan kaikilta löydy tekokynsiä/-hiuksia/-ripsiä. Hiusten värjäyskin on mun mielestä vähenemään päin ja kokoajan näkee yhä enemmän naisia, joilla on oma väri päässä. Missä piireissä oikein liikut?

[/quote]

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :P Haluatko tahallaan ymmärtää väärin? Tuleppa käymään vaikka ISOOOLLA kirkolla niin senkun vaan rupeat laskemaan näitä barbeja, ei taida sormet ja varpaat riittää :D

Ps. en ole ap

Vierailija
10/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsijatkeet ja niiden liima saivat minulle aikaan kamalan allergiakohtauksen ja silmät oli punaiset ja muurautuneet ja turvonneet umpeen siihen saakka kunnes ne käytiin poistattamassa, omia ripsiä irtosi tukottain poiston yhteydessä.

Geelirakennekynnet pilasivat omat kynteni, ne olivat keskipitkät ja normaali pinta, nyt ne kynnet liuskottuu ja katkeilee, taittuu ja pamahtelee poikki, ja tarttuu vatteisiin ja repii lankoja!

Aitohiusjatkeet (halusin hieman lisää pituutta niskaan) repivät omia hiusjuuria jonka jälkeen hiustenkasvu siitä kohtaa oli entistä hitaampaa ja omia hiuksia katkeili runsaasti, sen huomasi juurikasvusta.

Väripiilarit kuivatti ja kutitti silmiä, halusin kokeilla toista väriä silmiin, minulla ei siis ole niitä näön korjaamiseen. Heitin loput kertakäyttövärilinssit roskiin.

Kävin luotettavissa ja mainostetuissa, kehutuissa paikoissa.

Tämän jälkeen päätin ettei enää ikinä mitään feikkiä, paitsi hiusväriä ja vähän itseruskettavaa koipiin. Kynnet ovat karmeassa kunnossa edelleen, nyt 2 vuotta geelien poistamisen jälkeen :(((

Vierailija
11/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat in ulkomailla 2009-2012, ja nyt suositaan omaa hiusväriä ja omia ripsiä, eikä monet ota enää irtohiuksiakaan. Jopa Playboy-lehti peräänkuuluttaa luomurintaisia naisia Jenkeissä.

Suomalaiset nyt ovat vaan muodin jälkijunassa :)

Vierailija
12/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:05"]Alku oli lupaava, mutta sitten meni ap:lla omakehuksi.
[/quote]

Tuli vahinko alapeukku! Just ajattelin samaa: alussa lukiessa olin samaa mieltä, mutta paljastuikin että oli joku tällä kertaa vain nähnyt vaivaa, että pääsee itseään kehumaan. :D

Vierailija
13/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta on kiva näyttää hyvältä. Olen pienen lapsen äiti ja kyllähän ripsipidennykset helpottaa arkea kun ei tarvitse meikata ollenkaan. Eipä se ole iso menoerä kun kerran kuussa käy huoltamassa ripset. Ja kyllä, mieskin tykkää kun nainen näyttää hyvältä. Hiukset värjään kun kerkeän ja kulmakarvatkin saatan värjätä pari kertaa kuussa.

Vierailija
14/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:17"]

Omakehu haisee...

[/quote]

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :P Haluatko tahallaan ymmärtää väärin? Tuleppa käymään vaikka ISOOOLLA kirkolla niin senkun vaan rupeat laskemaan näitä barbeja, ei taida sormet ja varpaat riittää :D

Ps. en ole ap

[/quote]

Isooolla kirkolla on tullut asuttua 10 vuotta (täällä Punavuoren suunnalla) ja edelleenkin olen sitä mieltä, että näiden vuosien aikana hiustenvärjäys on vähenemään päin eikä noita barbejakaan täällä niiiiiin paljoa liiku. Enemmän barbeja tulee nähtyä itseasiassa pienemmissä kaupungeissa, niissä vieraillessa...

Ja mua ärsyttää tuo omakehu aloituksessa. Ap:n käyttämät kauneuden kohennusmuodot on sallittuja, mutta ne mitä ap ei jaksa/ei ole rahaa käyttää (tai mitkä ap:lta löytyy luonnostaan) haukutaan feikiksi.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos nainen kokee tarvivansa tekoripsiä näyttääkseen kauniimmalta, niin se hänelle sallittakoon, kun siihen on meillä onneksi nyky-yhteiskunnassa mahdollisuus.

t. erittäin luomu n28. Oma väri löytyy päästä ja rajoitan kauneuden kohennuksen kevyeen meikkaukseen. Edes push-up liivejä ei tule käytettyä, kun pidän itselläni kauniimpana pientä rintavarustusta.

Vierailija
15/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tuntuu löytyvän paljon vikoja nykyään, ainakin palstan mukaan. Joko ei ole riittävän laittautunut tai sitten on liian laittautunut ja feikki.

Vierailija
16/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itselleni on ihan sama onko joku asia muotia, mutta kyllä käyn kerran kuussa huoltamassa ripset ja sokeroinnissa. Siinä se sitten onkin enkä koe olevani kamalan feikki. Kyllähän se maksaa mutta kai sitä ihminen saa rahoillaan tehdä mitä lystää :)

Vierailija
17/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet väärässä: kyllä rintojen pitää olla suuret. M29

Vierailija
18/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on luonnostaan hyvät hiukset ja kynnet ja naamakin ihan nätti ilman meikkejäkin. Silti ymmärrän, ettei kaikilla ole...

Vierailija
19/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:50"]Toisaalta jännää, että hiusmuodissa on melko tavalliset ja hillityt värit muotia. Hiiren harmaa tai tumman ruskea tai auringon haalistama oma vaalea väri on muodikasta. Toki ei kaikkialla maailmalla mutta sellaisia shokkivärejä tai palkkiraita kampauksia, jotka on luonnottomia ei nyt pidetä muodikkaana.
[/quote]

Eikös nyt ole nimenomaan joko tosi luonnollinen väri, mieluiten oma auringonhaalistama tai sitten pastellivörit. Eli mennään ääripäästä ääripäähän. Demi Lovatolla vaihtuu hius vähän väliä, nyt taitaa olla sininen ja on siellä muodin edessä. Joku värjätty musta tai vastaava voi olla vähän out .

Vierailija
20/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake hair, fake nails, fake tan and you are looking for a real man...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi